!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Harley-Davidson & Porsche cooperation, since 1970' Project "Nova".  (Αναγνώστηκε 1621 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Harley-Davidson & Porsche cooperation, since 1970' Project "Nova".
« στις: Αύγουστος 15, 2016, 07:06:25 πμ »
Μετά απο μια φλασιά που έφαγα κατά τις 3:00 τα ξημερώματα, ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου, στο διάστημα ανάμεσα του πρέπει να κοιμηθώ, και του δεν κλείνει το μάτι μου με την καμία ομως!!! Εκει, που εχεις κλείσει τα μάτια σου, και ξαφνικά, αρχίζεις και Σκέφτεσαι ότι μ@λ@κια δεν εχεις σκεφτεί όλη την εβδομάδα.
   Κάπου εκει λοιπόν, χαμενος στην προσπάθεια μου να σταματήσω να σκέφτομαι και να κοιμηθώ, μου έρχονται στο μυαλό, δυο λέξεις: Harley και Porsche, και ότι κάπου διάβασα, ότι τραβάει απο παλιά το νταραβερι. Και αυτο ηταν το μεγάλο λαθος, τωωωρα δεν πρόκειται να κοιμηθώ ποτε, και αρχίζω να γουγλαρω.........!
   Η Porsche και η Harley λοιπόν στα τέλη   της δεκαετίας του 70', άρχισαν να να δουλεύουν μαζι, πάνω σε ένα project το οποίο θα αφορούσε μια μηχανή, τύπου V-Rod με τα σημερινά δεδομένα, αλά και μια παραλλαγή της σε μια σπορ και συνάμα τουριστική μοτοσικλέτα, οι οποίες θα εξοπλίζονταν με ένα κινητήρα με το κωδικό όνομα "Nova", όπου η βάση του θα ηταν ένας διάταξης V 60 μοιρών, τέσσερων, και έξι κυλίνδρων, ο οποίος θα περιλάμβανε υδροψυξη, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, έναν αντικραδασμικό άξονα για μείωση των κραδασμών και ένα κιβώτιο 5 σχέσεων. Εκτός απο καρμπυρατέρ, είχε αναπτυχθεί και μια έκδοση με injection. Όλες οι εκδόσεις ηταν σχεδιαστεί να φέρουν υδροχειτονια, χωρητικότητας 200 ή 250 κυβικών εκατοστών (ανα κύλινδρο). Έτσι λοιπόν έχουμε δυο εκδόσεις V-4, 800 και αντίστοιχα 1000 κυβικών εκατοστών, και δυο εκδόσεις για τον V-6, 1200 και 1500 κυβικών αντίστοιχα, η διάμετρος των οποίων, καθοριζόταν στα 66 και 74 χιλιοστά για τον κυβισμό των 200 και των 250 κυβικών αντίστοιχα, με μια κοινή διαδρομή -οπως μας εχει συνηθίσει η Harley-, στα 58 χιλιοστά, να σημειωθεί ότι το εύρος της ισχύς του, άγγιζε τα 135 άλογα. Το project αυτο άρχισε να τρέχει το 1976, η τελική ημερομηνία στη οποία θα έπαιρνε τον δρόμο προς την παραγωγή, θα ηταν το 1981. Δυστυχώς, το μόνο που είδαμε να κυκλοφορεί στους δρόμους απο αυτο το project, ηταν το fairing το οποίο εξοπλίζονταν το FXRP και το FXRT, δηλαδή το σήμα κατατεθέν του Sport Glide, που φήμες λένε, ότι μπορεί και να το ξαναδούμε να βγαίνει απο το εργοστάσιο.
   Έτσι και αλλιώς η ιστορία επαναλαμβάνεται.........!

Υ.Γ. Για Φωτό και more information...
http://big-diesel.blogspot.gr/2007/09/nova-harley-davidson-which-was-never.html?m=1


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 15, 2016, 07:09:30 πμ από totojames »

