!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....  (Αναγνώστηκε 4734 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nodov

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Κρητη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    r1200gsa
  • Όνομα: Νωντας
Η Χαρλευ εχει να επιδειξει μια μεγαλη γκαμα μοντελων μεσα απο την ιστορια της...Ολοι βλεπουμε οτι καθε χρονο οτι κανει καποιες βελτιωσεις στα μοντελα της με συν και πλην...Ποιο ειναι κατα τη γνωμη σας το πιο αξιοπιστο-α μοντελο-α  των τελευταιων ετων (μοντελο-χρονολογια);
Γνωμες....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2016, 12:38:05 μμ από nodov »

Αποσυνδεδεμένος Dragonzbane

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2013
  • Μηνύματα: 1.069
  • Ηλικία: 32
  • Τόπος: Κορυδαλλος
  • Ride with your life just like your firstborn walk
    • Facebook
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Kawasaki Eliminator/XL 883N
  • Όνομα: Νικος
  • Χρονολογία/Km:
    2004-39000km / 2014-10000km
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 01:19:52 μμ »
Τα πιο αξιόπιστα μοντέλα κατά την γνώμη μου ηταν αυτά με τους EVO κινητήρες οπου χαρακτηρίστηκαν ως οι καλύτεροι κινητήρες που είχε ποτε η Χαρλευ.
Ride Proud, Scream Loud, Fly High, Reach the Sky, Live your Life, Never Die...

Αποσυνδεδεμένος theodoros

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 51
  • Τόπος: chalkida
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    xlch 1974 BUELL XB 12SS
  • Όνομα: theodoros georgiou
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 02:31:00 μμ »
buell xb

Αποσυνδεδεμένος tenten

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2013
  • Μηνύματα: 173
  • Τόπος: bolos
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    harley davidson xl883 low 2011
  • Όνομα: γιαννης
  • Χρονολογία/Km:
    30κ
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 02:44:39 μμ »
το μοντελο που του γινεται η σωστοτερη συντηρηση......

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 04:45:13 μμ »
Nodov η ερώτησή σου, δυστυχώς δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Εξηγούμαι. Θα σου φανεί κουλό βεβαια. Η Harley εχει παρα πολλά μοντέλα αλλα επί της ουσίας μιλάμε για δυο τρία μοντέλα. Μιλάω για τα τελευταία τριάντα χρόνια ας πούμε. Τι εννοω. Οι διαφορές των μοτοσυκλετών έιναι εμφανησιακες κυρίως και,κυβικα. Τα τελευταία τρίαντα χρόνια περίπου δηλαδή, η Harley εχει δυο κινητήρες !!! Τον evolution και τον twin cam που αντικατέστησε τον πρώτο μόνον στα μεγάλα μοντέλα (πλην sportster δλδ) (για το 2017 παρουσίασε νέο κινητήρα). Οι διαφορές αφορούν μικροδιορθώσεις και εγκατάσταση injection. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δεν,μπορούμε να πούμε π.χ. ότι το hugger του 1999 έβγαζε προβλήματα ενώ το custom του 2003 ειναι καλό χωρίς προβλήματα. Τα μηχανάκια είναι ίδια. Αντίστοιχα κ στις μεγάλες , οπου αν θα μπορούσε να υπάρξει μια σύγκριση αυτή θα αφορούσε μόνον τον κινητήρα evo απεναντι στον twin cam, με τον πρώτο ίσως να είναι "καλύτερος" (εχει συμπεριληφθεί ο evo στους δέκα καλύτερους κινητήρες όλων των εποχών κ όλων των κατασκευαστών).
.   Κάποιες συγκρίσεις, πέραν τις αναφερθείσαςμεταξυ δυο κινητήρων, θα μπορούσαν να γινουν βεβαια όσον αφορά "εποχές" δλδ εννοώ π.χ. αλλαγή του σασμάν σπορτστερ απο 4αρι σε 5αρι, τοποθέτηση injection απο carb κτλ.
.   Dragonsbane εσύ αυτό που γράφεις αφορά τα μισά μηχανακια που έχουν παραχθεί από τη harley. Είναι σα να λες οτι όποιο γράφει harley στο ντεπόζιτο είναι καλό. Επίσης χρησιμοποιείς τη λέξη "ήταν" ενώ ο evo παράγεται ακόμη στα sportster.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2016, 09:32:43 μμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος nodov

