!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Cam service  (Αναγνώστηκε 4430 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pargahd

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2016
  • Μηνύματα: 2
Cam service
« στις: Μάιος 04, 2016, 11:39:55 μμ »
Φίλοι μου καλησπέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω τη πεζη με το cum service? Αν δεν έχει πρόβλημα το μοτέρ κάνουμε cum service?
Ευχαριστώ εκ τον προτέρω


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2016, 10:32:09 πμ από DeadPoet »

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: Cum service
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 04, 2016, 11:47:21 μμ »
Αν έννοεις τις βαλβίδες δεν ρυθμίζονται είναι υδραυλικές.

Στάλθηκε από το VF-895N μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος harleyGR

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 2.693
  • Ηλικία: 46
  • Τόπος: ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING Classic FLHRCI
  • Όνομα: ΠΥΡΡΟΣ
  • Χρονολογία/Km:
    2002/46.000
Απ: Cum service
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 04, 2016, 11:50:16 μμ »
Καλησπέρα...βασικα...
Cam  (cam tensioners). Λογικα για να ρωτάς πρέπει να εχεις twin cam ?? εε?
Λοιπόν... ο "πλαστικός" τενσιορας που έχει εκει η μαμα harley ειναι για το....χμμ
ΛΕΝΕ οτι πρέπει να αλλαχτεί κοντά στα 50.000 χλμ.   Κάποιοι αμερικάνοι τον αλλάζουν στα 20.000 με αρκετά σημαδια φθοράς.
Εγω ΑΡΓΗΣΑ εγκληματικά πολύ...και αλλαξα στα 67,000.  (Την ειχα πάρει μεταχ. με 42.000).
Το "ειρωνικό" τις υπόθεσης, ειναι οτι ειχα κλείσει ραντεβου Δευτέρα πρωι...και Παρασκευη ερχόμενος από βόλτα ακουώ θόρυβο αρκετό από εκει και ήμουνα σίγουρος οτι τελικά "εκλασε" εντελως. Οπότε την πηγα φωρτομενη κάτω.
Εν κατακλείδι...ΝΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙΣ στάνταρ... τωρα ΤΙ θα βάλεις μετά είναι θέμα συζήτησης,.
======================================
If i have to explain......You wouldn't understand.

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Cum service
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 05, 2016, 12:21:19 πμ »
Πυρρε αφού το έκανες που το έκανες και αφού υπάρχει το θεμα, κάνε μια ανάλυση του τι παιζει, τι έβαλες ποσο,κόστισε κ ποσο βγαίνει το μαμα.
Και αν γινεται οι μπλε να διορθωσουν και τον τιτλο  για να βγαινει στα αποτελεσματα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2016, 12:50:20 πμ από roussel, Λόγος: ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΓΚΑΣ »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος harleyGR

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 2.693
  • Ηλικία: 46
  • Τόπος: ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING Classic FLHRCI
  • Όνομα: ΠΥΡΡΟΣ
  • Χρονολογία/Km:
    2002/46.000
Απ: Cum service
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 05, 2016, 12:31:30 πμ »
Πυρρε αφού το έκανες που το έκανες και αφού υπάρχει το θεμα, κάνε μια ανάλυση του τι παιζει, τι έβαλες ποσο,κόστισε κ ποσο βγαίνει το μαμα

το είχα σκοπό...αλλα με έπιασες σε...τεμπελιο  :P :P
Θα το αναλύσω το πρωί πως και τι. 
======================================
If i have to explain......You wouldn't understand.

Αποσυνδεδεμένος James_Son

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2011
  • Μηνύματα: 488
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Bristol, South Gloucestershire and North Somerset
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX Street Glide
  • Χρονολογία/Km:
    2012/11,500 miles
Απ: Cam service
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 06, 2016, 10:54:03 πμ »
Ερώτηση, γιατί με έβαλες σε σκέψη τώρα. Μιλάμε γι'αυτό εδώ?

οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε


Με ένα πρόχειρο σέρτς, βρήκα αυτό εδώ:

https://www.lawabidingbiker.com/73/

Μιλάει όμως για μοντέλα 1999-2006. Τί παίζει?

Edit: Κρίμα που διορθώσατε το όνομα του θρέντ, το λάτρευα :P
I am not your rolling wheels,
I am the highway...
I am not your carpet ride,
I am the sky....

