!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Τιμονίου Οδύσσεια - Ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο  (Αναγνώστηκε 3026 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DeadPoet

  • Global Moderator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 2.020
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Αθήνα
    • ELEOS
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson 883 Iron
  • Όνομα: Τάσος
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Αξίζει νέο thread για όλη την περιπέτεια. Είναι από τις φορές λοιπόν, που κάποια πράγματα ξεκινάνε στραβά. Και που μέχρι να πετύχεις αυτό που θες, μαρτυράς το γάλα που ήπιες.

Η όλη ιστορία ξεκινάει στις 28/7/2015, όταν και δόθηκε το τελικό ΟΚ, στον φίλο Άρη(ο οποίος παρεμπιπτόντως είναι τεράστιος μάστορας) να ξεκινήσει την κατασκευή του τιμονιού. 14άρι καμπυλωτό, με ιστούς στις πάνω γωνίες. Μια ομορφιά.

Λίγες μέρες μετά, ήταν έτοιμο. Μου το έστειλε στην Αθήνα, οπότε έπρεπε να πάει για βάψιμο. Και εκεί ξεκινάει το μαρτύριο. Ρωτάω σε κανά δυο φανοποιία πόσο πάει το μαλλί για ηλεκτροστατική και το κόστος κυμαίνονταν από 60-80€. Καθώς δεν είχα (και δεν έχω ακόμα) την οικονομική άνεση να δώσω τόσα λεφτά μόνο για τη βαφή (κάποιος κακεντρεχής θα έλεγε "αν δε θες να σκάσεις λεφτά για το μηχανάκι, πούλα το"), το άφησα στην άκρη για λίγο μέχρι να δω τι θα κάνω.

Πέρασαν αρκετές εβδομάδες, μέχρι που συζήτησα το θέμα με το εκλεκτό μέλος του forum, τον γκουρού των κλειδιών και του κατσαβιδίου, τον Chuck Norris των μηχανικών, τον mikethebike. Μου πρότεινε να το βάψει αυτός, ώστε να το πάρω και να το τοποθετήσω επιτέλους. Είχε φτάσει (περίπου) Νοέμβριος. Συμφωνήσαμε και του πήγα το τιμόνι στο συνεργείο, στον Πειραιά.

Μετά... Η λήθη.

Λίγο το ότι ο Μιχάλης ήταν υπερπιεσμένος στη δουλειά, λίγο το ότι εγώ είμαι υπερπιεσμένος στη δουλειά κλπ, το τιμόνι έμεινε στο συνεργείο, κάπου σε ένα βαρέλι για σκουπίδια, που μόνο ένας π@πάρας σαν τον Μινόλαο θα μπορούσε να βάλει. Τελικά, ο Μιχαλάρας τα κατάφερε και το έβαψε σε ένα ωραίο μαύρο ματ χρώμα.

Είχε φτάσει Μάρτιος. Λέω είναι καιρός πλέον να το κάνω. Σε προηγούμενη ερώτηση (κάπου το χειμώνα) σε έναν ντιζά, σε μια κάθετο στη Σπύρου Πάτση, μου είχε πει πως το κόστος για τις ντίζες (δύο του γκαζιού και μία του συμπλέκτη) και το σωληνάκι φρένου υψηλής ήταν περίπου στα 100€. Μιλάω με τον έτερο φιλτατότατο και έρωτα μεγάλο Mitasra, ζητώντας του τα μήκη των δικών του, ώστε να παραγγείλω αντίστοιχα και τα δικά μου.

