!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου  (Αναγνώστηκε 5512 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 31, 2015, 06:54:05 μμ »
Διαφωνω φιλε.ειδικα για το fat boy που ανεφερες. σε μια μοτοσυκλετα των 25000 plus το να μην υπηρχε ποιοτητα μαλλον δεν θα πουλαγε ουτε ενα μοντελο πουθενα.ορισμενα περιφερειακα κυριως στα sportster ναι θελουν βελτιωση.τι να πουμε αλλωστε για τα grips που εδω και χρονια ειναι παπιου :P. αυτος παντως που θα παρει το harley συνηθως θα παει για αυτο και μονο χωρις να κοιταξει κατι αλλο γιατι δεν τον ενδιαφερει κατι αλλο.οπωσ και να χει ομως εικοσαετιας και βαλε μηχανες εγω δεν βλεπω να κυκλοφορουν και πολλες αλλων εταιρειων που κατα τα αλλα ειναι ποιοτικες και οικονομικες αλλα ισως να μην αντεχουν στο χρονο ( εκτος bmw φυσικα ) και δε μιλαω για φιλπα αλλα με καθημερινη κυκλοφορια στην πολη.

Αποσυνδεδεμένος Dutch

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 292
  • Ηλικία: 49
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster XL 883N
  • Όνομα: Γιάννης
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 31, 2015, 07:28:29 μμ »

Διαφωνω φιλε.ειδικα για το fat boy που ανεφερες. σε μια μοτοσυκλετα των 25000 plus το να μην υπηρχε ποιοτητα μαλλον δεν θα πουλαγε ουτε ενα μοντελο πουθενα.ορισμενα περιφερειακα κυριως στα sportster ναι θελουν βελτιωση.τι να πουμε αλλωστε για τα grips που εδω και χρονια ειναι παπιου :P. αυτος παντως που θα παρει το harley συνηθως θα παει για αυτο και μονο χωρις να κοιταξει κατι αλλο γιατι δεν τον ενδιαφερει κατι αλλο.οπωσ και να χει ομως εικοσαετιας και βαλε μηχανες εγω δεν βλεπω να κυκλοφορουν και πολλες αλλων εταιρειων που κατα τα αλλα ειναι ποιοτικες και οικονομικες αλλα ισως να μην αντεχουν στο χρονο ( εκτος bmw φυσικα ) και δε μιλαω για φιλπα αλλα με καθημερινη κυκλοφορια στην πολη.
Το fat boy ήταν παράδειγμα. Ειλικρινά δεν ξέρω αν το fat boy έχει τρωτά σημεία γιατι πολύ απλά δεν εχω ένα, ούτε καν εχω οδηγήσει ενα ποτέ. Όμως ξέρω τα τρωτά σημεία του Iron για παράδειγμα, όπως επίσης μου είπαν σημερα συγκεκριμένα ότι τα softail χρειάζονται να ρίξεις λεφτά για να τα συμμαζέψεις μετά την αρχική επένδυση. Απλά χρησιμοποίησα το fat boy επειδή είναι ένα πολύ γνωστό μοντέλο ακόμα και στους μη φαν της Χάρλευ. Εννοείται ότι όποιος παίρνει Χάρλευ αγαπάει αυτή τη μηχανή. Απλά είπα ότι εάν η εταιρεία αναβαθμίσει τις μηχανές και τις φέρει πιο κοντά στους εραστές των δίτροχων θα καταφέρει να αυξήσει το target group της. Δεν κριτικάρουμε τη Χάρλευ για να κριτικάρουμε την εταιρεία. Εμείς είμαστε δούλοι της πάει και τελείωσε. Απλά μιας και μιλάμε για μειώσεις των πωλήσεων της στηλιτεύουμε τα στραβά της και τι θα έπρεπε να γίνει κατά την άποψη του καθενός για να αυξηθούν οι πωλήςεις. Αυτά.


Sent from my iPad using Tapatalk

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 31, 2015, 10:33:55 μμ »
 οκ κατανοητο.τα sportster σιγουρα χρειαζονται βελτιωσεις αν και πιστευω στα τελευταια μοντελα του 16 κατι καλυτερο εχουν κανει.αναμφισβητητα υπαρχουν απαιτησεις σε μια επενδυση οπωσ ειναι μια harley davidson.

Αποσυνδεδεμένος Apostolis@96ci

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 07, 2015, 10:56:56 μμ »
βρήκα ένα άρθρο που τα λέει πιο αναλυτικά, όπως τουλάχιστον κατάλαβα χρειάζεται ποιοτική αναβάθμιση είναι πολλές οι ανακλίσεις τα τελευταία 2 χρόνια
http://www.therideadvice.com/harley-davidson-continues-profit-slide-at-the-hands-of-victory-and-indian-motorcycles/

Αποσυνδεδεμένος ape

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2012
  • Μηνύματα: 675
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 01:28:07 πμ »
Από το άρθρο:
"For those hoping that HD might see this as an opportunity to improve their product offering, think again. Instead, CEO Matt Levatich announced 250 job cuts (equating to roughly 4% of employees), the savings from which will be funneled into a huge marketing spend – up a massive 65% for next year."

