!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ  (Αναγνώστηκε 1614 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος s-telios7

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 38
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ
« στις: Αύγουστος 22, 2017, 02:12:19 μμ »
Καλησπέρα,

Προχθές είδα μια custom harley με πολύ φαρδύ πίσω ελαστικό κ ερωτεύτηκα για μια ακόμα φορά, όποτε βλέπω κάτι ανάλογο κάθομαι κ χαζεύω... Γνωρίζει κανείς τί μετατροπές πρέπει να γίνουν για να μπεί μια τέτοια ρόδα? Αν γίνεται η μετατροπή σε IRON και αν έχει οδηγήσει κανείς κάτι ανάλογο τί συμπεριφορά έχει στο δρόμο (στρίψιμο κλπ κλπ)? Σίγουρα στα 883cc του IRON θα ρίχνει πολύ την επιτάχυνση και την τελική αλλά ποτέ δεν ήταν αυτό το ζητούμενο μου για αυτό κ άλλωστε πήρα αυτή τη μηχανή.


Αποσυνδεδεμένος Mitasra

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2012
  • Μηνύματα: 1.987
  • Τόπος: Attiki
  • Man Of Moan
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster
  • Όνομα: Man Of Moan
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 22, 2017, 02:56:03 μμ »
Θα είμαι δίκαιος, δεν έχω ιδέα από οδηγική συμπεριφορά , εικάζω ότι θα έχεις και μεγαλύτερη κατανάλωση , αλλά μέχρι εκεί.
Σίγουρα δεν είναι μικρό το κόστος μιας και θα αλλάξεις όλο το πίσω σύστημα για να χωρέσει η φαρδιά ρόδα. Αν θυμάμαι καλά κάποιος είχε αναφέρει στο φόρουμ κοντά 2,5κ η όλη φάση.

με ένα γρήγορο γουγλε σερτς βρήκα αυτό

Παράθεση
Now available! Sportster fat tire kits for 1986 up thru present models. Includes 200 MM tire, steel rear fender, offset pulley, large heavy-duty swingarm, and axle. All starting at $1495.00
Και Αμερική και "ξεκινάει από"
Να ξέρεις αν το κάνεις εμένα θα μου αρέσει :)
Free at last, I'm the past,
Undone in unknown prison,
I'm holding on. Peace and need?
A mouth to feed?
I'm standing way on

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Απ: ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 22, 2017, 11:41:15 μμ »
Τον Ιούνιο καθώς κατέβαινα για δουλειά είδα ένα sportster με τουλάχιστον 25-30 πόντους λάστιχο, χωρις υπερβολή, το έβλεπα το ξανά έβλεπα και δεν το πίστευα. Αυτο που παρατήρησα ηταν, γιατι τον ακολούθησα στην εθνική για καμια 5-7 χιλιόμετρα ειναι ότι στις στόφες το πίσω μέρος έτρεμε και ότι το λάστιχο τερμάτιζε στο δρόμο όσο αφορά το εύρος επαφής της κοιλότητας του δλδ για την ακρίβεια επειδή ηταν υπερβολικά μεγάλο οταν τελείωνε η καμπύλη του λάστιχου φαινόταν ότι γλίσταγε και όλο το πίσω σύστημα ταλαντευόταν. Έτυχε να βγούμε μαζι στην Καβάλας, στο φανάρι που έκατσα δίπλα του παρατηρούσα την ματατροπη. Τεράστιοι αποστάτες με ιμάντα η κίνηση και γενικώς ηταν καλή και προσεγμένη δουλειά, Φαινόταν ότι είχε σκάσει πολλα μα πολλα λευτα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος kiklopas

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 196
  • Τόπος: xanthi/larissa
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    883,(xlc-53)
  • Όνομα: polifimos
  • Χρονολογία/Km:
    2001-96277
Απ: ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 28, 2017, 11:01:08 μμ »
Στις μετατροπες οτι πληρωσεις θα παρεις....
θες φθηνα .....τοτε θα γινει φθηνοδουλεια.
δηλαδη αν διαθετεις 2-3 χιλιαρικα για αυτην την δουλεια αστο καλυτερα .
Σκεψου για παραδειγμα το ποιο απλο οτι εαν θα βαλεις φαρδυ λαστιχο θα εχεις και  μεγαλυτερο κοστος σε αναλωσιμα οπως π.χ. λαστιχο τακακια φρενων κλπ.
Γενικα οτιδηποτε μη εργοστασιακο δεν εχει και την αντιστοιχη αντοχη.
σασια και ψαλιδια φτιαχνουν εκατονταδες εταιρειες στον κοσμο. Το θεμα ειναι ποια εξαρτηματα απο αυτα  που πουλανε περνανε μηχανολογικο ελεγχο...

Καμια harley δεν μας ανηκει !! απλως την "δανειζομαστε" για 6-7 δεκαετιες...

Αποσυνδεδεμένος SONIC

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2017
  • Μηνύματα: 15
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
    • AMP
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SOFTAIL CLASIC
  • Όνομα: Αλέξανδρος
  • Χρονολογία/Km:
    2006
Απ: ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 26, 2017, 01:58:40 μμ »
To Φαρδύ λάστιχο εινα γενικά μια μόδα που προέρχεται από τα DRAGSTER

1ο αυξάνετε η κατανάλωση
2ο δεν στρίβεις με τίποτα αν πηγαίανεις με 70χλμ
3ον πολλη μεγαλο το κόστος ( ψαλιδι κτλ)

δεν έχει κανενα νόημα σε μηχανες μεχρι 75 άλογα αυτο το λάστιχο, ΠΕΡΑΝ του αισθητικού αν σκοπεύεις να καβαλάς την μηχανή σου καθημερινά και να ζεις με αυτην, οπως να ειναι και λειτουργική  ειναι απαγορευτικό εντελώς.
Αν ειναι σε φαση χαλαρο καφεδακι εντος αθήνας  1 φορα το μηνα  δεν εχεις θέμα

ΥΓ προσωπικά εγω πιστευω το ποιο όμορφα πραγμα πάνω σε ενα harley ειναι ο κινητήρας του και για μένα θα επερεπε να μπορεις να τον βλέπεις απο παντου  μπρος, πισω, δεξια, αριστερα
δηλ εμενα μου αρεσεi περισσότερο  και η κουλτουρα τυπου indian larry skinny tires etc..
MORE RIDING LESS B@llshit!

sergios

  • Επισκέπτης
Απ: ΦΑΡΔΥ ΠΙΣΩ ΛΑΣΤΙΧΟ
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 26, 2017, 09:18:28 μμ »
 Έτσι , σου χρωστάω μπύρα