Ήταν ώρα να βγάλουμε τις παλιές τις ντίζες, ώστε να πάνε για φτιάξιμο. Πιάνω μαζί με τον Rousseλα και τα βγάζουμε και πάω σε ένα στενό στη Σπύρου Πάτση για να παραγγείλω τα καινούρια. Πολύ ωραία λέει ο τύπος, δυο και δυο κι άλλα δυο κι οχτώ κι οχτώ δεκάξι, 180€ σύνολο. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ;;; ΓΙΑΤΙ;;;; Μου λέει το βαρελάκι που έχει στην άκρη η ντίζα είναι μανούρα για τον μάστορα, θέλει κανά τέταρτο (!!!??!?!???!???!!!!??!) στο κάθε ένα για να φτιάξει τα κοψίματα. Δεν είχα διάθεση να μανουριάσω, ούτε να κάνω περαιτέρω έρευνα αγοράς, γιατί είχα ήδη αρχίσει και κουραζόμουν. Τα παραγγείλα τελικά και μου είπε σε μια βδομάδα θα είναι έτοιμα.

Με τα πολλά και αφού με πήγε από μέρα σε μέρα κανά δυο φορές, τις παρέλαβα. Παίρνω και καλώδια για τα ηλεκτρικά και είμαι έτοιμος για την εγχείριση. Λέω μέχρι να μαζευτούμε με τα παιδιά, ας περάσω τον σπάγκο μέσα από τις τρύπες του τιμονιού, ώστε απλά να δέσουμε τα καλώδια και να τα τραβήξουμε από μέσα. 17.30, λοιπόν, μια Πέμπτη του Απρίλη, ξεκινάω να βάλω σπάγκο για να περάσει. Αμ δε. Με τίποτα. Κόλλαγε. Δοκιμάζω μια πατέντα με δέστρες. Προχώραγε, έφτανε μέχρι την κάτω γωνία, κόλλαγε. Με το ένα κόλλαγε, με το άλλο κόλλαγε, αμόν την πίστησ' λέω, θα βάλω μια λεπτή ατσαλίνα που έχω.

Τι το 'θελα ο δύσμοιρος. ΤΙ ΤΟ 'ΘΕΛΑ. Γαντζώθηκε η άκρη της ατσαλίνας κάπου μέσα στο τιμόνι και δεν πήγαινε ούτε ομπρός, ούτε πίσω. Παιδευόμουν από τις έξι μέχρι τις 21.30' (!!!!!!!!) να βγάλω τη γ@&ωΑΤΣΑΛΙΝΑ μέσα από το τιμόνο. Με τα πολλά τα κατάφερα και εννοείται πως δουλειά δεν έκανα.

Μαζευόμαστε το λοιπόν στο σπίτι μου, ο Rousselas, ο Πύρρος και ο Μινόλαος και ξεκινάμε κοπτοραπτική. "Προσέξτε παίδες. Δεν ξέρω τι θα κάνουμε, γιατί η ατσαλίνα κόλλαγε". Την πιάνει ο Μίνος, τη βάζει ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ Η Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ! ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ!!! Στο ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!!! ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΥΤΑΕΙ ΣΤΑ ΣΚ@ΤΑ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΝΕΙ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ!!

Επόμενο ζήτημα. Να κόψουμε τα ηλεκτρικά από το ύψος του κοντέρ (περίπου) ή να σηκώσουμε το ντεπόζιτο, να βγάλουμε τη φίσα και να κάνουμε δουλίτσα απλά κι ωραία; Εννοείται το πρώτο. Κλατς και πάνε τα καλώδια. Συνδέουμε τα καινούρια, τα βάζουμε με λίγο ζόρι σε αυτά της μηχανής, θερμοσυστελώμενα κακό, το 'να τ' άλλο, ώρα να βάλουμε τα χειριστήρια. ΑΜ ΔΕ.

Οι τρύπες κάτω από το τιμόνι ήταν μικρές και δεν μπορούσαν τα παπαράκια των χειριστηρίων να αγκαλιάσουν το τιμόνι και να σφίξουν. Sweet Jesus. Tι κάνουμε; Μην το σκέφτεστε και πολύ, την κάτσαμε τη βάρκα. Έξω το τιμόνι πάλι και πάει για άνοιγμα των τρυπών, το οποίο ανέλαβε ο Μίνος.

