!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: front end swap  (Αναγνώστηκε 1332 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
front end swap
« στις: Απρίλιος 05, 2018, 01:37:09 μμ »
Μετα απο αρκετο ψαξιμο αποφασισα την επομενη μετατροπη στην μηχανη μου. Σκεφτομαι να αλλαξω το μπροστινο μου συστημα με αλλο upside down. Στην ερευνα μου βρηκα μια εταιρια φοβερη https://www.krausmotorco.com/collections/front-end-components αλλα με κοστος εξωπραγματικο + τελωνειο. Μετα ειδα διαφορα μηχανακια εδω στο Ellada με πιο εξυπνες λυσεις. Εχουνε βαλει κομπλε μπροστινα με φρενα ζαντες κλπ απο hayabusa, Triumph, Ducati κλπ. Τα αποτελεσματα απιστευτα σε αποδοση αλλα και σε εμφανιση φυσικα.

Εγω λοιπον σκεφτομαι να βαλω τα μπροστινα & φρενα μπροστα πισω απο Ducati 1098 / 999s. Aλλα θα κρατησω της ζαντες που εχω. Δεν θελω να αλλαξει το look απλα να αναβαθμισω το dyna μου περαιτερω. Πως σας φαινεται η ιδεα?

Καλες γιορτες και χρονια πολλα σε ολους παιδια!!

Αποσυνδεδεμένος sticker

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2017
  • Μηνύματα: 139
  • Ηλικία: 50
  • Τόπος: Athens Rock City
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ZZR 1100 - TDM 850
Απ: front end swap
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 05, 2018, 02:01:53 μμ »
Για Ohlins οι τιμές δεν είναι εξωπραγματικές, είναι οι αναμενόμενες.
Όντως καλύτερα να βάλεις κάποια από τις μάρκες που λες αλλά να δώσεις μεγάλη σημασία στα χαρακτηριστικά της κάθε ανάρτησης και πάντα σε σχέση και με την πίσω ανάρτηση που έχεις και πάνω από όλα τι συμπεριφορά θες να έχει το μηχανάκι. :D

sergios

  • Επισκέπτης
Απ: front end swap
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 05, 2018, 08:06:48 μμ »
Exεις καμια φωτο απο αναζητησεις να δουμε τι εχεις στο μυαλο σου Μητσε ?

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: front end swap
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 05, 2018, 09:23:47 μμ »
Η λύση από ιάπωνα δεν είναι κακή. Δες φωτό από R1.
Βεβαιώσου ότι το μήκος είναι το επιθυμητό.

Αν το κάνεις κάνε το σετ USD-φρένα (άποψή μου)... :)

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 512
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: front end swap
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 07, 2018, 08:20:08 πμ »
Μητσο πάμε μια μέρα από τον Αλεξ να σου πει τι έχει βάλει αυτός.
Πάντως θα είναι τρομερή η μηχανή έτσι.

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: front end swap
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 10, 2018, 10:25:19 πμ »
Kαλημερα και χρονια πολλα παιδια, Χριστος Ανεστη, Νικο εχω μιλησει με Alex μου ειπε ακριβως τι εχει βαλει απλα εγω δεν θελω τετοιες ζαντες γιατι πιστευω οτι θα χασει να ειναι harley πλεον, βεβαια νομιζεις οτι εχεις 150 αλογα μηχανακι γιατι ειναι υπερβολικα πιο ελαφρυ. Το μηχανακι του Αlex ειναι απιστευτα ομορφο αλλα εγω θελω να κρατησω τον ιμαντα πισω δεν θελω να βαλω καδενα. Harley = ιμαντας ρε παιδια. Το εψαξα αρκετα και θελω μονο απο Ducati set up γιατι συνηθως εχουν τα πιο ακριβα πραγματα (Ohlins, brembo κλπ)

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: front end swap
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 10, 2018, 10:29:01 πμ »
Exεις καμια φωτο απο αναζητησεις να δουμε τι εχεις στο μυαλο σου Μητσε ?

