!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα  (Αναγνώστηκε 1393 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sportster_883

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2016
  • Μηνύματα: 13
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 11:26:45 πμ »
γεια χαρά σε ολους,

Προκείται να λείψω για μεγαλο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό και θα ηθελα μερικές συμβουλες για την ''αποθηκευση'' της μηχανης.Ειδα σε καποια posts να βγάλω πόλους μπαταρίας και μην μείνει βενζίνη στο ντεπόζιτο, κατί αλλο? καποια λυση για να είναι το μηχανακι στον άερα? δεν έχω γρυλο Το μοντελό είναι sportster 2011.


Αποσυνδεδεμένος jimakos21

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 324
  • Ηλικία: 29
  • Τόπος: εν Αθήναις
  • Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη!
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    baby harley
  • Χρονολογία/Km:
    anniversary
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 03:31:38 μμ »
λοιπόν. θα ξεσυνδεσεις τη μπαταρία, θα κλείσεις το διακόπτη της βενζίνης και θα περιμένεις μέχρι να σβήσει. μετά σκεπασε τη και είσαι έτοιμος. αν μπορείς βαλτην σε όσο γίνεται όρθια θέση. εγώ αυτό κάνω. και μετά από αρκετούς μήνες που θα τη βάλεις μπροστά δε θα έχεις θέμα. και μη βάλεις ταχύτητα, να έχεις νεκρά
Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη !

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 04:47:38 μμ »
Καλό θα ήταν αν είχες και ένα συντηρητή μπαταρίας...

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.161
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 05:38:18 μμ »
το καλυτερο βεβαια απο ολα ειναι να αφησεις το κλειδι στο σκαλοπατι κατω απο το χαλακι και να ερχομαστε καθε μερα να την βγαζουμε βολτα ενας ενας μεχρι να επιστρεψεις α μην ξεχασεις να αφησεις και λεφτα για βενζινη και service χαχαχαχα πλακα κανω συμφωνω με τους προλαλησαντες 8)
KILLER

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 01, 2017, 05:47:09 μμ »
Ένα πάρα πολύ καλό θέμα, το οποίο νομίζω έχει ξανασυζητηθεί (Πύρρο εσύ;;;;;) αλλά τώρα δεν μπορώ να το βρω.
Καλά είναιλοιπόν να γράψουμε πέντε σοβαρά πράμματα.

Όταν λες μεγάλο χρονικό διάστημα πόσο;;;; Έξι μήνες ή ένα μήνα;;;;;; Jimako ειναι του 2011 δεν έχει διακόπτη βενζίνης.
 Θα αναφέρω μερικά απλά κ βασικά. Δε θα αναφέρω κάποιες υπερβολές που έχω ακούσει και διαβάσει κατά καιρούς, απλά όσα θα έκανα εγώ και αφορούν αποθήκευση σε κλειστό χώρο ή τουλάχιστον πυλωτή.

1. Οπωσδήποτε η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είναι πεντακάθαρη, χωρίς βρωμιές, λαδίλες, λάσπες, χώμα με λάδι κλπ. Προσοχή ειδικά στην καθαριότητα κινούμενων μερών όπως δαγκάνες, ιμάντες, μανέτες, λεβιέδες κτλ. Οι βρωμιές αυτές μετά από πολύ καιρό θα έχουν γίνει σκληρές σα τούβλα κ μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και δυσλειτουργίες.

2. Σημαντικότατο : η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είναι απόλυτα στεγνή χωρίς το παραμικρό ίχνος υγρασίας ή υδρατμών. Στην ανάγκη επιστρετεύστε το πιστολάκι μαλλιών. Μπορείτε να κάνετε την αποθήκευση μετά από μία μεγάλη βόλτα όπου όλη η μοτοσυκλέτα θα ανεβάσει θερμοκρασία κ θα εξαφανίσει τις υγρασίες. Την αφήνουμε να κρυώσει πριν την αποθηκεύσουμε. Προσοχή. Αν έχετε ήδη σταθμευμένη τη μηχανή μη τη βάλετε μπροστα και μη την αφήσετε να δουλέψει στο ρελαντί για λίγο. Μπορεί να δημιουργηθούν υδρατμοί λόγω των κρύων μετάλλων κ γι αυτό προτείνω τη βόλτα.