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Κρητη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    r1200gsa
  • Όνομα: Νωντας
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 05:18:50 μμ »
Nodov η ερώτησή σου, δυστυχώς δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Εξηγούμαι. Θα σου φανεί κουλό βεβαια. Η Harley εχει παρα πολλά μοντέλα αλλα επί της ουσίας μιλάμε για δυο τρία μοντέλα. Μιλάω για τα τελευταία τριάντα χρόνια ας πούμε. Τι εννοω. Οι διαφορές των μοτοσυκλετών έιναι εμφανησιακες κυρίως και,κυβικα. Τα τελευταία τρίαντα χρόνια περίπου δηλαδή, η Harley εχει δυο κινητήρες !!! Τον evolution και τον twin cam που αντικατέστησε τον πρώτο μόνον στα μεγάλα μοντέλα (πλην sportster δλδ) (για το 2017 παρουσίασε νέο κινητήρα). Οι διαφορές αφορούν μικροδιορθώσεις και εγκατάσταση injection. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δεν,μπορούμε να πούμε π.χ. ότι το hugger του 1999 έβγαζε προβλήματα ενώ το custom του 2003 ειναι καλό χωρίς προβλήματα. Τα μηχανάκια είναι ίδια. Αντίστοιχα κ στις μεγάλες , οπου αν θα μπορούσε να υπάρξει μια σύγκριση αυτή θα αφορούσε μόνον τον κινητήρα evo απεναντι στον twin cam, με τον πρώτο ίσως να είναι "καλύτερος" (εχει συμπεριληφθεί ο evo στους δέκα καλύτερους κινητήρες όλων των εποχών κ όλων των κατασκευαστών).

.   Dragonsbane εσύ αυτό που γράφεις αφορά τα μισά μηχανακια που έχουν παραχθεί από τη harley. Είναι σα να λες οτι όποιο γράφει harley στο ντεπόζιτο είναι καλό.
Φιλε Roussel ευχαριστω για την απαντηση, ειναι σε μεγαλο βαθμο περιεκτικη κ ισως φταιω κ εγω που δεν διευκρινιζω λιγο περισσοτερο τι εννοω με το ερωτημα που εθεσα ως θεμα.
Ως πιο απροβληματιστο μοντελο-λα εννοω σαφως το μοτερ (απ οτι καταλαβαινω τα evo ηταν κ ειναι σκυλια), συμμετοχη ομως εχουν κ θεματα οπως ηλεκτρολογικα, σαζμαν, φρενα κ διαφορες παθογενειες που τις λεμε ολοι "παιδικες αρρωστιες"......
Ετσι θα ηθελα τη γνωμη σου κ των παιδιων φυσικα, επανω στο ποια μοντελα θεωρουνται οτι ηταν συνολικα απροβληματιστα δλδ συνολικα ως μηχανη σε εκαναν να εχεις ησυχο το κεφαλι σου.... (εννοειται οτι αναφερομαι σε σχολαστικη συντηρηση εκ μερους του ιδιοκτητη, που θεωρω οτι γινεται απο την πλειοψηφια των ιδιοκτητων).
Υπάρχει κατα τη γνωμη σου κάποιο ή καποια μοντελα που θεωρουνται πιο επιτυχημένα ως προς την παρουσια προβληματων;
Ευχαριστώ κ παλι

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 05:35:31 μμ »
Ναι. Θα μπορούσε το θεμα να αναπτυχθεί όσον αφορά αναφερόμενα συχνά προβλήματα κάποιων μοντέλων σε κάποια ετη. Αυτό βέβαια απαιτεί διαβασμένα πράματα  :P
     Για παράδειγμα ας πουμε, η ηλεκτρονική πλακέτα στα sportster μέχρι και το 2003 είναι τοποθετημένη φάτσα στο στρόφαλο ακριβώς πίσω απο το timer cover στη δεξιά κάσα. Στο σημείο αναπτύσσονται μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να καεί πιο εύκολα η ηλεκτρονική. Είμαι σίγουρος οτι η πλακέτα είναι στο ανωτέρω σημείο για όλη τη δεκαετία του '90, κ αν δεν καμω λάθος είναι στο ίδιο σημείο απο το '70. Για την αποκατάσταση (σε περιπτωσηβλάβης) είτε τοποθετείς την μαμά, είτε πας σε οριστική λύση και αναβάθμιση με τοποθέτηση αναβαθμισμένηςηλεκτρονικής μαζί με πολλαπλασιαστή άλλης εταιρίας (dynatek, accel, revtech) και μετατροπή από σύστημα dual fire σε single fire.
     Ενα άλλο που θα μπορούσε να αναφερθεί έιναι η αντικατάσταση σε πενταρι σασμάν σπορτστερ στα μέσα δεκαετίας του '90 (1994 μου φαιπνεται).  Μπορεί κάποιοι να διαφωνήσουν αλλα για το τεσσάρι σασμάν έχει αναφερθεί οτι είναι πιο ευαίσθητο σε σχέση με το πεντάρι.
 θα επανέλθω αργοτεα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2016, 11:49:07 πμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος nodov

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Κρητη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    r1200gsa
  • Όνομα: Νωντας
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 28, 2016, 11:13:18 μμ »
Ευχαριστω κ παλι το φιλο roussel για τις απαντησεις.Η συζητηση φαινεται οτι ειναι μεγαλη....