Mike αυτο το Dyna για παραδειγμα εχει set up απο hayabusa

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: front end swap
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 12, 2018, 11:26:52 πμ »
Specifications   
Bike Owner: Rick Ward
Shop Name: Ward Performance
Shop Phone: (763) 441-5535
Shop website: wardperformance.com
Year/Make/Model: 2009/H-D/FXD Dyna Super Glide
Fabrication: Ward Performance
Assembly: Ward Performance, Tyler Gerrick
Build Time: 6 months

Engine   
Year/Manufacturer: 2009/H-D/Ward
Type/size: Twin Cam/124ci
Builder: Ward Performance
Cases: H-D
Cylinders: S&S
Heads: H-D/CNC Ported by Ward Performance
Rocker Boxes: H-D
EFI/Carb: 64mm Screamin’ Eagle EFI Throttle Body
Air Cleaner: Screamin’ Eagle Heavy Breather/Ward Performance
Exhaust: Custom Handmade Burns Stainless/Ward Performance
Special Features: 160+ hp

Transmission   
Year/Manufacturer/Type: 2009/H-D/6-speed
Case: H-D
Clutch: Bandit
Primary Drive: H-D final drive converted to chain drive to handle high-horsepower drag-race launches

Frame   
Year/Manufacturer: 2009/H-D
Rake: 29° neck custom offset triple trees
Stretch: 6 in. over

Suspension   
Manufacturer Front: GSX-R/Showa Inverted
Length: 30 in.
Triple Trees: Brock’s Custom Offset
Manufacturer Rear: JRI Drag Shocks
Swingarm:   Brock’s Performance +6 in. aluminum swing arm

Wheels, Tires, and Brakes   
Manufacturer Front/Type: BST Carbon
Size Height/Width: 17 x 3.5 in.
Tire/Size: 120/70 ZR17
Caliper: Brembo
Rotor: Suzuki GSX-R
Manufacturer Rear: BST Carbon
Size Height/Width: 17 x 6 in.
Tire/Size: 190/50 ZR17
Caliper: Brembo
Rotor: Suzuki GSX-R

Finish-Paint   
Color: Black Urethane
Painter: Finish Line Design, Brian Gall
Graphics: None

Accessories   
Front Fender: Suzuki GSX-R1000
Rear Fender: Modified OEM H-D Dyna
Fender Struts: Modified H-D
Gauges: Dakota Digital
Gas Tank & Cap: H-D
Oil Tank: Modified oil pan for extra ground clearance
Handlebars: Driven/Pro Taper Aluminum
Hand Controls: Modified Suzuki/Motion Pro
Foot Controls: Custom billet rea rset pegs & controls by Ward Performance
Footpegs: Custom billet rear set pegs & controls by Ward Performance
Headlight: H-D/Drag Specialties
Taillight: Custom Dynamics LED
License Mount: Drag Specialties
Seat:   Custom/Mark Milbrandt

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.189
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/25000 miles
Απ: front end swap
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 12, 2018, 01:05:09 μμ »
Κουκλί αλλά πόσο το μαλλί?
KILLER

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: front end swap
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 12, 2018, 04:34:00 μμ »
κοιτα τα μπροστινα κομπλε με φρενα δεν ειναι ακριβα, τα βρισκεις απο 500-700 max. Μετα θες δουλεια για τα triple trees και το συνεργειο για να σου ταιριαξει τα πραγματα τα δικα σου πανω σε αυτα. Νομιζω 1000 - 1200 max. Ψαχνω απο Ducati αλλα θελω με χρυσα ανοδιωμενα μπροστινα και brembo
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2018, 04:41:15 μμ από TSAF »

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.189
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/25000 miles
Απ: front end swap
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 12, 2018, 05:25:25 μμ »
Μια χαρά προχώρησε  το
KILLER

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: front end swap
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 12, 2018, 05:32:21 μμ »
κατσε να βρουμε τα πραγματα να ειναι ισια βασικο και σιγα σιγα θα τα βαλω