Καθώς μεσολαβούσε το Πάσχα, η διαδικασία αναβλήθηκε για μετά τις γιορτές. Όντως, παίρνω το τιμόνι από τον Μίνο και είμαι έτοιμος να ξεκινήσουμε και πάλι και να τελειώνουμε επιτέλους. Βέβαια. Τι ώρα;

Από το πολύ το βάλε βγάλε δείξε κάνε ράνε, το τιμόνι γρατσουνίστηκε, ενώ το χρώμα είχε φύγει από αρκετά σημεία. Ω να σου γ@μήσω, τώρα;; Καθώς τα οικονομικά ακόμα δεν επιτρέπουν ηλεκτροστατική (η οποία, οκ, είναι η καλύτερη λύση, μην ξεχνιόμαστε), επιλέγω να το βάψω μόνος. Παίρνω ένα σπρέι ασταριού διάφανο , ένα μαύρο ματ και ένα βερνίκι ματ. Το περνάω δυο στρώματα αστάρι, στέγνωμα μια μέρα, δυο στρώματα χρώμα, στέγνωμα μια μέρα και δυο στρώματα βερνίκι, στέγνωμα μια μέρα και ό,τι γίνει και όσο κρατήσει.

Πότε θα βρεθούμε με τα παιδιά τώρα για να το κάνουμε; Μια ο Γιάννης δεν μπορεί, μια ο κώλος του πονεί, δεν μπορούσαμε να συντονιστούμε και επειδή το ζήτημα τράβαγε, ξεκίνησα να το κάνω μόνος.

Επί δυο ημέρες, παιδευόμουν από το απόγευμα μέχρι το βράδυ και έγιναν όλα. Βάζω μπρος, η μηχανή δουλεύει ρολόι, αρχίζω και ανατριχιάζω. Έμενε ο συμπλέκτης. Συνδέω τη ντίζα πάνω κάτω (λάθος όπως αποδείχτηκε), δοκιμάζω, τίποτα. Στέλνω στον Γιάννη, απογοητευμένος, να τα παρατήσει όλα και να έρθει να με βοηθήσει. Όντως έρχεται μετά από λίγο και πιάνουμε βραδιάτικα να δούμε τι έγινε λάθος. Π@πάρια. Χειρότερα τα κάναμε. Μας πέφτανε οι βίδες μέσα στα λάδια, σκονιστήκαμε, λερωθήκαμε και δουλειά δεν κάναμε. Τέρμα απογοήτευση. Φεύγει ο Γιάννης, καθώς δε γινόταν τίποτα άλλο και οι πιο μαύρες σκέψεις άρχισαν να περνάνε από το μυαλό. Χάλασε το σασμάν. Η ντίζα παραείναι μεγάλη. Το χάλασα, το διέλυσα, θα είναι υπερβολικό το κόστος να φτιαχτεί και θα την κάνω ζαρτινιέρα. ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ο καημένος ο Μιχάλης πλήρωσε την τελευταία γκρίνια μου, πριν πέσω απογοητευμένος για ύπνο.

Την επόμενη (χθες) ξυπνάω, πάω δουλειά και το μόνο που δεν έκανα ήταν να δουλέψω (με αποτέλεσμα σήμερα να έχω και τη χθεσινή, αλλά με αυτό το κείμενο που γράφω, μάλλον πάει για αύριο), καθώς είδα ό,τι βιντεάκι υπήρχε στο youtube για αλλαγή συμπλέκτη harley. Και μάλλον κάπου εντοπίζω το πρόβλημα. Παίρνω τον Γιάννη, του λέω το απόγευμα να είσαι σπίτι.

Σχολάω (ατέλειωτες οι ώρες), τρέχω σπίτι, έρχεται ο Γιάννης και το πιάνουμε και ΠΟΥΝΑΤΟΥΓ@ΜΗΣΩ το κάναμε σε 5 λεπτά. Ανεβαίνω πάνω, βάζω μπρος, πατάω συμπλέκτη και κάνω το σταυρό μου. Ο Γιάννης κοίταζε με αγωνία. Τι κάναμε; Το φτιάξαμε; Θα πρέπει να τρέχουμε συνεργείο; Όλες οι μαύρες σκέψεις επέστρεψαν, καθώς δε διαφαίνονταν εναλλακτική.

