!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Milwaukee 8 Test Ride.  (Αναγνώστηκε 1322 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Milwaukee 8 Test Ride.
« στις: Οκτώβριος 17, 2016, 11:03:07 πμ »
Καλημέρα σας. Δυστυχώς, μην περιμένετε φωτογραφίες σε αυτό το thread, βίντεο και τα λοιπά. Ήταν ένα test ride που έγινε τελείως απο σπόντα, καθώς πήγα με ένα φίλο στην αντιπροσωπεία της Harley απο την οποία πήρα τη μηχανή μου για να δεί και εκείνος για μηχανή, και μιας και καθόταν ένα Milwaukee 8 απ'έξω είπα να το πάρω να πάω μια βόλτα.

Σημείωση, οδήγησα το μοντέλο το οποίο είναι ελαιόψυκτο, χωρίς τις ψυκτικές μονάδες στα fairing, αλλά είχε μόνο το κύριως ψυγείο κάτω χαμηλά στο μοτέρ. Οδήγησα το αντίστοιχο Street Glide, χωρίς την βαλίτσα πίσω.

Πρώτη εντύπωση: Σχεδόν ίδιο βάρος με το Street Glide, ίσως λίγο περισσότερος όγκος ανάμεσα στα πόδια, αλλά με το ντεπόζιτο δεν το καταλαβαίνεις και πολύ. Διαφορετικό καντράν, η οθόνη του sat-nav/radio μονοπωλεί το κέντρο, και τα μανόμετρα/ταχύμετρα σε δεύτερη μοίρα. Ταχύμετρο/στροφόμετρο, όπως τα CVO, μισοφέγγαρα.

Εκίνηση: Ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά θαυμάσια. Περίμενα το κλασικό βογκητό/βήχα της εκίνησης. Όχι όμως. Και νομίζω ότι εκεί ήρθε η πρώτη απογοήτευση. Δεν ένιωσα τα πιστόνια να χορεύουν απο κάτω μου, δεν ένοιωσα το μοτέρ να μουκγρίζει, γιατί απλά... δεν μουγκρίζει. Ξεκίνησε απότομα σχεδόν, με το 2ο δευτερόλεπτο πατήματος της ανάφλεξης, και μετά, ο ήχος του μοτέρ μίας Honda με περισσότερα κυβικά. Γουργουρητό και ηρεμία. Κραδασμοί ελάχιστοι.

Κομβία/κουμπάκια/κόρνες/satnav: Όλα ωραία και καλά, μόνο που... Τα κουμπία για φώτα-φλάς, έχουν αλλάξει σχήμα. Σε κάθε άκρη τους υπάρχει μία γωνίτσα, Πάνε τα κλασσικά κουμπάκια με τις καμπύλες που είχαν τα παλιότερα μοντέλα. Μου φάνηκαν πολύ άκαμπτα. Το satnav αρκετά, όχι δύσκολο, αλλά ψιλομπερδεμένο. Μπορείς να ακούς μουσική απο το σύστημα και να έχεις και το GPS σου να βλέπεις που πάς.

Πορεία: Γενικά, ήταν το ίδιο με το να καβαλάω το Street Glide. Περισσότερη ροπή/δύναμη (είναι και περισσότερα κυβικά άλλωστε), ακόμα και σε σχέση με το Stage 1 που έχει νεύρο. Η μηχανή πετάει. Αλλά το εννοώ, πετάει. Κι όμως, κάτι λείπει, ακούς ένα φρ-φρ-φρ, δεν ακούς ήχο Harley. Και με το Sportster είχα μαμά εξατμίσεις, αλλά ο ήχος ήταν διαφορετικός. Σου έβγαζε αυτό το κάτι.

