!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ  (Αναγνώστηκε 1611 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« στις: Ιούνιος 27, 2018, 08:11:03 μμ »
Πριν από καιρό (σχεδόν ένα χρόνο) έβαλα παράλληλο εγκέφαλο στη μηχανή (POWER COMMANDER 3) γιατί το πρόγραμμα που είχε περαστεί από την αντιπροσωπεία πριν από χρόνια απευθείας πάνω στον εγκέφαλο της μηχανής χάθηκε και ο κινητήρας ανέβαζε θερμοκρασίες. Αφού τον τοποθέτησα, του πέρασα και έναν χάρτη που κατέβασα από την DYNOJET για μοντέλο σαν το δικό μου και με τα ίδια χαρακτηριστικά(φίλτρο εξατμίσεις). Η μηχανή δούλεψε καλύτερα από πριν και όλα καλά.
Επειδή κάτι με έτρωγε ήθελα να τη πάω και ένα δυναμόμετρο να δω που είναι. Ήξερα βεβαία ότι ο χάρτης είναι στο περίπου και ότι σε ένα δυναμόμετρο με καυσανάλυση θα είχα πολύ καλύτερη εικόνα και για τη καύση του κινητήρα.
Έτσι έκλεισα ένα ραντεβού και προχθές πήγα και μέτρησα.
Στα άλογα και τη ροπή ήμουν περίπου εκεί που υπολόγιζα. Το μίγμα όμως ήταν πολύ φτωχό. Αντί για 14 προς 1 που θα έπρεπε να είναι και λίγο παρακάτω, αυτό ήταν σχεδόν σε όλο το εύρος των στροφών πάνω από 17 προς 1 και σε κάποια σημεία έως 19. Δεν το περίμενα να έχω τόση απόκλιση με έτοιμο χάρτη.
Μετά από κανένα τρίωρο και αρκετές δοκιμές φτιάχτηκε καινούριος χάρτης με σωστή αναλογία μίγματος. τώρα η καμπύλη είναι σε όλο το φάσμα των στροφών από 13,8 έως 14. Επίσης τσίμπησα και δυο αλογάκια και το σημαντικότερο πολύ καλή και ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Ο λόγος που κάνω την ανάρτηση είναι γιατί δεν έχει γίνει κάποια συζήτηση εδώ γι δυναμόμετρα, χάρτες κλπ, ώστε να ανταλλάξουμε εμπειρίες και να ξέρουμε τι παίζει με αυτό το θέμα. Όποιος έχει παρομοια εμπειρία καλό είναι να μας τη πει και να μάθουμε και εμείς. 

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 433
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 28, 2018, 09:55:33 πμ »
σωστος ο Νικος, εχω αρκετη εμπειρια με τα δυναμομετρα αλλα δυστηχως για αυτοκινητα. Θελω και εγω καποια στιγμη να παω τον bobo να δω αλλα απο οσο ξερω αυτος ο εγκεφαλος που εχω πανω της vh δεν παιρνει διορθωση η αλλαγη προγραμματος

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 28, 2018, 04:45:06 μμ »
Όχι Δημήτρη το FP3 δεν παίρνει ρύθμιση. Πάντως είναι ενδιαφέρον να δεις και ποσά άλογα βγάζεις και πόση ροπή σε τι στροφές και όλα αυτά στον τροχό και όχι στον στρόφαλο που δίνει ο κατασκευαστής. Αν το κανείς είμαι περίεργος να δω το μείγμα βγάζει το fp3 για να έχουμε μια εικόνα σχετικά με το πως αυτορρυθμίζονται αυτά τα μαραφετια.

Αποσυνδεδεμένος nec_d

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2016
  • Μηνύματα: 48
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Όνομα: Sakis
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 29, 2018, 09:32:39 πμ »
Με το fp3 μπορείς να παραμετροποιήσεις τα πάντα (στα πλαίσια των narrowband O2 που φοράνε τα μηχανάκια). Μήπως είναι κάποιο άλλο v&h?

Αποσυνδεδεμένος TSAF

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 433
  • Τόπος: Melissia / Athens - GREECE
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Dyna Street Bob
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 29, 2018, 09:45:08 πμ »
ναι ρε φιλε το FP3 ειναι σκουπιδι, αλλα σιγα σιγα θα το αλλαξω και θα βαλω power commander η thundermax και εγω γιατι θελω να την ανεβασω λιγο την πομονα :D :D :D

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 29, 2018, 12:25:23 μμ »
Με το fp3 μπορείς να παραμετροποιήσεις τα πάντα (στα πλαίσια των narrowband O2 που φοράνε τα μηχανάκια). Μήπως είναι κάποιο άλλο v&h?

Ξέρεις κάποιο δυναμομετρο που να ρυθμίζει fp3?
Ένας φίλος με Iron 883 σε 1200 ετοιμάζεται να παραγγείλει pc5 γιατί το fp3 δε βρίσκει κανέναν να το παραμετροποίησει.

Αποσυνδεδεμένος nec_d

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2016
  • Μηνύματα: 48
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Όνομα: Sakis
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 29, 2018, 12:42:47 μμ »
Με το fp3 μπορείς να παραμετροποιήσεις τα πάντα (στα πλαίσια των narrowband O2 που φοράνε τα μηχανάκια). Μήπως είναι κάποιο άλλο v&h?

Ξέρεις κάποιο δυναμομετρο που να ρυθμίζει fp3?
Ένας φίλος με Iron 883 σε 1200 ετοιμάζεται να παραγγείλει pc5 γιατί το fp3 δε βρίσκει κανέναν να το παραμετροποίησει.