3. Καύσιμο. Οι καρμπυρατεράτοι απαραίτητα κλείνουν το ρουμπινέτο ώστε η μηχανή να κάψει όσο καύσιμο έχει μείνει μέσα στο καρμπυρατέρ. Αν θέλετε μετά αδειάστε τυχόν υπόλοιπο από τη βίδα υπερχείλησης. Όσον αφορά την πληρότητα του ντεπόζιτου: Αν το ντεπόζιτο είναι γεμάτο βενζίνη μέχρι επάνω είναι καλό γτ το εσωτερικό προστατεύεται από οξύδωση. Προσοχή μόνον μην έχετε μέσα νοθευμένη βενζίνη με νερό, γτ με τον καιρό το νερό θα κάτσει κάτω κ θα σκουριάσει ο πάτος. Ίσως η κατοστάρα να είναι καλύτερη. Αυτό θα έκανα εγώ. Όποιος μπορεί κ θέλει, μπορέί να αφαιρέσει το ντεπόζιτο, να αδειάσει όλο το καύσιμο και μετά να στεγνώσει εντελώς το εσωτερικό. Μπορείτε να ρίξετε μετά κ ειδικό σπρέυ σιλικόνης. Το αντισκωριακό είναι οκ να το ρίξετε σε μικρή ποσότητα, μη φοβάστε δε θα υπάρχει πρόβλημα μετά που θα χρειαστεί να την δουλέψετε.

4. Καλύπτουμε τις τρύπες των εξατμίσεων με σακούλες και τις σφίγουμε με ταινία για να μην μπεί μέσα υγρασία. Προσοχή να μην είναι βιοδιασπώμενες οι σακούλες. Η τρύπα του φίλτρου αέρα επίσης θα πρέπει να κλείσει με πανί, μη βρούμε μέσα όταν πάμε να την πάρουμε κανα καρακαξούλι ή ζουζούνια.

5. Η μπαταρία είναι πολύ καλύτερα να αφαιρεθεί εντελώς και να αποθηκευτεί εντός του σπιτιού μέσα σε κουτί, όπου υπάρχει καλή θερμοκρασία, ειδικά το χειμώνα. Μία στο τόσο τη φορτίζουμε. Αν για οποιοδήποτε λόγοη μπαταρία δεν μπορέί να αφαιρεθεί τότε όπωσδήποτε την αποσυνδέουμε και καλύπτουμε τους πόλους με μονωτική ταινία.

6. Η μοτοσυκλέτα θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι σκεπασμένη με καλή κουκούλα με μαλακή επένδυση. Κάτω από τη μηχανή, δίπλα έστω τοποθετούμε μία λεκάνη γεμάτη με χοντρό αλάτι. Το αλάτι τραβάει την υγρασία. Προσοχή αν η μηχανη είναι σταθμευμένη σε πυλωτή ή σε μεγάλο πάρκινγκ το αλάτι δε θα κάνει τίποτα και θα πρέπει να προσέχουμε σε αυτή την περίπτωση να μην παγιδεύεται η υγρασία  μέσα στην κουκούλα. Οι καλές κουκούλες έχουν ειδικές εγκοπές.

7. Ιδανικά η μηχανή πρέπει να τακαριστεί ώστε κανείς τροχός να μην πατάει κάτω. Διπλό σταντ εμείς δεν έχουμε οπότε ή την τοποθετούμε σε ειδικό αναβατόριο ή την αφήνουμε ως έχει  :P . Πέραν των ελαστικών το τακάρισμα γίνεται και για την προστασία των αναρτήσεων.

8. Για να αποφύγουμε την οξείδωση παίρνουμε ένα αντισκωριακό σπρέυ ή ένα σπρέυ σιλικόνης και καλύπτουμε τα μεταλλικά μέρη, νίκελα, αλουμίνια κτλ. Είτε ρίχνουμε το σπρέυ σε πανί και αλοίφουμε είτε με μικρούς ψεκασμούς. Προσοχή δε χρειάζεται να παπαριάσουμε τη μοτοσυκλέτα. Ψεκασμό με σπρέυ σιλικόνης των ελαστικών εγώ δε την προτείνω γιατί γλυστράει.

9. Η αποθήκευση καλά είναι να γινεται με νεκρά στο κιβώτιο. Επίσης τα λάδια του κινητήρα και οι βαλβολίνες βοηθάνε στην καλύτερη συντήρηση των εσωτερικών μερών αν ειναι σχετικά καινούρια κ όχι να κοντεύουν στην αλλαγή τους.