Συμπλέκτης, *κλατς*

Η ηδονή που ένιωσα όταν κούμπωσε η πρώτη και ξεκίνησε, δεν περιγράφεται. Ουράνια τόξα, αγγελάκια να σαλπίζουν τρομπέτες στον ουρανό, χορωδία να ψάλλει το αλληλούια και κανονιοβολισμοί από το 34ο Σύνταγμα Πυροβολικού στον αέρα. Η Σκάρλετ Γιόχανσον να μου κάνει πρόταση γάμου. Η Άννα Χάθαγουει να θέλει να φέρει στον κόσμο το παιδί μου. Το ΔΝΤ να διαγράφει το χρέος της Ελλάδας και να μας δίνει και μερικά δις για τα πρώτα έξοδα.

Απλά, μετά από 2  μήνες νηστείας, the beauty is back και η έκφραση στο πρόσωπό μου, με το που κουμπώνει η πρώτη, τα λέει όλα.

οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε

Υ.Γ. Πολλά ευχαριστώ (σας αγαπάω) σε όλους τους συντρόφους σ' αυτή την Οδύσσεια: Στον Άρη, στον mikethebike, στον Mitasra, στον Πύρρο, στον Μίνο και στον Γιάννη, ειδικά σε αυτόν, για όλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2016, 11:36:26 πμ από DeadPoet »
Never ride faster than your angel can fly

Αποσυνδεδεμένος ape

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2012
  • Μηνύματα: 675
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA
α) ομορφιά σκέτη. και ναι, άξιζε κάθε ταλαιπωρία. Με το παραπάνω.
β) Δεν αντέχω, θα το πω: http://www.burlybrand.com/product/34/cable-kits-for-sportsters-with-apehangers

Αποσυνδεδεμένος DeadPoet

  • Global Moderator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 2.020
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Αθήνα
    • ELEOS
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson 883 Iron
  • Όνομα: Τάσος
  • Χρονολογία/Km:
    2010
To είχα υπόψη από καιρό Παναγιώτη.. Αποφάσισα να το πάω από εδώ για οικονομία, αλλά τελικά όπως φάνηκε δεν άξιζε..
Never ride faster than your angel can fly

Αποσυνδεδεμένος harleyGR

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 2.693
  • Ηλικία: 46
  • Τόπος: ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING Classic FLHRCI
  • Όνομα: ΠΥΡΡΟΣ
  • Χρονολογία/Km:
    2002/46.000
ΓΕΝΙΚΑ....ειμαι αντίθετα σε diy οταν αφορά ΤΕΟΙΕΣ παρεμβάσεις...ακριβώς επειδη μπορει κάτι να παει στραβά και να "ξεφύγεις" στο τελικό ποσό...
ΑΛΛΑ!! σέβομαι απόλυτα την μη οικονομική άνεση ή την απόφαση "θα τα γ@μ@σω μονος ολα...και οτι θέλει ας γίνει!! τι ειναι πυρηνική φυσικη?"  και ιδίως οταν πρόκειται για φίλους...

ΑΛΛΑ...χαίρομαι που "περάσαμε" τέτοιες μοναδικές στιγμές...και τελικά η "¨γλύκα" του οτι τα κατάφερες τελικα diy να ειναι καλύτερη από οτι να την παραλάβαινες απο συνεργείο...


======================================
If i have to explain......You wouldn't understand.

Αποσυνδεδεμένος Blaze

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 200
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron883
  • Όνομα: Σπύρος
  • Χρονολογία/Km:
    2012
Μεγιές!
DO IT! Do it now! There may be a law against it tomorrow.