Από συνέντευξη CEO Matt Levatich:
"None of us at the company created this great brand. It is an incredible responsibility to preserve and protect the brand, the value and the power of the brand, and the loyalty and respect and the trust of our customer. So we talk about this all the time and we say we are customer led in everything we do. Everything we do has to make sense and have more value and more power, more impact and more meaning for the guys out here today and the men and women out here riding Harley."
http://www.stargazette.com/story/news/2015/06/29/qa-matt-levatich-harley-davidson/29061837/

???  '???'



Αποσυνδεδεμένος Panος FAT-BOY

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2015
  • Μηνύματα: 58
  • Τόπος: Kavala
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Custom Fay boy
  • Όνομα: Panagiotis
  • Χρονολογία/Km:
    10000
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 09:45:35 πμ »
Παιδιά οδηγούσα και οδηγώ την Fat boy από το 98 όπου και την αγόρασα μαμά και καινούρια από αντιπροσωπία.  Μέχρι την ημέρα του ατυχήματος μου 2007 δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα, πάντα έπαιρνε μπρος πάντα με πήγαινε παντού και πάντα ήταν αξιόπιστη, δεν σκεφτόμουν ποτέ ότι θα είχα κάποιο πρόβλημα σε ταξίδι κτλ. Συνήθως πρόβλημα είχαν παιδιά που τις μηχανές τους τις είχαν μετατρέψει μηχανικά με αφτερ μάρκετ προϊόντα ή κάνανε δουλειές πάνω στην μηχανή βασισμένη στην γνώμη κάποιον μηχανικών εκτός Χαρλεγ,γιατί απλά και αυτοί " γνώριζαν" τα πάντα!!! Δεν ξέρω αν ήμουν η εξέρεση αλλά ένιωθα πάντα ασφαλής στα ταξίδια ότι αφορά την αξιοπιστία της μηχανής!!! Έτσι είναι μέχρι και σήμερα και ας έχω αλλάξει κάποια πράγματα πάνω της!! Όσο τώρα για την αντιπροσωπία εδώ στην Ελλάδα,ότι αφορά την Αθήνα δεν έχω άποψη, έχω κακηστη εμπειρία και με είχαν χάσει από πελάτη η αντιπροσωπία στην Θεσσαλονίκη,με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη,παρόμοια προβλήματα με παραγγελίες με σέρβις κτλ κτλ,γενικά δεν ξέρανε που πάνε τα 4 και σίγουρα χάσανε πολλούς "πελάτες " τότε, αλλά για να είμαστε δίκαιοι τα παιδιά που έχουν τώρα την αντιπροσωπία στην Θεσσαλονίκη,από προσωπική εμπειρία είναι εξυπηρέτηκοι και προσπαθούν πολλοί και σαν χώρο που έχει πλέον η αντιπροσωπία και σαν προσωπική επαφή!!!  Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν και εφόσον έχει μετοχή η Χαρλεγ και αν αυτή έχασε σε αξία και έγιναν οι απολύσεις, αλλά απ'οτι γνωρίζω στο βωμό της αξίας μιας μετοχής στο χρηματιστήριο τα θύματα είναι οι εργαζόμενοι όταν αυτή πέφτει, ή η εξαγορά μιας εταιρίας(που εδώ δεν συμβαίνει)  ώστε να ανέβει η αξία της!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2015, 09:51:02 πμ από Panος FAT-BOY »

Αποσυνδεδεμένος ape

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2012
  • Μηνύματα: 675
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 11:04:31 πμ »
Οι μηχανές μας είναι σκυλιά. Δε σπάνε, δε χαλάνε, αντέχουν σε αισχρή κακομεταχείριση, με μια νορμάλ προσοχή σίγουρα ζουν περισσότερο από εμάς...
Και δε μιλάμε σε σχέση με τον ευρωπαικό ανταγωνισμό (δυστυχώς) και τις παιδικές του ασθένειες ποιότητας, ακόμα σε σχέση και με τον ιαπωνέζικο, μια μηχανή made in japan, όσο ποιοτικά συναρμολογημένη και να είναι, είναι στημένη να ζήσει 20-30 χρόνια, οι Harley είναι στημένες για 100. Είναι απλά θέμα φιλοσοφίας κινητήρα, επιλογής υλικών κλπ.
Η ποιότητα αυτή όμως εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τους ανθρώπους που τις συναρμολογούν. Για το τι σημαίνει εργατικό δυναμικό της Harley, πως έχει σώσει την εταιρεία, και πως αυτόβουλα τα συνδικάτα πρότειναν και συμφώνησαν σε ευέλικτα σχήματα εργασίας, περιορισμούς αμοιβών και απολύσεις προκειμένου να πείσουν την εταιρεία να προχωρήσει σε επενδύσεις στην παραγωγή, ενδεικτικά:
http://www.aflcio.org/Blog/Organizing-Bargaining/How-Union-Members-Saved-Harley-Davidson
http://www.wsj.com/articles/SB10001424052748703735004574572223566560450

Όταν λοιπόν μια όποια εταιρεία έχει ένα τέτοιο άσσο στα χέρια της, ένα εργατικό δυναμικό θρησκευτικά αφοσιωμένο σε αυτήν, που από μόνο του λειτουργεί βελτιωτικά στην παραγωγή και γλυτώνει εκατομμύρια δολλαρίων με τις παρεμβάσεις του, μου φαίνεται λίγο περίεργο πως ένας διευθύνων σύμβουλος αποφασίζει να περικόψει θέσεις εργασίας προκειμένου να αυξήσει το budget του marketing...

