!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: 883  (Αναγνώστηκε 689 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gerasimos

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2019
  • Μηνύματα: 2
  • Ηλικία: 56
  • Τόπος: mesologi
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    883 sportster 1999
  • Όνομα: makis
  • Χρονολογία/Km:
    1999
883
« στις: Ιούλιος 04, 2019, 01:27:38 πμ »
παζαρευω ενα 883 του 99 .ο πωλητης λεει οτι καιει περιπου 50 μλ λαδι ανα 200 κμ .δεν καταλαβαινω ,ειναι νορμαλ ,ολες οι 883 το ιδιο καινε?

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.172
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: 883
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 04, 2019, 05:23:22 πμ »
Όχι φιλαράκι. Κάποιο θέμα σε ελατήρια η φλάντζες έχει
KILLER

Αποσυνδεδεμένος gerasimos

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2019
  • Μηνύματα: 2
  • Ηλικία: 56
  • Τόπος: mesologi
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    883 sportster 1999
  • Όνομα: makis
  • Χρονολογία/Km:
    1999
Απ: 883
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 04, 2019, 10:13:41 πμ »
διαροες  δεν φαινονται εξωτερικα αρα καιει τα λαδια στην καυση? δεν μου εχει ξανατυχει αυτος λεει ειναι φυσιολογικο.μηπως ξερεται τι να ρωτησω για να σιγουρευτω?

Αποσυνδεδεμένος KATESTRAmenos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2017
  • Μηνύματα: 52
  • Ηλικία: 30
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster 1200XL
Απ: 883
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 04, 2019, 06:07:28 μμ »
Το 1200 που πηρα μεταχειρισμενο  στα 5.000km  εκαψε κατω απο μισο λιτρο.
Λογικα αν το οδηγας συνεχεια δικαβαλο σε ανηφορες με full ζεστη ή σαν κανιβαλος θα τσιμπαει λιγο λαδακι παραπανω σιγουρα  :P
Αν δεν βγαζει καπνους και δεν εχει λαδια στην εξατμιση λογικα θα σαι κομπλε,καλο θα ηταν να το εβλεπε και ενας μαστορας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2019, 06:14:21 μμ από KATESTRAmenos »

Αποσυνδεδεμένος Dimmad

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2018
  • Μηνύματα: 68
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    HD IRON
  • Όνομα: Dimitris
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: 883
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 04, 2019, 09:06:29 μμ »
Παίδες  ΟΤΙ λάδι και να βάλεις  με 40 βαθμούς υπο σκιά θα έχεις απώλειες και στα ιντζεξιον μοντέλα πολύ περισσότερο γιατί δουλεύουν ποιό ζεστά με ποιό φτωχό μίγμα  γι'αυτό έχει breathers ο κινητήρας  γιατί το λάδι θα εξατμιστεί οταν θα φύχει το μοτέρ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2019, 10:27:42 μμ από Dimmad »

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.172
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: 883
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 04, 2019, 10:32:36 μμ »
Δημήτρη ένα δίκιο το έχεις. Όμως αυτό που κοιτάει ο φίλος πρέπει να είναι καρμπυρατέρ. Βεβαίως και έχει breathers αλλα και η δικιά μου μετά από 5500 mile's δεν είχε κάψει ούτε γραμμάριο και το service το έκανα Δευτέρα.οπότε είναι κάτι άλλο. Και όχι οι αναθυμιάσεις
KILLER

Αποσυνδεδεμένος KATESTRAmenos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2017
  • Μηνύματα: 52
  • Ηλικία: 30
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster 1200XL
Απ: 883
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 04, 2019, 11:31:01 μμ »
Παίδες  ΟΤΙ λάδι και να βάλεις  με 40 βαθμούς υπο σκιά θα έχεις απώλειες και στα ιντζεξιον μοντέλα πολύ περισσότερο γιατί δουλεύουν ποιό ζεστά με ποιό φτωχό μίγμα  γι'αυτό έχει breathers ο κινητήρας  γιατί το λάδι θα εξατμιστεί οταν θα φύχει το μοτέρ.

Το λαδι δεν εξατμιζεται...Επισης ο κυριος λογος των breathers  ειναι να απελευθερωνουν την πιεση που χτιζει ο κινητηρας,αν πχ σφραγισεις τα breathers με απλες βιδες φανταζομαι πως πολυ γρηγορα θα χεις προβλημα με φλατζες.
Οι κατασκευαστες φτιαχνουν τα μοτερ πιο "χαλαρα" και οχι οριακα για να ειναι πιο αποτελεσματικα και αξιοπιστα,αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χεις μια μικρη καταναλωση λαδιου αλλα οχι τοσο μεγαλη οσο αναφερει ο φιλος παραπανω.

Αν δεν βλεπεις πουθενα λιμνουλες απο λαδια τοτε συνηθως στα evo σου καιει λαδια γιατι περνανε απο το ελατηριο του πιστονιου ή απο τις φλατζες στις βαλβιδες(τα λεγομενα valve guides).Στη θεση σου αφου τουλαχιστον ο πωλητης δεν το εκρυψε(αρα εχει μπεσα) θα το πηγαινα σε ενα μαστορα να εχω το κεφαλι μου ησυχο(τεστ συμπιεσης,μια ματια στα μπουζι κλπ)Γενικα περα απο τα lifters και κατι περιεργα στο primary το μοτερ ειναι σκυλι.