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Harley-Davidson & Porsche cooperation, since 1970' Project "Nova".
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 11:38:49 πμ »
Τώρα το είδα το θέμα !!!!!! Χαχαχαχαχαχαχχα. Δε ξέρω γιατί αλλά μάλλον φταίει το tapatalk, το οποίο σταμάτησα να χρησιμοποιώ εδώ κ λίγο καιρό.
     Totojame  μπράβο που έκατσες κ έψαξες, αν μας έκανεςκ μια μεταφραση (όχι google translate ε) θα ήσουν θεούλης.
      Είχα διαβάσει παλιότερα κάτι λίγα για το nova project και εκείνο το άρθρο έλεγε ότι η AMF (αυτή είχε την harley στη δεκαετία του 70) μαζί με την porche είχαν κατασκευάσει τον nova  και επίσης έλεγε ότι είχαν ξεκινήσει την μελέτη για την κατασκευή του evolution engine!!!!
        Γιατί όμως ποτέ δε βγήκε το project nova στους δρόμους;;;;;;;;; Γιατί κάπου στο 1980 εμφανίστηκε ο Willie G. Davidson με την ομάδα του και έκαναν το buy back εξαγοράζοντας την harley-davidson από την AMF. Το νέο ιδιοκτησιακό καθετώς έχοντας δώσει κάπου στα 80 εκατομμύρια για την αγορά, είχε μείνει μάλλον ταπί, οπότε στραφήκαν λογικά στην πιο ασφαλή επιλογή του evo engine, εγκαταλείποντας το project nova. Βεβαια πιστεύω ότι ένας πολύ σημαντικός λόγος που δεν προχώρησε το nova είναι ότι όπως φαίνεται ξεκάθαρα, ξεφεύγει κατα πολύ από την μέχρι τότε (και τωρα) νοοτροπία harley, την οποία νοοτροπία βέβαια έφερε σφόδρα το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς Willie G.. Εν τέλη η επιλογή evo τους δικαίωσε απόλυτα χωρίς ποτέ όμως να μάθουμε τι θα γινόταν αν ο nova έμπαινε στην παραγωγή.
     Όσον αφορά το nova συγκεκριμένα  , μοιάζει να έχει επηρεαστεί πάρα πολύ από γιαπωνέζικες και ευρωπαικές κατασκευές κ αυτό δείχνει το άγχοςτης AMF να αποκαταστήσει την αξιοπιστία της harley, η οποία κατά τα χρόνια της ιδιοκτησίας AMF είχε καταποντηστεί.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 29, 2016, 11:45:56 πμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: Harley-Davidson & Porsche cooperation, since 1970' Project "Nova".
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 11:29:10 μμ »
Oποιος εχει ορεξη ας ψαξει για πειραματικη  ηλεκτροκινητη harley περι τα 60 's   ,  σε καλωδιακο καναλι ειχε αφιερωμα αλλα δεν προλαβα να συγκρατησω αλλα στοιχεια

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Απ: Harley-Davidson & Porsche cooperation, since 1970' Project "Nova".
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 30, 2016, 01:15:28 πμ »
Τώρα το είδα το θέμα !!!!!! Χαχαχαχαχαχαχχα. Δε ξέρω γιατί αλλά μάλλον φταίει το tapatalk, το οποίο σταμάτησα να χρησιμοποιώ εδώ κ λίγο καιρό.
     Totojame  μπράβο που έκατσες κ έψαξες, αν μας έκανεςκ μια μεταφραση (όχι google translate ε) θα ήσουν θεούλης.
      Είχα διαβάσει παλιότερα κάτι λίγα για το nova project και εκείνο το άρθρο έλεγε ότι η AMF (αυτή είχε την harley στη δεκαετία του 70) μαζί με την porche είχαν κατασκευάσει τον nova  και επίσης έλεγε ότι είχαν ξεκινήσει την μελέτη για την κατασκευή του evolution engine!!!!
        Γιατί όμως ποτέ δε βγήκε το project nova στους δρόμους;;;;;;;;; Γιατί κάπου στο 1980 εμφανίστηκε ο Willie G. Davidson με την ομάδα του και έκαναν το buy back εξαγοράζοντας την harley-davidson από την AMF. Το νέο ιδιοκτησιακό καθετώς έχοντας δώσει κάπου στα 80 εκατομμύρια για την αγορά, είχε μείνει μάλλον ταπί, οπότε στραφήκαν λογικά στην πιο ασφαλή επιλογή του evo engine, εγκαταλείποντας το project nova. Βεβαια πιστεύω ότι ένας πολύ σημαντικός λόγος που δεν προχώρησε το nova είναι ότι όπως φαίνεται ξεκάθαρα, ξεφεύγει κατα πολύ από την μέχρι τότε (και τωρα) νοοτροπία harley, την οποία νοοτροπία βέβαια έφερε σφόδρα το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς Willie G.. Εν τέλη η επιλογή evo τους δικαίωσε απόλυτα χωρίς ποτέ όμως να μάθουμε τι θα γινόταν αν ο nova έμπαινε στην παραγωγή.
     Όσον αφορά το nova συγκεκριμένα  , μοιάζει να έχει επηρεαστεί πάρα πολύ από γιαπωνέζικες και ευρωπαικές κατασκευές κ αυτό δείχνει το άγχοςτης AMF να αποκαταστήσει την αξιοπιστία της harley, η οποία κατά τα χρόνια της ιδιοκτησίας AMF είχε καταποντηστεί.)
Η μετάφραση ειναι βασισμένη στο νόημα που έβγαζε το google translate αλλά με πολλές έως παρά πολλές επεμβάσεις απο την totojames translate μιας και οι γνώσεις μας στην αγγλικην γλώσσαν περιορίζονται στο "χαου ντου γιου ντου? Αιμ φάιν θενκς.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος jolo

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 126
  • Ηλικία: 34
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: Harley-Davidson & Porsche cooperation, since 1970' Project "Nova".
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 01, 2016, 08:23:11 μμ »
Αρθρο του motomag για το project nova
http://www.motomag.gr/news/moto-nea/project-harley-davidson-v4-nova