!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Τελικά Full Face?  (Αναγνώστηκε 407 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος STONE

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2019
  • Μηνύματα: 6
  • Τόπος: CHALKIDA
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    IRON 883
  • Χρονολογία/Km:
    2019
Τελικά Full Face?
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2019, 08:13:52 μμ »
Για χαρά σε όλους ! Ως νέος οδηγός και στρατιωτικός εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να περάσω το Σεμηνάριο Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσικλέτας των Ενόπλων Δυνάμεων.. ένα τριήμερο γεμάτο θεωρία και πολλές ασκήσεις πρακτικής ...Τελειωσα το σεμηνάριο με ένα Κρανάκι jet της bell κ γυαλί ηλίου Reyban ( «Τυπάς ο μεγάλος» ). Τι γίνεται όμως σε μια ενδεχόμενη πρώση-πρόσκρουση  , όχι απαραίτητα με μεγάλη ταχύτητα ;;;; Η άποψη των εκπαιδευτών :Προσωπάκι κυμάς... κ δεδομένου ότι δεν είμαι ο τύπος που θα αμαρτωθεί πλήρως αλλά ένα μπουφάν κ ένα κράνος πρέπει να είναι όπως πρέπει ξεκίνησα έρευνα αγοράς για κράνος full face .Βασικες προϋποθέσεις 1ον εγκεκριμενου τύπου, 2ον να ταιριάζει με το στυλ μας ( για μια εικόνα ζούμε και εμπνεόμαστε ) και 3ον λογική τιμή. Κατέληξα στην Bitwell και συγκεκριμένα στο Gringo. Αμερικανική εταιρία με στυλ Bober - cafe racer. 160 με 190 €. Οποίος έχει άποψη περί του κράνους αυτού ήτοι θέματος γενικότερα , η άποψη του «πολύτιμη»... Ευχαριστώ ...

Αποσυνδεδεμένος KATESTRAmenos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2017
  • Μηνύματα: 52
  • Ηλικία: 30
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster 1200XL
Απ: Τελικά Full Face?
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 09, 2019, 09:03:05 μμ »
Για το Gringo δεν ξερω να σου πω αλλα γενικα,μετα απο πολλα κρανη και πολλες διαφορες μοτο εχω καποια στανταρ πραγματα στο μυαλο μου οταν μιλαω για κρανος.
-full face
-μαυρο παντα 8)
-οπωσδηποτε Pinlock insert,αν το εχεις σε ενα κρανος δεν συμβιβαζεσαι χωρις και αυτο λεει πολλα
-να ειναι ακριβο,αναλογα το budget παντα αλλα ειναι κανονας οτι οσο πιο ακριβο τοσο καλυτερο σε θορυβο,βαρος,ποιοτητα
πχ ενα carbon των 400e θα ειναι παναλαφρο και αθορυβο με την ιδια ή και καλυτερη προστασια απο ενα bell των 100...

Εγω πχ διαλεξα ενα των 200e το οποιο ειναι μετριο σε βαρος,αρκετο θορυβο κλπ
Οδηγησα με ενα HJC carbon και ηταν λες και φορουσα καπελο με ωτοασπιδες...Μη την πατησεις και βαλε το χερι στη τσεπη εστω και για ενα κατοσταρικο παραπανω.
Αυτα απο μενα,για τα αμερικανικα εφε και τα κρανη ποδηλατων δεν σχολιαζω,cheers