Δεν εχω ιδέα! Θεωρώ αυτονόητο οτι θα πάω σε μηχανικό που κάνει αυτή τη δουλειά και θα μου κάνει adjust τους χάρτες στο FP3. Ισως δεν γινει το τέλειο tune οπως στο power commander που θα τα ανεβάσει αυτόματα, ομως μπορεί να το φέρει και αρκετά καλα. Οι χάρτες, τι στο ενα τι στο αλλο ιδια λογική έχουν. Χανω κατι?

ps. βεβαια με το FP3 αν κάνεις και autotune, δύσκολα να εισαι εντελώς OFF (τύπου 17 και 19 AFR). Σε δυναμόμετρο απλά μπορείς απο το 80-90% αν το φέρεις στο 100%.

πχ, AFR στο fp3
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε





« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2018, 12:48:35 μμ από nec_d »

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 29, 2018, 04:47:31 μμ »
Με το fp3 μπορείς να παραμετροποιήσεις τα πάντα (στα πλαίσια των narrowband O2 που φοράνε τα μηχανάκια). Μήπως είναι κάποιο άλλο v&h?

Ξέρεις κάποιο δυναμομετρο που να ρυθμίζει fp3?
Ένας φίλος με Iron 883 σε 1200 ετοιμάζεται να παραγγείλει pc5 γιατί το fp3 δε βρίσκει κανέναν να το παραμετροποίησει.

Δεν εχω ιδέα! Θεωρώ αυτονόητο οτι θα πάω σε μηχανικό που κάνει αυτή τη δουλειά και θα μου κάνει adjust τους χάρτες στο FP3. Ισως δεν γινει το τέλειο tune οπως στο power commander που θα τα ανεβάσει αυτόματα, ομως μπορεί να το φέρει και αρκετά καλα. Οι χάρτες, τι στο ενα τι στο αλλο ιδια λογική έχουν. Χανω κατι?

ps. βεβαια με το FP3 αν κάνεις και autotune, δύσκολα να εισαι εντελώς OFF (τύπου 17 και 19 AFR). Σε δυναμόμετρο απλά μπορείς απο το 80-90% αν το φέρεις στο 100%.

πχ, AFR στο fp3
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε


Εχω την εντυπωση οτι οι χαρτες τιυ FP3 δεν πειραζονται. Το AFR ειναι αυτο που προκυπτει απο το Autotune. Δεν εχει καλωδιο να το συνδεσεις σε PC και να αλλάξεις τις τιμές.

Αποσυνδεδεμένος nec_d

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2016
  • Μηνύματα: 48
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Όνομα: Sakis
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 29, 2018, 04:57:50 μμ »
Παράθεση
Εχω την εντυπωση οτι οι χαρτες τιυ FP3 δεν πειραζονται. Το AFR ειναι αυτο που προκυπτει απο το Autotune. Δεν εχει καλωδιο να το συνδεσεις σε PC και να αλλάξεις τις τιμές.

Μα φυσικά και πειράζονται! (τι tuner ειναι εαν δεν τα πείραζες). Μετά το autotune εχω κάνει normalization των χαρτών στο δικό μου ,κυρίως του VE και μικροαλλαγές στον AFR με την βοήθεια λιγο του excel και φυσικά της εφαρμογής του FP3 στο κινητό οπου πειράζεις τα πάντα.

πριν και μετά το normalization
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 29, 2018, 04:59:42 μμ από nec_d »

Αποσυνδεδεμένος nec_d

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2016
  • Μηνύματα: 48
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Όνομα: Sakis
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 29, 2018, 05:00:24 μμ »
Παράθεση
Εχω την εντυπωση οτι οι χαρτες τιυ FP3 δεν πειραζονται. Το AFR ειναι αυτο που προκυπτει απο το Autotune. Δεν εχει καλωδιο να το συνδεσεις σε PC και να αλλάξεις τις τιμές.

Μα φυσικά και πειράζονται! (τι tuner ειναι εαν δεν τα πείραζες).

οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε


Μετά το autotune εχω κάνει normalization των χαρτών στο δικό μου ,κυρίως του VE και μικροαλλαγές στον AFR με την βοήθεια λιγο του excel και φυσικά της εφαρμογής του FP3 στο κινητό οπου πειράζεις τα πάντα.

πριν και μετά το normalization
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 30, 2018, 10:26:53 πμ »
Να τι μαθαίνουμε. Τελικά ο μύθος ότι το fp3 δεν πειράζεται κατέρρευσε. Καιρός είναι να μάθουμε και κανέναν που ξέρει να το ρυθμίσει με δυναμομετρο και καυσαναλυτη γιατί παρά πολλά HARLEY φοράνε fp3.

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.161
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 30, 2018, 03:07:07 μμ »
Μήπως λέω μήπως να ρώταγε κανείς στους legendary   στο Μαρούσι  η να πω καλύτερα κατευθείαν στον Alex?
KILLER

Αποσυνδεδεμένος alfacinogr

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2013
  • Μηνύματα: 370
  • Τόπος: Νέα Σμύρνη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Forty Eight
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 30, 2018, 03:53:30 μμ »
Στον αλεξ έχω ρωτήσει εγώ, κάνει δυναμό μέτρηση αλλά ρυθμίζει μόνο dynojet, όχι FP3!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 30, 2018, 06:07:29 μμ »
Στον αλεξ έχω ρωτήσει εγώ, κάνει δυναμό μέτρηση αλλά ρυθμίζει μόνο dynojet, όχι FP3!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ο Alex πρέπει να έχει συνεργαστεί τώρα με το Legendary και να έφυγε από το custom specialists. Δυναμομετρο έχουν οι δεύτεροι αλλά δεν ξέρω αν έχει καυσαναλυση.

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.161
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ - ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 01, 2018, 03:58:42 μμ »
Παρτον τηλέφωνο
KILLER