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Dragonzbane

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2013
  • Μηνύματα: 1.069
  • Ηλικία: 32
  • Τόπος: Κορυδαλλος
  • Ride with your life just like your firstborn walk
    • Facebook
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Kawasaki Eliminator/XL 883N
  • Όνομα: Νικος
  • Χρονολογία/Km:
    2004-39000km / 2014-10000km
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 12:57:52 πμ »
Nodov η ερώτησή σου, δυστυχώς δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Εξηγούμαι. Θα σου φανεί κουλό βεβαια. Η Harley εχει παρα πολλά μοντέλα αλλα επί της ουσίας μιλάμε για δυο τρία μοντέλα. Μιλάω για τα τελευταία τριάντα χρόνια ας πούμε. Τι εννοω. Οι διαφορές των μοτοσυκλετών έιναι εμφανησιακες κυρίως και,κυβικα. Τα τελευταία τρίαντα χρόνια περίπου δηλαδή, η Harley εχει δυο κινητήρες !!! Τον evolution και τον twin cam που αντικατέστησε τον πρώτο μόνον στα μεγάλα μοντέλα (πλην sportster δλδ) (για το 2017 παρουσίασε νέο κινητήρα). Οι διαφορές αφορούν μικροδιορθώσεις και εγκατάσταση injection. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν δεν,μπορούμε να πούμε π.χ. ότι το hugger του 1999 έβγαζε προβλήματα ενώ το custom του 2003 ειναι καλό χωρίς προβλήματα. Τα μηχανάκια είναι ίδια. Αντίστοιχα κ στις μεγάλες , οπου αν θα μπορούσε να υπάρξει μια σύγκριση αυτή θα αφορούσε μόνον τον κινητήρα evo απεναντι στον twin cam, με τον πρώτο ίσως να είναι "καλύτερος" (εχει συμπεριληφθεί ο evo στους δέκα καλύτερους κινητήρες όλων των εποχών κ όλων των κατασκευαστών).
.   Κάποιες συγκρίσεις, πέραν τις αναφερθείσαςμεταξυ δυο κινητήρων, θα μπορούσαν να γινουν βεβαια όσον αφορά "εποχές" δλδ εννοώ π.χ. αλλαγή του σασμάν σπορτστερ απο 4αρι σε 5αρι, τοποθέτηση injection απο carb κτλ.
.   Dragonsbane εσύ αυτό που γράφεις αφορά τα μισά μηχανακια που έχουν παραχθεί από τη harley. Είναι σα να λες οτι όποιο γράφει harley στο ντεπόζιτο είναι καλό. Επίσης χρησιμοποιείς τη λέξη "ήταν" ενώ ο evo παράγεται ακόμη στα sportster.

Οπως πολυ σωστα ειπες Γιαννη το θεμα δεν μπορει να αναπτυχθει γιατι υπαρχουν πολλα πραγματα που ειναι για συζητηση,ενα απο αυτα ειναι ο κινητηρας που ειπα απλα σαν μια προσωπικη αποψη χωρις να αναλυσω κατι παραπανο.το ξερω οτι οι EVO κινητηρες παραγωνται ακομα στις μηχανες μας και θεωρουνται απο τους καλυτερους που εχουν κατασκευαστει.ολες οι μηχανες που εχει βγαλει η χαρλευ και οποιαδηποτε αλλη μαρκα εχει και τα υπερ και τα καλα τους και τα εχουμε συζητησει ξανα αυτα.
χωρις να θελω να την πω ουτε σε σενα γιαννη αλλα ουτε σε κανεναν δεν θελω να παρεξηγηθω κιολας,απλα κουβεντα κανουμε :)
Ride Proud, Scream Loud, Fly High, Reach the Sky, Live your Life, Never Die...