Αποσυνδεδεμένος Loutrokampines

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2019
  • Μηνύματα: 14
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883
Απ: Τελικά Full Face?
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 09, 2019, 09:51:45 μμ »
Για χαρά σε όλους ! Ως νέος οδηγός και στρατιωτικός εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να περάσω το Σεμηνάριο Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσικλέτας των Ενόπλων Δυνάμεων.. ένα τριήμερο γεμάτο θεωρία και πολλές ασκήσεις πρακτικής ...Τελειωσα το σεμηνάριο με ένα Κρανάκι jet της bell κ γυαλί ηλίου Reyban ( «Τυπάς ο μεγάλος» ). Τι γίνεται όμως σε μια ενδεχόμενη πρώση-πρόσκρουση  , όχι απαραίτητα με μεγάλη ταχύτητα ;;;; Η άποψη των εκπαιδευτών :Προσωπάκι κυμάς... κ δεδομένου ότι δεν είμαι ο τύπος που θα αμαρτωθεί πλήρως αλλά ένα μπουφάν κ ένα κράνος πρέπει να είναι όπως πρέπει ξεκίνησα έρευνα αγοράς για κράνος full face .Βασικες προϋποθέσεις 1ον εγκεκριμενου τύπου, 2ον να ταιριάζει με το στυλ μας ( για μια εικόνα ζούμε και εμπνεόμαστε ) και 3ον λογική τιμή. Κατέληξα στην Bitwell και συγκεκριμένα στο Gringo. Αμερικανική εταιρία με στυλ Bober - cafe racer. 160 με 190 €. Οποίος έχει άποψη περί του κράνους αυτού ήτοι θέματος γενικότερα , η άποψη του «πολύτιμη»... Ευχαριστώ ...
Καλησπέρα. Gringo είχα, τώρα έχω splitter, υπολόγισε ένα νούμερο κάτω οπωσδήποτε.Με τον αέρα πολύ καλά και τα 2.Αν πάρεις biltwell μόνο αυτά που είναι ece, διότι τους έχουν μείνει και dot.Απλο κράνος είναι, δεν είναι για "πολλά" αλλά σίγουρα ασφαλέστερο από ένα πχ carbon ανοιχτο.Το splitter διαθέτει και πολύ καλό εξαερισμό.Αν θέλεις υψηλή ποιότητα στο συγκεκριμένο στυλ πας σε dmd η premier, τα οποία όμως δεν έχουν εξαερισμό όπως και το gringo/ gringo s.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2019, 09:59:15 μμ από Loutrokampines »

Αποσυνδεδεμένος arkastt

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2016
  • Μηνύματα: 3
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Vespa
Απ: Τελικά Full Face?
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 10, 2019, 04:10:07 μμ »
Καλησπέρα , υπάρχουν πολλά κράνη με vintage εμφάνιση , τελευταία αγόρασα ένα simpson venom carbon. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα για να πω την γνώμη μου. Απο design είναι όμως καλό .

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.173
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: Τελικά Full Face?
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 11, 2019, 05:44:35 πμ »
Το θέμα τις εμφανίσεις είναι σχετικό. Όμως σημασία να δώσεις στην ασφάλεια  την στιγμή μάλιστα που είσαι και αξιωματικός. Και στο λέω εγώ που δεν φοράω ποτέ κράνος αν και έχω 2  full face  των 400 έκαστο και ένα half με αερογραφια από Αμερική των 140.
KILLER

Αποσυνδεδεμένος KostasHCG

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2012
  • Μηνύματα: 803
  • Τόπος: Cretan Texas
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XLR
  • Χρονολογία/Km:
    2002
Απ: Τελικά Full Face?
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 16, 2019, 10:47:19 πμ »
Πρόσφατα έκανα την μετάβαση σε full face και κυρίως λόγω εμφάνισης επέλεξα το παρακάτω:
https://www.skroutz.gr/s/17359646/Bell-Qualifier-Scorch-Gloss-Black-Gold-Flake.html
Γενικά είναι ελαφρύ κρανάκι, πολύ όμορφο αλλά αρκετά θορυβώδες σε ταχύτητα και ποιοτικά δεν λέει κάτι. Ενα NZI που είχα πάρει στη γυναίκα με λιγότερα χρήματα είναι κλάσεις ανώτερο. Παρ'όλα αυτά το νιώθω πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο από το jet που είχα πριν και πλέον χρησιμοποιώ μόνο σε κοντινές διαδρομές εντός πόλης και σε περίοδο καύσωνα.