Αποσυνδεδεμένος Mitasra

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2012
  • Μηνύματα: 1.987
  • Τόπος: Attiki
  • Man Of Moan
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster
  • Όνομα: Man Of Moan
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Cam service
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 06, 2016, 11:01:02 πμ »

Edit: Κρίμα που διορθώσατε το όνομα του θρέντ, το λάτρευα :P

+1
Free at last, I'm the past,
Undone in unknown prison,
I'm holding on. Peace and need?
A mouth to feed?
I'm standing way on

Αποσυνδεδεμένος DeadPoet

  • Global Moderator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 2.024
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Αθήνα
    • ELEOS
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson 883 Iron
  • Όνομα: Τάσος
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Cam service
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 06, 2016, 01:04:29 μμ »


Edit: Κρίμα που διορθώσατε το όνομα του θρέντ, το λάτρευα :P

lol
Never ride faster than your angel can fly

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Cam service
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 06, 2016, 01:25:17 μμ »
Ερώτηση, γιατί με έβαλες σε σκέψη τώρα. Μιλάμε γι'αυτό εδώ?

οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε


Με ένα πρόχειρο σέρτς, βρήκα αυτό εδώ:

[url]https://www.lawabidingbiker.com/73/[/url]

Μιλάει όμως για μοντέλα 1999-2006. Τί παίζει?

Edit: Κρίμα που διορθώσατε το όνομα του θρέντ, το λάτρευα :P


Ναι, αυτό είναι...
Πύρρε άντε ρε κάνε μια παρουσίαση αναλυτική...

Για εμάς θα είναι πάντα cum...service

Αποσυνδεδεμένος harleyGR

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 2.693
  • Ηλικία: 46
  • Τόπος: ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING Classic FLHRCI
  • Όνομα: ΠΥΡΡΟΣ
  • Χρονολογία/Km:
    2002/46.000
Απ: Cam service
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 06, 2016, 08:20:27 μμ »
Ερώτηση, γιατί με έβαλες σε σκέψη τώρα. Μιλάμε γι'αυτό εδώ?

οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε


Με ένα πρόχειρο σέρτς, βρήκα αυτό εδώ:

[url]https://www.lawabidingbiker.com/73/[/url]

Μιλάει όμως για μοντέλα 1999-2006. Τί παίζει?

Edit: Κρίμα που διορθώσατε το όνομα του θρέντ, το λάτρευα :P


Ναι .... το  'rain' 'rain' 'angry' 'angry' 'angry'  πλαστικοσκατοπραγμα ειναι.... και μιλάει για μεχρι 2006 γιατι μετά ΚΑΙ ΚΑΛΛΑ ξυπνσαν εκει στην harley και το αντικατέστησαν με "υδραυλικο" screaming eagle...
Ερχεται ΠΛΗΡΕΣ review... ::)
======================================
If i have to explain......You wouldn't understand.

Αποσυνδεδεμένος harleyGR

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 2.693
  • Ηλικία: 46
  • Τόπος: ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING Classic FLHRCI
  • Όνομα: ΠΥΡΡΟΣ
  • Χρονολογία/Km:
    2002/46.000
Απ: Cam service
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 06, 2016, 10:52:15 μμ »
Λοιπόν...έχουμε και λέμε.
(ΟΣΟ καλύτερα , μπορώ και αν κάνω κάποιο λάθος σε τεχνικά θέματα ή ορολογίες συγχωράτε με)

cam chain tensioner είναι αυτό το πλαστικό>>  'angry' 'angry' μικρο πορτοκαλί πραγματάκι που "κρατάει" τεντωμένη την αλυσίδα (εικόνα 1).
Αυτό βρίσκεται δεξιά  στην μεριά που περνάει από πάνω η εξάτμιση (εικόνα 2).[/color]
Αυτό λοιπόν έχει "διάρκεια ζωής"...περί τα 50.000khm. ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ αναφέρεται σε κανέναν manual, αλλα απλά "κυκλοφορεί" σαν πληροφορία πάντα στα συνεργεία και σε συζήτησης στα διάφορα φόρουμ, κυρίως αμερικάνικα. Οι οποίοι Αμερικάνοι το τσεκάρουν ΚΑΘΕ 10 -15.000 χιλιόμετρα να δούνε σε τι κατάσταση είναι. Και όταν λεω να τσεκάρουν, εννοώ οτι αυτό το διαολόπραγμα το πλαστικό..όπως καταλαβαίνεται "φθείρετε" με τον χρόνο και τα χιλιόμετρα, ΑΚΟΜΑ και αν δουλεύεις στο ρελαντί μιας και αυτό συνεχίζει να γυρίζει. Μιας και εκει μέσα βρίσκονται.... Τρόμπα Λαδιού, εκκεντροφόροι , τα "υδραυλικά" (αλλιώς ξενιστή pushrots) τα οποία "σπρώχνουν" τα ωστήρια τα οποία.....(μέχρι εδώ έμαθα..μετά "με έχασαν" lol) Οι γνώστες καταλαβαίνουν ΤΙ μπορεί να πάθει κανείς ΑΝ αυτό το πλαστικό διαλυθεί... (εικόνα 3 και 4 και το video απο youtube )