Handling: Αρκετά καλό, αν και σε διάφορες στιγμές, ειδικά σε στροφές με μικρή ταχύτητα μέσα σε πόλη, ένιωθα να με παίρνει λίγο προς τη μία μεριά. Αυτό δεν το έχω με το Street Glide, κάθε άλλο θα έλεγα. Ροπιάζει απο πολύ χαμηλές ταχύτητες, και νιώθεις το δρόμο απο κάτω σου να γατζώνει. Με το Milwaukee ένιωθα κάτι να είναι έτοιμο να γλυστρήσει. Το αμπραγιάζ μου φάνηκε πολύ σκληρό σε σχέση με το δικό μου. Ίσως πιο σκληρός δίσκος?

Φρένα/πέδηση: Πολύ καλά, άριστα. Πολύ σφιχτό το μπροστινό φρένο, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου. Το πίσω φρένο, αρκετά πιο σταθερό.

Μοτέρ: Δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Επίσης, και απο τα καλά του, δεν ζεσταίνεται σχεδόν καθόλου.


Γενικά:

Πάντα μιλώντας προσωπικά, δεν με ενθουσίασε. Περίμενα κάτι περισσότερο δυνατό, τερατώδες, στην παλιά νοοτροπία όπως διαφημίζουν. Δεν το είδα. Σίγουρα το μοτέρ είναι άλμα τεχνολογίας σε πολλά σημεία (αν και δεν μπόρεσα να το δώ εκτενώς σε λειτουργεία). Αλλά πολύ φοβάμαι, ότι κόσμος θα την αγοράσει, και πολύ περισσότερο κόσμος που ξέρει, και θα απογοητευτεί. Ίσως πάλι, να κυνηγάνε την γενιά των 45άρηδων-50άρηδων με κρίση μέσης ηλικίας που ψάχνουν κάτι πιο εξελιγμένο, με μικρές πιθανότητες να χαλάσουν κάτι λόγο υπερθέμανσης. Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω εγώ όμως.

Όσοι έχετε κάνει test ride, παρακαλώ, μοιραστείτε τις γνώμες σας.
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Milwaukee 8 Test Ride.
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 17, 2016, 03:44:13 μμ »
Περιμένουμε σα τρελοί τον Απρίλιο για το the legend on tour. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω ολοκαίνουργιο κινητήρα harley. Φαντάζομαι ότι με ένα ζευγάρι εξατμίσεις λύνεται το θέμα του θορύβου και φυσικά κανείς δεν περιμένει τον παλιό κλασικό ήχο. Εξάλλου ο twin cam είχε το ίδιο θέμα (δεν ακούγεται) και δεν φταίνε οι κινητήρες γι αυτό, αφού πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ όσον αφορά τους κανόνες. Ίσως η μεγάλη διαφορά να σου φάνηκε γιατί στο δικό σου φοράς εξατμίσεις δυνατές. Τέλος πάντων.
Όσον αφορά αυτο που λες για το τερατώδες. Καλώς ή κακώς όλοι οι νέοι κινητήρες (όλων των εταιριών) που παράγονται είναι όλο και πιο smooth. Μην περιμένουμε πλέον να δούμε την ωμότητα που βγάζει ένας καρμπυρατερατος evolution 1340 . Οι συγχρονες μοτοσυκλέτες από τη στιγμή που εσύ τραβάς το γκάζι μέχρι να φτάσει αυτη η εντολή στο μπεκ ψεκασμού, παρεμβαίνουν εκατό ηλεκτρονικές π@υτσιες που ελέγχουν αυτή την εντολή. Ειδικά όταν μιλάμε για harley που, ΝΑΙ πέτυχες διάνα, θέλει να κερδίσει τον φραγκάτο μεσήλικα ο οποίος θα αγοράσει μέχρι κ τον αέρα για τα λάστιχα αν λέει πάνω harley. Λογικό είναι μαγκες , εταιρία είναι και πλέον δεν υπάρχει χώρος για τους ρομαντικούς . Δε θα στοχεύσει σε μένα που κάνω ηλεκτροκόληση σε λαμαρίνα για να φτιάξω βάση πινακίδας.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going