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 01:23:34 πμ »
      Ο twin cam κινητήρας από το 1999 έως το 2006 έχει την εξής αρρώστια (είναι ο κινητήρας που αντικατέστησε το 1999 τον evo στις μεγάλες κατηγορίες) . Στη δεξιά κάσα υπάρχει η αλυσίδα στρόφαλου-εκεντροφόρου ο οποίος δείνει κίνηση στα ωστήρια. Η αλυσίδα αυτή έχει έναν τεντωτήρα που τεζάρει την αλυσίδα, τον twin cam chain tensioner που λέμε κ στο χωριό μου. Αυτό το παπαράκι είναι πλαστικό με αποτέλεσμα να φθείρεται και χρειάζεται αντικατάσταση. Το θέμα είναι όμως ότι το "πρόβλημα" από όσο έχω καταλάβει, δεν προβλέφθηκε από τη χάρλευ αλλά εντοπίστηκε κατόπιν με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν αναφορές και οδηγίες για την έγκαιρη αντικατάστασή του και σε πόσα χιλιόμετρα. Αν ο τεντωτήρας δεν αντικατασταθεί όταν πρέπει θα σπάσει με τραγικά αποτελέσματα. Το θεματάκι λύθηκε  στον twin cam από το 2006 και μετά καθώς η χάρλευ τον αντικατέστησε με αντίστοιχο υδραυλικό σύστημα το οποίο βγάζει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα. Αυτό μπορεί άνετα να θεωρηθεί παιδική αρρώστια του twin cam αφού εντοπίστηκε στα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας του , και λύθηκε μία εξαετία μετά. Όσον αφορά την λύση του προβλήματος υπάρχει η α) αλλαγή με νέο ίδιο τεντωτήρα β) η τοποθέτηση του νέου υδραυλικού συστήματος και γ) κατάργηση αλυσίδας και τοποθέτηση γραναζιών.


    Θέλω να αναφέρω το εξής. Ότι έγραψα εδώ στο θέμα, είναι αποτέλεσμα  συζητήσεών μου με φίλους , παρατηρήσεών μου κ γενικά παρακολούθησης. Δεν τα βρήκα κάπου και τα έγραψα εδώ.
    Για παράδειγμα το πρόβλημα με την ηλεκτρονική το έπαθα στην πρώτη μου χάρλευ και ψάχνοντάς το να το επισκευάσω έμαθα ότι έχει παρατηρηθεί γενικότερα. Το σκέφτηκα κ το γράφω.
     Το θέμα με το τεσσάρι σασμάν το έμαθα όταν είχα βρει μια εγκατελειμένη sportster με 4αρι σασμάν κ πρότεινα στον μηχανικό μου να βρούμε τον ιδιοκτήτη κ να την πάρει. Τότε αυτός μου είπε ότι αφού έχει 4άρι δε την θέλει κ η κουβέντα πήγε εκεί. Το θυμήθηκα κ το γράφω.
      Τέλος το θέμα με τον τεντωτήρα το έμαθα όταν ο Πύρρος (harleygr) παρατρίχα να την πατούσε άσχημα λίγο πριν τον αντικαταστήσει. Για να το αναφέρω εδώ, ανετρεξα στο θέμα που είχε γράψει τότε ο Πύρρος ώστε να μου το φρεσκάρω.
       Όπως έχω ξαναπεί εκατόφορές, το hdforum είναι ίσως η μοναδική οντότητα αρθρογραφίας πάνω σε εξιδεικευμένα θέματα harley. Για εκατοστή φορά θα παρακαλούσα τα μέλη (όσοι μπορούν και το χουν) να βοηθήσουν σε αυτή την κατεύθυνση με υπευθυνότητα. Επαγγελματίες δεν είμαστε , οπότε κάποια λάθάκια συγχωρούνται.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2016, 01:30:56 πμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος nodov

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Κρητη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    r1200gsa
  • Όνομα: Νωντας
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 07:29:52 πμ »
Πολυ σημαντικά τα προαναφερθεντα και νομιζω οτι η χαρλευ επρεπε να ενημερωσει για το θεμα του πλαστικου τεντωτηρα ειτε με τη μορφη ιδιαίτερης προσοχης στο σερβις, ειτε με τη μορφη ανάκλησης λυνοντας το προβλημα με καποιον τροπο... (δεν ειμαι μηχανικος , αλλα καποια λυση θα εδιναν)...

Απο την αλλη ηθελα να ρωτησω, ο  twin cam σαν πιο καινουργιος στα μεγαλα μοντελα, τι παραπανω προσφερε, δλδ τι πλονεκτηματα εχει ,αν εχει, σε σχεση με τον evo;
Ευχαριστω προκαταβολικα...