Αποσυνδεδεμένος Mitasra

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2012
  • Μηνύματα: 1.987
  • Τόπος: Attiki
  • Man Of Moan
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster
  • Όνομα: Man Of Moan
  • Χρονολογία/Km:
    2010
<3 <3 <3 <3
Free at last, I'm the past,
Undone in unknown prison,
I'm holding on. Peace and need?
A mouth to feed?
I'm standing way on

Αποσυνδεδεμένος DeadPoet

  • Global Moderator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 2.020
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Αθήνα
    • ELEOS
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson 883 Iron
  • Όνομα: Τάσος
  • Χρονολογία/Km:
    2010
και τελικά η "¨γλύκα" του οτι τα κατάφερες τελικα diy να ειναι καλύτερη από οτι να την παραλάβαινες απο συνεργείο...

Έτσι ακριβώς
Never ride faster than your angel can fly

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Έτσι, ταυτότητα στο στόμα και ποθτάνα όλα. Άντε καλοφόρετο λοιπόν!!!

Βλέπετε γιατί λέω ότι θέλω να πάρω και ένα Sportster? Γιατί με τη νεκροφόρα, δεν μπορώ να κάνω τέτοιες ταρζανιές, μια στραβή να γίνει και θα πρέπει να πουλήσω το νεφρό μου για να το φτιάξω...

Π.Σ. (Πόστσκριπτ - σικ)

Επίσης με τη μαούνα, δεν μπορώ να έχω αυτή την παρεϊστικη φάση με μπύρες και γράσα και βρισίδια...  :'(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2016, 04:42:54 μμ από James_Son »
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
 'drummer' 'drummer' 'drummer' 'drummer' 'easyrider' 'beerbang' 'beerbang' 'beer' 'beer' 'beer' 'headbang' 'headbang' 'jam' 'jam' 'nanner' 'rimshot' 'rimshot' 'yourock' 'yourock' 

 'birthday'    <--- άσχετο

Γιατί σε μένα πιο πολύ ρε. Επειδή μένω δίπλα;;;;; χααχαχαχχ.   
      Όπως ήδη έχω πει. Επιτέλους!!! Μετά από ταλαιπώριες, αποτυχίες, στεναχώριες, έξοδα, ξενέρες και φόβους ότι χάλασε (!!!;;;;;) το σασμάν ΑΥΤΗ η φωτογραφία που τραβήχτηκε τυχαία τα λέει όλα. Είναι η φάτσα ανταμοιβής -έκπληξης -ανακούφισης -χαράς που πήρε μόλις πατησε το συμπλέκτη κ με άγχος συνειδητοποίησε ότι δουλεύει!!! ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ η φάτσα δουλεύει-ρε-μα@ακα-δουλευει-!!!!!!!!