ΑΝ διαλυθεί και ΔΕΝ το πάρεις χαμπάρι ...(ΝΑΙ ΚΑΝΕΙ θόρυβο ΑΡΚΕΤΟ οταν σπάσει , αλλά για πείτε μου σε εθνική με 120-130 με αέρα --εξατμίσεις πείτε ειλικρινά ΑΝ κατορθώσετε να ακούσετε τον θόρυβο) , τότε υπάρχει σοβαρό θέμα τα πλαστικά υπολείμματα και τα σπασμένα ρουλεμάν να τα "ρουφήξει" η τρόμπα λαδιού και να τα παει...φαντάζεστε ΠΟΥ??!! ΝΑΙ ακριβως ΜΕΣΑ στον κινητήρα, οπότε δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι....
Οπότε..απλά το αλλάζει προληπτικά πλέον για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ αρχίζει μια "ιστορία" για γερό στομάχι και πορτοφόλι ενδεχομένως (ρωτώντας και παίρνοντας γνώμες από ειδικούς) στο ΤΙ ακριβώς συμφέρει τελικα να "επισκευάσεις"... σε ποια λύση δηλαδη θα πας..
Α) η Φτηνη που απλά αλλάζει το πλαστικο και ξαναρχίζεις το "μετρημα" το χιλιομέτρων??   Κόστιος 400-500.
Β) ΤΟ νεο upgrade που έβγαλε η harley και λανσάρει στα 2006 και μετά (όπως το βρήκε και ο James Son)... το λεγόμενο "υδραυλικός τενσιορας" ή επίσημα Screamin' Eagle Hydraulic Cam Chain Tensioner Plate Upgrade Kit-25284-11 , με κόστος 900-1100. το οποίο θεωρητικά αυξάνει δραματικά τον "χρόνο ζωής" του τενσιορα με ενα εξτρά upgrade του μεγαλύτερου ψυγείο λαδιού...με ότι αυτο μπορει να σημαινει για καλύτερη λύπανση του κινητήρα...βασικά ΠΙΕΣΗ παραπάνω λαδιού. Αλλα η καδένα ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.(ΕΙΚΟΝΑ 5)
Γ) Και στην "ακριβή" λύση αλλά τις "μονιμότητας" πλέον...S&S Cycle 509G Gear Drive Touring Cam Kit (το 509G αναφέρετε στους ΝΕΟΥΣ εκκεντροφόρους που αντικαθιστούν τους παλιούς)...μαζι με νεα pushrots (υδραυλικά) και πλέον με γρανάζια και ΟΧΙ καδένα = αρα ΟΧΙ πλέον τενσιορας (ΤΕΝΙΣΤΗΡΑΣ αλλιώς επειδή ξέρω οτι κάποιος θα πεταχτεί αν διόρθωσή  :P :P) Κόστος 2300 περιπου. ΟΚ αρκετά τσιμπημένη τιμή...αλλά ΑΛΛΑΖΕΙ δραματικά πλέον και η μηχανή...η ανταπόκριση στο γκάζι...η πίεση λαδιού κλτ κτλ. (Εικόνα 6 και 7)

