!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;  (Αναγνώστηκε 14483 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 28, 2014, 10:42:38 πμ »
Tsaf αγορι μου εχεις ξεχασει στα μοτερ των σκαραβαιων τι απειρες μοντες μπορεις να κανεις στα μαμα καπακια ?  το ιδιο ισχυει και εδω , με σχετικα μικρο κοστος μπορεις να βαλεις μεγαλυτερες εδρες-βαλβιδες  να μεγαλωσει η ροικη εξελιξη με ανοιγμα τις διατομης των αυλων κτλ και με 2 εκεντροφορους αφτερ κανεις θαυματα

Mike μαζι σου, αλλα γιατι να μην βαλω κεφαλες απο 1200 και να τις σκαψω και μαζι με τον εκκεντρο και τα ρευματα να κανω παπαδες

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 11:03:45 πμ »
Up για γυχόν νέα μέλη που ενδιαφέρονται για μετατροπή ή ήδη την έχουν κάνει
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος Apostolis@96ci

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 07:25:29 μμ »
Το είχα δεί το θρέντ είναι ενδιαφέρον, αλλά επειδή έχω μια μικρή εμπειρία θα ήθελα να πώ τη γνώμη μου.
Καλά όλα αυτά αλλά όταν κάνεις τέτοιες βελτιώσεις δεν αρκεί το ποσό των 1500-2000 γιουρο για τον κινητήρα πρέπει να κάνεις τις ανάλογες βελτιώσεις σε λάστιχα-αναρτήσεις-φρένα.
Η iron πχ έχει 100/90B19 57H  ενώ η 1200custom βλέπω 130/90B16 73H (για μπροστινό) αν δεν κάνω λάθος θέλεις τιμονόπλακες (600e), ζάντες αυτό δεν μπορώ να το κοστολογήσω μπορεί να είναι μεταχειρισμένες, οπωσδήποτε καλύτερες δαγκάνες φρένων (δεν ξέρω ποσό) και αμορτισέρ progressive (αυτά τα θέλεις έτσι ή αλλιώς) οπότε πιστεύω θέλει άλλο ένα διχίλιαρο τουλάχιστον.
Αμα πείς και εξατμίσεις με παράλληλο εγκέφαλο ε δε θέλεις κάνα χιλιάρικο,οπότε φτάσαμε αισίως στο πεντοχίλιαρο '???', δε την πουλάς να πάς για dyna ή την κρατάς και αγοράζεις άλλο ένα μηχανάκι π.χ. fazer 600 και κάνεις τη δουλειά σου.
Στη περιπτωσή μου και άλλων με custom με τον 21¨ μπροστινό αμφιβάλλω αν μπορούμε  να αξιοποιήσουμε τον 883cc !!!
Αυτά απο μένα ride safe  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 22, 2016, 07:52:49 μμ από apostolis r »

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 07:54:40 μμ »
Ναι απλά μη πλατιαζουμε τόσο πολύ εσύ το τράβηξες.  Μιλάμε γιαα την μετατροπή του κινητήρα. 
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος Apostolis@96ci

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 439
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 08:06:15 μμ »
Εντάξει το παρατράβηξα αλλά γνώμη μου προέχει η ασφάλεια, οπότε θέλουν βελτίωση αυτά που προανέφερα :)
Πιστεύω θα σύμφερε μόνο για φορολογικούς λόγους.

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 10:41:18 μμ »
Aν και επισημως δεν ανακοινωνεται η ιποδυναμη των μεν και δε η διαφορα ειναι πολυ μικρη κατα την γνωμη μου , το 883 του 2000  53 hp 38.6 kW @ 6000 rpm  και το 1200  68 hp @ 6000 rpm .




nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 22, 2016, 11:09:52 μμ »
Επειδή πέρασαν απο τα χέρια μου και τα δυο σαν κάτοχος το 1200αρι καρμπυρατερ με λίγο φτιαξιμο παει σφαίρα και το καταλαβαίνεις και στο ταξίδι οπου στα 120 με 130 ας πούμε παει πιο άνετα με λίγο παραπάνω κατανάλωση βέβαια.το 883 απο την αλλη είναι μια χαρά και αυτό με το πιο σημαντικό απ όλα για μένα την χαμηλή κατανάλωση στην πόλη..
 