      Όπως έχω ξαναπεί. Μην ξεκινήσετε τίποτα αν δεν έχετε όλα τα απαραίτητα εργαλεία. Τα σωστά εργαλεία. Όχι τα έλα-μωρέ-κ-αυτό-κάνει.
       Μην ξεκινήσετε τίποτα αν δεν πιστεύετε ότι το μπορείτε και αν δεν έχετε εναλλακτική. Μην ξεκινήσετε τίποτα αν δεν πιάνουν τα χέρια σας. Μην ξεκινήσετε τίποτα αν δεν έχετε χρόνο μπροστά σας. Αυτές οι δουλειές δε γίνονται με το ρολόι στο χέρι. Δεν γίνονται αν στις δύο πρέπει να πας για δουλειά. Ένα καλώδιο πήγε να περάσει κ έκατσε στραβή από τις πεντέμισι μεχρι τις εννιάμισι.
       Και σίγουρα. Αυτές οι δουλειές δεν γίνονται νύχτα. Η πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια τοποθέτησης και ρύθμισης του συμπλέκτη, που έφερε και την μεγάλη ξενερα και το άγχος ότι έχει ζημιά στο κιβώτιο, ξεκίνησε στις εννιά το βράδυ. Λίγο η κούραση της ημέρας, λίγο ο φωτισμός που δεν υπήρχε (μόνο φακός), λίγο η βιασύνη (εγώ έπρεπε να πάω για δουλειά νύχτα) βοήθησαν να τα κάνουμε σκατά. Δύο μυαλά εκεί κ κανένα δε δούλευε κάτω από αυτές τις συνθήκες.. Σκεφτείτε μόνον ότι χωρίς να υπάρχει κανένας μα κανένας απολύτως λόγος είχαμε αφημένη καθ όλη τη διάρκεια, μία λεκάνη με λάδια κατω από τη μηχανή μέσα στα πόδια μας. Έπεσαν μεσα μία δύο βίδες, ένα κατσαβίδι κτλ Γεμίσαμε λάδια χωρίς λόγο. Αλλά τη λεκάνη εκεί. Δεν την κουνάγαμε. Γι αυτό λέω. Ηρεμία κ χαλαρότητα.
    Συνοψίζοντας, η διαδικασία δεν είναι για επιστήμονες, αλλα ούτε και για πλάκα. Ο συμπλέκτης απλά στην τοποθέτηση, θέλει το χώρο του για να κανει την περιστροφική κίνηση, ούτε πολύ σφιχτά γιατί αλλιώς δεν κουνιέται,  ούτε πολύ χαλαρά γιατί αλλιως είναι σα να μην τον έβαλες.. Την επόμενη μερα που το δοκιμάσαμε με την ησυζία μας,  με τη μία μπήκε. Τεντώνεις μετά τη ντίζα από τη ρέγουλα, κ όλα οκ. Ρίξε ρε daetpeot μια τις οδηγίες να ξεστραβωθεί και κανείς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 19, 2016, 07:28:38 μμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Εμ, δε ρωτούσατε? Γι'αυτό είναι το φόρουμ, για να μοιράζεσαι πράγματα...
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος spartan

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2013
  • Μηνύματα: 510
  • Ηλικία: 40
  • Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 XLH
  • Όνομα: Παναγιώτης
  • Χρονολογία/Km:
    1999/49000
Η ικανότητα που έχουν οι συγκεκριμένες μηχανές να μας πλημμυρίζουν με τόσα πολλά συναισθήματα από τα Τάρταρα μέχρι τον Παράδεισο
είναι μοναδική.

Υ.Γ Πες την αλήθεια ρε μπαγάσα όταν έβαλες την ταχύτητα το λέρωσες το βρακάκι σου;
*Ride the moment*

mikethebike

  • Επισκέπτης
ρε για αυτο ειναι οι φιλοι , ( χθες δεν σε ξεχασα μπηκα στις 11 στο σπιτι ) , χαιρομαι που εκανες κατι οπως το γουσταρες με τα χερια σου  (για τον αλλο δεν λεω ....)  .
Μεγειες και εις ανωτερα , κατι πρεπει να κανουμε με το κωλαρακι σου  για το τελος  :P

mikethebike

  • Επισκέπτης
Υ.Γ    ,  στον ντιζα επρεπε να πεις οτι οι ντιζες ειναι για virago ....

Γεγονος μην γελατε - δεν εχω τιποτα με τα virago - αλλα θα πληρωνε τα μισα .....

Αποσυνδεδεμένος Dragonzbane

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2013
  • Μηνύματα: 1.069
  • Ηλικία: 31
  • Τόπος: Κορυδαλλος
  • Ride with your life just like your firstborn walk
    • Facebook
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Kawasaki Eliminator/XL 883N
  • Όνομα: Νικος
  • Χρονολογία/Km:
    2004-39000km / 2014-10000km
καλοφορετο και καλοταξιδος να εισαι παντα τασο!
Ride Proud, Scream Loud, Fly High, Reach the Sky, Live your Life, Never Die...

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.149
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/20000 miles
Megies
KILLER