!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Πυράκια  (Αναγνώστηκε 5572 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dutch

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 292
  • Ηλικία: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster XL 883N
  • Όνομα: Γιάννης
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Πυράκια
« στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:23:10 μμ »
Καλησπέρα σας. Όταν ανοίγεις από χαμηλές στροφές σε οποιαδήποτε σχέση, απότομα το γκάζι ή τουλάχιστον όχι πολύ ομαλά, ένας ήχος μεταλλικός σαν να χτυπάει πυρράκια είναι φυσιολογικός ή όχι; Είναι απλώς πυρράκια ή κάποια ζημιά; Ξέρει κανείς; Επειδή την άλλη βδομάδα λήγει η εγγύηση θα ήθελα να ξέρω. Το μηχανάκι έχει λάδι για να μην με ρωτήσετε. Το μέτρησα και είναι οκ.


Sent from my iPad using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 40
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 28, 2016, 05:54:34 μμ »
Καλησπέρα σας. Όταν ανοίγεις από χαμηλές στροφές σε οποιαδήποτε σχέση, απότομα το γκάζι ή τουλάχιστον όχι πολύ ομαλά, ένας ήχος μεταλλικός σαν να χτυπάει πυρράκια είναι φυσιολογικός ή όχι; Είναι απλώς πυρράκια ή κάποια ζημιά; Ξέρει κανείς; Επειδή την άλλη βδομάδα λήγει η εγγύηση θα ήθελα να ξέρω. Το μηχανάκι έχει λάδι για να μην με ρωτήσετε. Το μέτρησα και είναι οκ.


Sent from my iPad using Tapatalk

Είχα την ίδια απορία και εγώ. Μία εξήγηση είναι τα "πυράκια", οι ενώσεις στις βαλβίδες που ζορίζονται και τρίζουν/συγχρονίζονται και κάνουν θόρυβο. Στην δικιά μας περίπτωση, επειδή έχουμ ωστήρια, e.g. ράβδους που παίρνουν κίνηση απο τον εκεντροφόρο και ανοιγοκλείνουν τις βαλβίδες, ή στις Χάρλευ, rockers, έχουμε διαφορετική μηχανολογική κατατομή απο μία μηχανή ή ένα αυτοκίνητο του 21ου αιώνα.

Εν πάσει περιπτώσει, στην δικιά μας περίπτωση δεν προλαβαίνει να ανέβει το λάδι ανάμεσα απο τα ωστήρια και στην ουσία αντηχούν μέσα στους αυλούς. Το ίδιο συμβαίνει και αν ζεσταθεί η μηχανή και το λάδι κάνει μπουρμπουλίθρες, θα ακούσεις τα ωστήρια να αντηχούν απο τα κενά που κάνει το λάδι όπως περνάει ανάμεσα απο τις τρύπες του μοτέρ.


Διοόρθωση: Πρίν φρικάρεις, λέγοντας τρύπες του μοτέρ, εννοώ τους αυλούς που έχει ο κινητήρας ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ για να περνάει το λάδι, να τον λιπαίνει και να ψύχεται :P
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος Dutch

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 292
  • Ηλικία: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster XL 883N
  • Όνομα: Γιάννης
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 28, 2016, 06:26:57 μμ »
Καλησπέρα σας. Όταν ανοίγεις από χαμηλές στροφές σε οποιαδήποτε σχέση, απότομα το γκάζι ή τουλάχιστον όχι πολύ ομαλά, ένας ήχος μεταλλικός σαν να χτυπάει πυρράκια είναι φυσιολογικός ή όχι; Είναι απλώς πυρράκια ή κάποια ζημιά; Ξέρει κανείς; Επειδή την άλλη βδομάδα λήγει η εγγύηση θα ήθελα να ξέρω. Το μηχανάκι έχει λάδι για να μην με ρωτήσετε. Το μέτρησα και είναι οκ.