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2016, 08:34:54 πμ από nodov »

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 11:03:43 πμ »
    Το θέμα "evo vs twin cam" το είχα σκεφτεί να το ανοίξω, αλλά δε ξέρω κ πολλά να γράψω οπότε δε το έκανα. Μάγκες αν κάποιος μπορεί να το κάνει με ένα καλό άρθρο ας το κάνει. Στη harley υπάρχει το φαινόμενο, η γενιά του shovelhead να αντιπαθεί τον evo, η γενιά του evo αντιπαθεί τον twin cam. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι ο evo ανέστησε τη harley μετά τα καταστροφικά χρόνια της ιδιοκτησίας AMF . Αλλά αυτά δεν είναι του παρόντος θέματος ας μη ξεφεύγουμε.
      Στο θέμα μας. Από τα λίγα που έχω δει κυρίως σε ξένα φόρα, κ με τα Αγγλικά μου να μην με βοηθάνε με τις ορολογίες, σε γενικό επίπεδο λέγεται ότι ο twin cam είναι κινητήρας με καλύτερες επιδόσεις αλλά δεν μπορέί να φτάσει την αξιοπιστία του evo (ακόμη κ στο θέμα αξιοπιστία όμως πολλοί θα διαφωνήσουν καθώς τους θεωρούν ισάξιους) .Ο twin cam επίσης φαίνεται να έχει ένα ψιλοθεματάκι καθώς βγάζει πιο υψηλές θερμοκρασίες ενώ το θέμα chain tensioner αναφέρεται παντού. Φαίνεται βασικά να είναι η μοναδική σημαντική αδυναμία καθώς σε γενικότερο πλάνο είναι  αξιόπιστος κινητήρας. Δυστυχώς δε γνωρίζω περισσότερα σε πιο ειδικό επίπεδο, κυρίως γτ ποτέ δεν είχα μοτοσυκλέτα με big twin evo ή twin cam οποτε ποτέ δεν μπήκα στο ζουμί. Μόνο σπόρτστερ είχα κ έχω με τον μικρό evo.
     Βασικά αρκετοί θα πουν ότι οι δύο κινητήρες είναι λίγο κουλό να συγκρίνονται καθώς με τον twin cam ήρθαν τα περίπλοκα ηλεκτρονικά, οι εγκέφαλοι το injection, τα οποία δεν είχε ο evo.
      Δυστυχώς αυτά τα ολίγα από μένα.

Υ.Γ. Καλό η κακό, (σημαντικό όμως) ο twin cam τα τελευταία χρόνια παρουσίασε έκδοση με σύστημα υδρόψυξης στα καπάκια των κεφαλών (project rushmore) το οποίο έριξε τη θερμοκρασία, μείωσε ρύπους, κατάφεραν να αυξήσουν τα κυβικά καθώς μπορέσαν να λύσουν το θέμα της θερμοκρασίας κτλ. Ο evo δε θ μπορούσε πιστεύω να ανέβει τόσο σε κυβικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2016, 11:10:49 πμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 05:09:11 μμ »
Απο την δική μου εμπειρία όσον αφορα evo μιας και είχα ενα σοφτειλ περιπου για μια πενταετία και καμμία τριανταπενταρια χιλιαδες χλμ είναι άψογα και σκυλιά μηχανακια .μηδανικες έως καθόλου βλάβες τα περισσότερα χλμ σε ταξίδια και αρκετά οικονομικό φυσικά σε ταχύτητες έως 120.ακόμα και φορτωμένο και να το ζοριζες δεν κολλαγε πουθενά.λάδια να έχει σωστα και τέλος.αν ηταν καλυτερα τα οικονομικά μού και χωρίς οικογένεια(παιδιά κλπ) θα είχα αβλεπη ενα dyna evo πχ ακόμα και για τις καθημερινές μετακινήσεις.γι αυτό πιστεύω κρατάνε ψηλές τιμες ακόμα για τα χρόνια τους πέραν της κατηγοριας των κυβικών...αθάνατα bikes...

Αποσυνδεδεμένος nodov

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Κρητη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    r1200gsa
  • Όνομα: Νωντας
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 05:18:08 μμ »
Απ οτι βλεπω λοιπον ο Evo ειναι εγγυηση γενικα. Αν δεν κανω λαθος δεν βγηκε ποτε με injection; Παρατηρω πολλα fat boy και heritage softail και οντως βαστανε τιμη(μοντελα 99 - 03, 04,05).....Θα με συμβουλευατε να προτιμησω καρμπυρατερ; Τι θα ψαχνατε σε εναν προυπολογισμο 10000;

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.179
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/25000 miles
Απ: Ποιο μοντελο ηταν το πιο αξιοπιστο;(βλαβες κτλ)- Γνωμες....
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 07:41:47 μμ »
Καρμπυρατέρ αδερφέ  για εμένα βέβαια αυτά είναι γούστα
KILLER