Αποσυνδεδεμένος fkd

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2013
  • Μηνύματα: 725
  • Τόπος: athens-p
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883
  • Όνομα: Φιλιππος
  • Χρονολογία/Km:
    2008
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 11:22:52 πμ »
Όταν λοιπόν μια όποια εταιρεία έχει ένα τέτοιο άσσο στα χέρια της, ένα εργατικό δυναμικό θρησκευτικά αφοσιωμένο σε αυτήν, που από μόνο του λειτουργεί βελτιωτικά στην παραγωγή και γλυτώνει εκατομμύρια δολλαρίων με τις παρεμβάσεις του, μου φαίνεται λίγο περίεργο πως ένας διευθύνων σύμβουλος αποφασίζει να περικόψει θέσεις εργασίας προκειμένου να αυξήσει το budget του marketing...

περισσοτερο ευστοχη παρατηρηση δεν μπορει να υπαρξει.

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 08, 2015, 05:30:03 μμ »
Ακριβώς. Και πάλι εγώ ο κολλημένος θα αναφέρω ότι η αποχώρηση του Willie G. ήταν τεράστιο πλήγμα.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 40
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Απ: Harley-Davidson μειωση στις πωλησεις - απολυσεις προσωπικου
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 23, 2016, 04:35:56 μμ »
Οι μηχανές μας είναι σκυλιά. Δε σπάνε, δε χαλάνε, αντέχουν σε αισχρή κακομεταχείριση, με μια νορμάλ προσοχή σίγουρα ζουν περισσότερο από εμάς...
Και δε μιλάμε σε σχέση με τον ευρωπαικό ανταγωνισμό (δυστυχώς) και τις παιδικές του ασθένειες ποιότητας, ακόμα σε σχέση και με τον ιαπωνέζικο, μια μηχανή made in japan, όσο ποιοτικά συναρμολογημένη και να είναι, είναι στημένη να ζήσει 20-30 χρόνια, οι Harley είναι στημένες για 100. Είναι απλά θέμα φιλοσοφίας κινητήρα, επιλογής υλικών κλπ.
Η ποιότητα αυτή όμως εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τους ανθρώπους που τις συναρμολογούν. Για το τι σημαίνει εργατικό δυναμικό της Harley, πως έχει σώσει την εταιρεία, και πως αυτόβουλα τα συνδικάτα πρότειναν και συμφώνησαν σε ευέλικτα σχήματα εργασίας, περιορισμούς αμοιβών και απολύσεις προκειμένου να πείσουν την εταιρεία να προχωρήσει σε επενδύσεις στην παραγωγή, ενδεικτικά:
http://www.aflcio.org/Blog/Organizing-Bargaining/How-Union-Members-Saved-Harley-Davidson
http://www.wsj.com/articles/SB10001424052748703735004574572223566560450

Όταν λοιπόν μια όποια εταιρεία έχει ένα τέτοιο άσσο στα χέρια της, ένα εργατικό δυναμικό θρησκευτικά αφοσιωμένο σε αυτήν, που από μόνο του λειτουργεί βελτιωτικά στην παραγωγή και γλυτώνει εκατομμύρια δολλαρίων με τις παρεμβάσεις του, μου φαίνεται λίγο περίεργο πως ένας διευθύνων σύμβουλος αποφασίζει να περικόψει θέσεις εργασίας προκειμένου να αυξήσει το budget του marketing...


Αχαχχ, ερχόμουν να γράψω κάτι παρόμοιο, για το πώς το εργατικό δυναμικό έσωσε την εταιρία και την εξαγόρασε απο τη AMF το 80 κλπ. Το όλο σκηνικό γενικά θυμίζει εκείνη την εποχή όταν η AMF μπήκε και έκανε περικοπές στο προσωπικό με αποτέλεσμα το προσωπικό να μην νοιάζετε τόσο πολύ πλέον και οι εταιρία να πέσει σε δυσμένεια.

Μην ξεχνάμε όμως και το αντίποδα σε αυτό το θέμα, τις λευκές απεργίες των συνδικάτων επί AMF, την μαφία που λιμένονταν τα συνδικάτα και την εταιρία και διάφορα τέτοια όμορφα (είναι πραγματικά τεράστιο θέμα συζήτησης, προτείνω μπύρες σε κάποια παραλία το καλοκαίρι, ενώ οι άλλοι θα μιλάνε για το πρωτάθλημα εμείς θα λέμε για τα οικονομικά της Χάρλευ).


I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....