Sent from my iPad using Tapatalk

Είχα την ίδια απορία και εγώ. Μία εξήγηση είναι τα "πυράκια", οι ενώσεις στις βαλβίδες που ζορίζονται και τρίζουν/συγχρονίζονται και κάνουν θόρυβο. Στην δικιά μας περίπτωση, επειδή έχουμ ωστήρια, e.g. ράβδους που παίρνουν κίνηση απο τον εκεντροφόρο και ανοιγοκλείνουν τις βαλβίδες, ή στις Χάρλευ, rockers, έχουμε διαφορετική μηχανολογική κατατομή απο μία μηχανή ή ένα αυτοκίνητο του 21ου αιώνα.

Εν πάσει περιπτώσει, στην δικιά μας περίπτωση δεν προλαβαίνει να ανέβει το λάδι ανάμεσα απο τα ωστήρια και στην ουσία αντηχούν μέσα στους αυλούς. Το ίδιο συμβαίνει και αν ζεσταθεί η μηχανή και το λάδι κάνει μπουρμπουλίθρες, θα ακούσεις τα ωστήρια να αντηχούν απο τα κενά που κάνει το λάδι όπως περνάει ανάμεσα απο τις τρύπες του μοτέρ.


Διοόρθωση: Πρίν φρικάρεις, λέγοντας τρύπες του μοτέρ, εννοώ τους αυλούς που έχει ο κινητήρας ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ για να περνάει το λάδι, να τον λιπαίνει και να ψύχεται
Δηλαδή να μην ανησυχώ με δύο λόγια.  Είναι φυσιολογικό.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 40
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 28, 2016, 06:33:10 μμ »
Ναι, δεν είναι κάτι τρομερό.
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 28, 2016, 06:39:43 μμ »
Χωρις να προτρέχω απο ότι κατάλαβα λέγοντας άνοιγμα απο τις χαμηλές στόφες κτλ κτλ τα οστηρια δεν εχουν καμια σχέση με αυτο.
Αν έχω καταλάβει καλα μιλάμε για piston slap την εκτροπή του εμβολίου στα χιτώνια του κυλίνδρου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 40
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 28, 2016, 07:34:14 μμ »
Χωρις να προτρέχω απο ότι κατάλαβα λέγοντας άνοιγμα απο τις χαμηλές στόφες κτλ κτλ τα οστηρια δεν εχουν καμια σχέση με αυτο.
Αν έχω καταλάβει καλα μιλάμε για piston slap την εκτροπή του εμβολίου στα χιτώνια του κυλίνδρου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το piston slap είναι τελείως διαφορετικό. Συμβαίνει όταν έχεις τζόγο μέσα στο εμβολοχιτώνιο/κεφαλή και το πιστόνι σου παίζει γύρω-τριγύρω, και συνήθως, συμβαίνει όταν η μηχανή είναι στο ρελαντί.

Είναι γεγονός ότι το κομβίο στα Χάρλευ έχει τζόγο απο τη μαμά για να μην μπιελώνει (το κομβίο είναι το κάτω σημείο όπου πιάνουν τα δύο πιστόνια πάνω στο στρόφαλο) και μπορεί να κάνει θόρυβο. Πιθανότατα να είναι και αυτό. Ο φίλος απο πάνω βέβαια ανέφερε ότι το ακούει όταν γκαζώνει με μεγάλη σχέση, να φανταστώ π.χ. με 45-50 με 4η και δίνει γκάζι και το ακούει.
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 28, 2016, 07:36:56 μμ »
Τα "πυρακια" έχουν διαφορετικό ηχο από το φαινόμενο piston slap. Το piston slap ακούγεται κάπως πιο κλαπ κλαπ ενώ τα "πυρακια" πιο τικ τικ. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ. Υποθέσεις κάνουμε αλλά είναι αρκετα καινούρια η μηχανή σου για piston slap. Αν μπορούμε να εκφράσουμε γνώμη χωρίς να ακούσουμε κ χωρίς να είμαστε μαστοριά, πιο πολύ πιστεύω ότι έχει να κάνει με κυκλοφορία λαδιού όπως λέει κ ο James.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Πυράκια
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 28, 2016, 11:56:50 μμ »
Παιδιά μην Τα μπερδεύετε τα Πράγματα. Το Φαινόμενο του piston slap  έχει να κάνει με τις Κατασκευαστικές ανοχές, δεν έχει να κάνμει με το τζόγο που δημιουργείτε απο την φθορά. Αν Κουδουνάει το έμβολο μάσα στα Χιτωνία Τότε η μηχανή δεν έχει ούτε συμπίεση ούτε Στεγανότητα ούτε τίποτα και ειναι για ρεκτιφιέ.
Το piston slap Συμβαίνει ΜΟΝΟ κατά το χρόνο της συμπίεσης και Είναι ο θόρυβος ο οποίος προκύπτει από την Βίαιη εκτροπή του εμβόλου Προς το χιτωνίου του κυλίνδρου, Και το φαινόμενο αυτό παρατηρείται ΜΟΝΟ από την πλευρά Στην οποία Σχηματίζεται Η προέκταση της ευθείας από τον διωστήρα, Ενώνοντας το Κομβίο του στροφάλου με τον Πύρρο του εμβόλου, Δηλαδή είναι η βίαιη κρούση με κατεύθυνση που δημιουργείτε απο την συνισταμένη δύναμη Που δημιουργείται από την κάθετη δύναμη της Εκτόνωσης της ανάφλεξης Και δυναμη της αντίστασης της οποίας δημιουργεί ο διωστήρας – μπιέλα.
Επομένως όταν έχουμε μεγάλο φορτίο, απ' τη στιγμή που έχουμε ηλεκτρονική ανάφλεξη ή Μεταβλητό αβάνς και το σημείο της Προπορείας της ανάφλεξης μετατοπίζεται αρκετές μοίρες πριν το Α.Ν.Σ. για να μπορέσει ο κινητήρα να συνεχίσει να λειτουργεί, τότε απο τον συνδυασμό μεγαλης Προπορείας και υπερβολικού φορτίου, μας προκύπτει το piston slap.
ΥΓ. Ειναι Απολύτως φυσιολογικό.