Στάλθηκε από το VF-895N μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 23, 2016, 01:42:12 πμ »
Συμφωνώ με τους ανωτέρω. Προσωπικά δε θα το έκανα και κυρίως ποτέ δε θα αγόραζα ένα σπόρτστερ το οποίο έχει υποστεί τη μετατροπή. Επειδή πιο πάνω αναφέρθηκε το γιατι δεν αλλάζουν οι κεφαλές. Κανονικά ναι θέλουν άλλαγμα κυρίως για μεγαλώσει και ο θάλαμος καύσης, αλλα αυτό λύνεται νομίζω γιατί τα καινούργια πιστονια είναι λίγο κοίλα και έτσι δίνουν χώρο στον θάλαμο καύσης. Το σημαντικότερο όμως στο οποίο κανένας δεν έχει αναφερθεί είναι ο στρόφαλος. Ο στρόφαλος που φοράνε τα 883 είναι κατασκευασμένος και ζυγισμένος για να περιστρέφει τα 883 πιστόνια και όχι τα 1200. Αυτό δεν ξερω αν μακροπρόθεσμα δημιουργεί προβλήματα.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 23, 2016, 06:52:50 μμ »
Σωστος ο συναδελφος για την παρατηρηση ενα φλεγων ζητημα ειναι ο στροφαλος στις μετατροπες , μπορουν να περαστουν ενα σετ ρουλεμαν και ζυγισμα  για δυναμη  αλλα θα πρεπει να λυθει η κασα (κατεβασμα μοτερ) , δεν αναφερθηκε ομως πριν  γτι μοιραζονται τον ιδιο στροφαλο και μπιελες οποτε δεν τιθεται θεμα αντοχης καθως οι διαφορες ειναι μικρες στις ιποδυναμεις .

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 518
  • Ηλικία: 42
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 23, 2016, 10:35:57 μμ »
Οσον αφορα τις εξτρα δουλειες περαν της μετατροπης, δε νομιζω πως χρειαζονται πολλα πραγματα καθώς τα ιδια εχει και το DYNA (μπροστινο συστημα -φρενα, διαστασεις ελαστικου).
Η μετατροπη αν γινει με το κιτ της μαμας ισχυει και η εγγύηση, (αν δε κανω λαθος ειναι κανενα διχιλιαρο) και δεν υπαρχει φοβοσ για ασυμβατοτητες ή προβλήματα με στροφάλους κλπ.
 Αν δεν εχει προγραμμα θελει επαναπρογραμματισμο στην αντιπροσωπεια χωρίς αλαγη εγγεφαλου ή fuelpack.(λιγοτερα απο 100Ε)
Αυτα τα δυο χιλιαρικα ειναι ισως τα πιο σωστα ξοδεμενα χρηματα επανω στη μηχανη.


Αποσυνδεδεμένος leo7

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2019
  • Μηνύματα: 29
  • Born to Lose / Live to Win
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2020
Απ: Μετατροπή xl 883 σε 1200. Διαδικασία-Μάστορας-Ανταλλακτικά. Αξίζει;
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 02:32:47 μμ »
Συνεχιζω το θεμα μιας και παρηγγειλα το κιτ της HD.

 https://www.harley-davidson.com/us/en/shop/Screamin-Eagle-Sportster-883CC-to-1200CC-Conversion-Kit/p/29784-07

Συμφωνα με αυτα που δινει η χαρλευ λοιπον, το 883 βγαζει (στον τροχο) 45 περιπου ιππους και με την μετατροπη παει 68+.

Η ροπη επισης απο58 nm παει σε 103+.

Σε αυτα τα νουμερα εχει τα τελικα της SE (street cannons).

Aν αυτα ισχυουν -που δεν γινεται να τα αναρτουν ετσι χωρις να ισχυουν γιατι θα ειχαν πεσει μηνυσεις- νομιζω οτι αξιζει φουλ η μετατροπη. Τα χρηματα βεβαια ειναι στα 2000 ευρω αν το κανεις στην αντιπροσωπεια (1500 το κιτ + 500 εργασια), αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο οτι εγινε σωστα και κρατας και την εγγυηση. Επισης σαν μεταπωλητικη αξια, ξερω οτι ισως δεν αξιζει, αλλα ο,τι και να ειναι, η αντιπροσωπεια σου δινει μια εγγυηση καλης λειτουργιας αντικειμενικη.

Απο καταναλωση δεν ξερω ποσο παραπανω ειναι, αλλα εγω ηδη γραφω νουμερα ψηλα με το stage 1, οποτε οταν ερθει με το καλο και στρωσω το κιτ ισως παει για μια custom χαρτογραφηση του fp3 πανω στον χαρτη που θα εχει ηδη (υπαρχει χαρτης που προβλεπει και την μετατροπη).

Οποτε παιρνεις επιδοσεις ισες και καλυτερες απο μαμα 1200, κρατας την εμφανιση του 883 (που για μενα ειναι ο,τι καλυτερο), κρατας τα χαμηλα ασφαλιστρα και τελη και χανεις λιγο αυτονομια. Και λεω λιγο γιατι η μαμα δινει το 883 4,5 lt/100 km και το 1200 4,9. Να παει 5,5?

Τωρα προφανως ξερω οτι εχει αλλα κιτ πιο αποδοτικα κλπ αλλα ο,τι και να ειναι, εχω το κεφαλι μου πιο ησυχο εγω ο ασχετος με κατι που εχει τις ευλογιες της Harley και το κατασκευαζει/ δοκιμαζει η Harley για τις ιδιες μηχανες της (ιδια specs και εξαρτηματα με την 1200 λεει).

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2020, 02:35:50 μμ από leo7 »
Thats the way I like it, I don't wanna live for Ever