     Όσοι έχουν μικρό, ιδιωτικό, κλειστό και ζεστό πάρκινγκ είναι σούπερ. Όταν επανακυκλοφορήσουμε τη μηχανή, καλά είναι να αλλάξουμε λάδια, βαλβολίνες και υγρά φρένων και να πλύνουμε το σπρέυ που απλώσαμε. Αυτά τα ολίγα απο εμένα και τα οποία είναι αποτέλεσμα προωπικών εμπειριών, συζυτήσεων και φυσικά διαβάσματος. Τα αναφέρω επιγραματικά χωρίς περιτά σχόλια.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2017, 05:54:31 μμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

mikethebike

  • Επισκέπτης

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 12:31:59 πμ »
Καρακαξουλι = το μικρό της καρακάξας. Μωρή καρακάξα.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος Sportster_883

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2016
  • Μηνύματα: 13
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 12:38:37 μμ »
Το διάστημα είναι από δύο μέχρι 5 μήνες δεν ξέρω ακόμα, έχω την δυνατότητα να βάλω την μηχανή σε κλειστό εσωτερικό χωρο σπιτίου!! Τρία σημεία με προβληματίζουν, το καύσιμο , μπαταρία και τακαρισμα.  Εφόσον δεν υπάρχει καποια δυνατότητα για τακαρισμα δεν είναι καλυτερο το σταντ λογο του οτι οι αναρτησεις stressαρονται λιγοτερο απο οτι σε όρθια θέση οπως είπε ο Jimakos21

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 03:10:59 μμ »
σε εσωτερικό χώρο θα είναι σούπερ, βάλε και ένα συντηρητή μπαταρίας και είσαι οκ.
Ανυσηχείς για το καύσιμο λόγω του εσωτερικού χώρου ή για το ντεπόζιτο μην πάθει κάτι?

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 03:47:41 μμ »
Παιδιά μην τρελένεστε τόσο για τα αμορτισέρ, τα αμορτισέρ ειναι μια βαλβίδα απο την οποία περνάει λάδι για να αποσβέσει ένα κραδασμό.  Αυτο που ας πούμε "Ταλαιπωρείτε" ειναι το ελατήριο, που ειναι συνεχώς Προφορτισμένο, που στο κάτω κάτω γι αυτο εχει κατασκευαστεί. Πιστεύω ειναι χειρότερο να κρεμάνε οι τροχοί γιατι τα ελατήρια τεντώνουν τα αμορτισέρ, και το έμβολο του αμορτισέρ όπου ειναι οι βαλβίδες του τερματίζει στη μπουκάλα όπου δεν ειναι κατασκευασμένο για να συμβαίνει αυτο.
Υ.Γ. Μην ξεχνάτε ότι και η HARLEY οταν βάζει στην κούτα τη μηχανή τα αμορτισέρ τα εχει πιασμένα αρκετά σφιχτά με ιμάντες, στην παλέτα, και μπορεί να μείνει έτσι απο μέρες μέχρι και χρονια, και δεν ειναι μόνο για την μεταφορά.

Υ.Γ. 2 Τα λάστιχα ειναι αυτά που την ακούνε ποιο πολυ.


https://youtu.be/rsEYBHM6HcA

 Οοοοπ να και ο Κώστας. 2:15 και μετά. Αυτο που λέω με τους ιμάντες

Υ.Γ 3 άσχετο: Η μηχανή εχει βενζίνη μέσα.

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2017, 03:58:59 μμ από totojames »

Αποσυνδεδεμένος Geok

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2017
  • Μηνύματα: 85
  • Τόπος: megara
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
  • Όνομα: George
  • Χρονολογία/Km:
    2011/10000
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 07, 2017, 09:17:45 μμ »
Βάλε παραπάνω αέρα στα λάστιχα.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος sticker

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2017
  • Μηνύματα: 139
  • Ηλικία: 50
  • Τόπος: Athens Rock City
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ZZR 1100 - TDM 850
Απ: αποθηκευση μηχανης για μεγαλο χρονικο διάστημα
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 07, 2017, 11:06:13 μμ »
Αν τη βάλεις σε "σπίτι" είναι τέλεια.
Κάποιος κάποτε είχε πει ότι πρέπει να βγάλεις και το λάδι.
Για καύσιμο, φούλαρε το να αποφύγεις τυχόν σκουριές από αναθυμιάσεις.
Σωστό αυτό με περισσότερο αέρα στα ελαστικά όπως και για τον συντηρητή μπαταρίας.
Το πιο σωστό όμως να δώσεις κάπου τα κλειδιά να το πηγαίνει βόλτα κάποιος 1 φορά την εβδομάδα, ώστε να μη χρειαστείς τίποτα από όλα αυτά.
Εγώ, για παράδειγμα, προσφέρομαι!!!  8) 8) 8)