Τώρα για τον φίλο roussel και για τα πρακτικά Βεβαίως Βεβαίως, αυτή η Αμφιταλαντευόμενοι έννοια των πυρακίων, δεν ειναι άλλη απο την κρουστική καύση.
ΔΛΔ, σε μια σωστή καύση το σημείο το οποίο πρέπει να δημιουργείτε η μέγιστη δύναμη εκτόνωσης της καύσης, πρέπει να ειναι 8 +- 1 μοίρα μετά το Α.Ν.Σ. Αν για κάποιο λόγο αυτο το σημείο βρεθεί ανάμεσα 7 & 4,5-5 μοίρες μετά το Α.Ν.Σ  τότε προκύπτει η κρουστικη καύση, τα πυρακια δλδ, τα οποία ομως κανείς, μα κανείς, σε αυτόν τον κόσμο δεν εχει την δυνατότητα να τα ακούσει, μόνο ο knock sensor αν υπάρχει, και τότε δίνει σήμα να αλλάξει το αβανς για να επανέλθει πάλη στης 8 μοιρες μέγιστη δύναμη της εκτόνωσης. Αν δεν έχουμε knock sensor τότε έχουμε σταθερά μεταβαλλόμενο αβανς με υποπιεση απο τον άυλο της εισαγωγής, αν και πάλι δεν έχουμε κατι για να μεταβάλει το αβανς τότε μιλάμε για προϊστορία .
 Αν φτάσουμε σε σημείο να ακούσουμε την κρουστικη καύση - πυρακια θα ειναι ΠΟΛΥ αργά, τότε η μέγιστη δύναμη εκτόνωσης ειναι ελάχιστα μετά το Α.Ν.Σ., δλδ 0 + μοίρες, και μιλάμε για ανεπανόρθωτες βλάβες σε μπιέλα, έμβολο, πυρρο εμβόλου, στρόφαλο και βάσεις στροφαλου, δλδ όπου υπάρχει άρθρωση μεταξύ στροφάλου και εμβόλου . Ειναι σαν να βαράμε δηλαδή με μια 5κιλη βαριά το έμβολο, οταν εχει ευθυγραμμιστεί όλες οι αρθρώσεις,δλδ ο άξονας περιστροφής του στροφάλου, με το Κομβίο του στροφάλου και τον πυρο του εμβόλου, ολα σε μια ευθεία δηλαδή. Το έμβολο θα πάει πουθενά;;; ΟΧΙ. Αν ομως ήταν 8 μοίρες ποιο μετά θα υποχωρούσε και θα έφερνε 50 σφουρες το μοτορι.