Και πάμε στα "δικά μου"....
Όπως προανέφερa..άργησα εγκληματικά για την αλλαγή...και ΙΣΩΣ να έπαιξε ρόλο και στο ποια λύση τελικά θα πήγαινα..ακούγοντας διάφορα δεξιά και αριστερά, άλλες φορές σωστά και άλλες απλά να είχαμε να πούμε...   
Μετά από σκέψη και σύσκεψη με το πορτοφόλι  :P , μιας και δεν σκοπευω να την δώσω ποτέ, είπα να πάω σε μια εκ βάθρων ανανέωση...ναι πήγα στην λύση Γ)...(ευτηχως δηλαδή και θα εξηγήσω παρακάτω)
Κλείνω ραντεβού για μια Δευτέρα...και Παρασκευή σε επιστροφή από βόλτα φτάνοντας στο γκαράζ...ακούω αυτον τον τρομακτικό ήχο...  '???' '???'. Επειιδη είχα σταματήσεις 8-10χιλιόμετρα πιο νωρίς κάπου, ξέρω οτι ΟΤΙ εκανε το έκανε μετά.... σβήνω λοιπόν και στο σβήσιμο επάνω ακούω αυτόν τον μεταλλικό ήχο... ΩΧΧΧ λεω ..να τα μας..
Επειδή καμιά φορά θέλουμε να ξεγελάσουμε το μυαλό μας με το τι μπορεί να είχαν ακούσει τα αυτιά μας, είπα να την βάλω απλά μια μπρος..και να δω (βασικα ακούσω).
ΝΑΙ δυστυχώς επιβεβαιώθηκα οτι έκανε αυτον τον μεταλλικό ήχο. ΣΒΗΝΩ πετάω το κλειδή στο ρέμα (lol τροπος του λεγιν) , και κανονίζω με την οδικη για φόρτωμα.
Φτάνοντας στο συνεργείο....περιμένω μέχρι να λυθει να δω ΤΙ ειχε, γίνει. Μου είπαν ΟΡΙΑΚΑ το πρόλαβες...
Αλλα αφού είσαι για πλήρη upgrade ...dont worry. (εδώ έρχεται η εξηγήσει γιατί τελικά ευτυχώς που διάλεξα αυτό το upgrade).
Γιατί ΑΝ είχα παει στην λύση Α ή Β...με την ζημιά τελικά..μπορεί να αρχίζαμε με επιπλέον πράγματα...εχει "τσιμπήσει" λίγο εκκεντροφόρους....τα pushrots δεν κάνουν πλέον...κτλ κτλ..
Οπότε εγινε η αλλαγή...ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ???
ΑΛΛΟ ειλικρινά ΑΛΛΟ μηχανάκι πλέον.... εχω πάει αρκετά ταξιδια με το hog και θα θυμάστε οτι "γκρινιαζα"¨οτι με κούραζαν τα 120 κτλ κτλ... ΟΧΙ δεν με κούραζαν αυτά, αλλά η μηχανή που δεν "άκουγε" στο γκάζι οσο τελικά θα έπρεπε.... ΠΛΕΟΝ έχω γκάζι ΣΕ κάθε σχέση...και στην 5η με 120...ανοίγοντας.."ακούει" πλέον...και ανεβαίνει ΠΟΛΥ άνετα (και με συνοδηγό 90κιλ) στα 150....
Και αυτό επειδή όπως αναφέρω και στο Γ) αλλάχτηκαν και οι εκκεντροφόροι στο σετάκι και μπήκαν λιιιγο μεγαλύτερη από "μαμα".... οπότε ΟΥΤΕ την κατανάλωση μου αύξησε τελικά. Επιπλέον αυτό που παρατήρησα...στην ένδειξη τις πίεσης λαδιού ΠΡΙΝ οταν έβαζα μπροστά ηταν στο 40 και οσο κινιόταν η μηχανή έπεφτε στο 0!! και με ξερογκαζιές ανέβαινε στα 20...ΤΩΡΑ πλέον...δεν το έχω δει να πέφτει ΚΑΤΩ απο 25...ΟΣΟ και να ζεσταθει....

ΑΥΤΑ τα ...ολίγα...προσπάθησα να ειμαι οσο πιο περιληπτικός..και ίσως να έκανα κάποια λάθος στην επεξήγηση της λειτουργίας....


======================================
If i have to explain......You wouldn't understand.

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Απ: Cam service
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 07, 2016, 12:06:40 πμ »
Ρε Πυρρο Να κάνω μια Ερώτηση γιατι μάλλον κατι δεν κατάλαβα η κατι δεν πάει καλα αυτο δεν έβαλες http://www.harley-davidson.com/store/se-hydraulic-tensioner---oil-pump-upgrade  το 2000αρο απο που προέκυψε. Είπαμε υπερτίμηση αλά αυτο παραπάει. Μήπως κατι δεν κατάλαβα;;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Cam service
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 07, 2016, 12:09:03 πμ »
Οοοοπα τώρα είδα ότι έβαλες τα S&S αργώ αλλά τα πιάνω
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 07, 2016, 12:29:25 πμ από totojames »

Αποσυνδεδεμένος dimitris883

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2011
  • Μηνύματα: 74
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Αθήνα-Ορεστιάδα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Heritage
Απ: Cam service
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 07, 2016, 03:52:12 πμ »
Οταν αλλαξα σε κιτ s&s 509 σε road king 2001 κοστισε περιπου 1000 ευρω. Εκτος και αν αλλαξες και την αντλια λαδιου.
Only a biker knows why dogs stick out their heads of a car window

Αποσυνδεδεμένος harleyGR

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 2.693
  • Ηλικία: 46
  • Τόπος: ΒΑΡΝΑΒΑΣ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING Classic FLHRCI
  • Όνομα: ΠΥΡΡΟΣ
  • Χρονολογία/Km:
    2002/46.000
Απ: Cam service
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 07, 2016, 07:52:17 πμ »
Οταν αλλαξα σε κιτ s&s 509 σε road king 2001 κοστισε περιπου 1000 ευρω. Εκτος και αν αλλαξες και την αντλια λαδιου.

Και την αντλία....πήγαινε σετακι.. και τα pushrots.
======================================
If i have to explain......You wouldn't understand.