Πφφφφφ το έβγαλα το θηρίο
Παιδιά, ελπίζω να μην σας ζαλισα, ΤΑΣΟΟΟΟ με το Συντακτικό και τα σημεία στίξης δεν έχω και καλή σχέση αλά το παλεύω.
Οοοολα αυτά τα λέω πάντα φιλικά και μέχρι εκει που φτάνουν οι γνώσεις μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2016, 02:15:07 πμ από totojames »

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.164
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 29, 2016, 11:56:41 πμ »
Τι είπε τώρα ο επιστήμονας πάντως είναι σωστά  όλακαι συμφωνώ ????????
KILLER

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 29, 2016, 12:47:33 μμ »
Καλησπέρα σας. Όταν ανοίγεις από χαμηλές στροφές σε οποιαδήποτε σχέση, απότομα το γκάζι ή τουλάχιστον όχι πολύ ομαλά, ένας ήχος μεταλλικός σαν να χτυπάει πυρράκια είναι φυσιολογικός ή όχι; Είναι απλώς πυρράκια ή κάποια ζημιά; Ξέρει κανείς; Επειδή την άλλη βδομάδα λήγει η εγγύηση θα ήθελα να ξέρω. Το μηχανάκι έχει λάδι για να μην με ρωτήσετε. Το μέτρησα και είναι οκ.


Sent from my iPad using Tapatalk

Εγώ Γιάννη το έλυσα αυτό με το Xied που έβαλα. Το πιο πλούσιο μίγμα έκανε καλύτερη την λειτουργία χαμηλά. :)

Αποσυνδεδεμένος Dutch

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 292
  • Ηλικία: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster XL 883N
  • Όνομα: Γιάννης
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 29, 2016, 01:07:02 μμ »
Το xied είναι πρόγραμμα με τις εξατμίσεις να υποθέσω;  άρα αν αλλάξω εξατμίσεις και πρόγραμμα τελειώσαμε;  εμένα με νοιάζει να μην είναι ζημιά.  Αλλά από ότι κατάλαβα συμβαίνει με όλα

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 29, 2016, 01:10:08 μμ »
Καλησπέρα σας. Όταν ανοίγεις από χαμηλές στροφές σε οποιαδήποτε σχέση, απότομα το γκάζι ή τουλάχιστον όχι πολύ ομαλά, ένας ήχος μεταλλικός σαν να χτυπάει πυρράκια είναι φυσιολογικός ή όχι; Είναι απλώς πυρράκια ή κάποια ζημιά; Ξέρει κανείς; Επειδή την άλλη βδομάδα λήγει η εγγύηση θα ήθελα να ξέρω. Το μηχανάκι έχει λάδι για να μην με ρωτήσετε.

Αλλαξε βενζιναδικο  ;)

Αποσυνδεδεμένος Dutch

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 292
  • Ηλικία: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster XL 883N
  • Όνομα: Γιάννης
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 29, 2016, 01:13:00 μμ »
Η πρώτη μου σκέψη.  Τώρα που συμβαίνει αυτό, το τεποζιτο έχει βενζίνη από το βενζινάδικο που βάλαμε έξω από τη Δημητσάνα στο Hog Run.  Οπότε παίζει.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Dutch

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 292
  • Ηλικία: 48
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster XL 883N
  • Όνομα: Γιάννης
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 29, 2016, 01:15:05 μμ »
Ο ήχος ακούγεται όταν ανοίγω από πρώτη σε δευτερα,  από δευτερα σε τρίτη,  τρίτη σε τέταρτη κλπ. Και όχι μόνο στις μεγάλες σχέσεις.  Αν ανοίξω ομαλά δεν γίνεται κάτι.  Αν όμως δώσω λίγο γκάζι παραπανω μετα την αλλαγη τότε ακούγεται ο ήχος.

Στάλθηκε από το SM-G3815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Πυράκια
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 29, 2016, 02:47:34 μμ »
Το μίγμα είναι φτωχό, με αποτέλεσμα χαμηλά να μην δουλεύει σωστά.
Όταν βάλεις τις εξατμίσεις που θα χρειαστείς και παράλληλο εγκέφαλο τότε θα είσαι οκ.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk