!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'  (Αναγνώστηκε 6263 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος petrolhead1987

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2014
  • Μηνύματα: 8
  • Τόπος: ΡΟΔΟΣ
  • Όνομα: ΒΑΣΙΛΗΣ
SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 08:42:12 μμ »
Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω κάτι αν γνωρίζετε, σκοπεύω να αλλάξω τα λάδια,  τα μπουζι και φίλτρο μόνος μου γιατί βλέποντας κάποια βιντεάκια κατάλαβα ότι είναι αρκετά εύκολο. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αγόρασα τα κατάλληλα. Λάδια πήρα τα SPECTRO SAE 20w50 πήρα 3 λίτρα, μπουζι πήρα τα NGK DCPR8E και τέλος φίλτρο λαδιού CHAMPION. Παράγγειλα και ένα φίλτρο αέρα KN(θυμίζω η μηχανή μου είναι sportster 883 του 93'). Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

'Αν υπάρχει κάποιο αντίστοιχο θέμα ας διαγραφεί το θέμα'

Αποσυνδεδεμένος Andreas-golf2

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2014
  • Μηνύματα: 128
  • Ηλικία: 33
  • Τόπος: Παλλήνη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sporster 883R
  • Όνομα: Ανδρέας
  • Χρονολογία/Km:
    2003/69000
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 11:17:53 μμ »
Αυτό που σου λείπει είναι τα λάδια για την "κάσα" είτει το σασμάν!  ;)

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 05, 2016, 11:26:27 μμ »
Αυτά που λες φιλέ είναι για την καδένα.το σασμαν λιπαίνεται απο τα λάδια του κινητήρα..

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 12:19:08 πμ »
       Petrolhead τα λάδια σωστά είναι, η διαδικασία απλή. Τα μπουζί δε θα τα ξεβιδωσεις με ζεστό κινητήρα. Το φίλτρο μπορει να σε δυσκολεψει λιγο για να το βγάλεις. Πριν βάλεις το καινούριο γέμισε το μέχρι τη μέση με λάδι, άλειψε λιγο στο στόμιό του για να γλυστραει στο σφίξιμο κ σφιξτο καλά με το χέρι. Τέλος θα πάρει μέσα γύρω στα 2,8 λίτρα.
      Επίσης.  Αριστερά απο τον κινητηρα , ακριβώς μπροστά απο το καπάκι του συμπλέκτη, πάνω απο το σημείο που βγαίνει η βέργα του επιλογές ταχυτήτων, θα δεις ενα οβάλ καπάκι, μικρό με δυο βίδες. Θα το ανοίξεις, θα λύσεις την τάπα κάτω ακριβώς απο το καπάκι του συμπλέκτη κ θα αδειάσει ενα λίτρο βαλβολινη.  Αφού κλείσεις την ταπα, θα ρίξεις μέσα ενα λίτρο βαλβολινες.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος petrolhead1987

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2014
  • Μηνύματα: 8
  • Τόπος: ΡΟΔΟΣ
  • Όνομα: ΒΑΣΙΛΗΣ
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 06:24:16 πμ »
Παίδες ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις άρα προχωράω!!!! Για τα μπουζι μου είπε ένα επώνυμο μαγαζί στην Αθήνα να μην βάλω τα NGK γιατί δεν είναι καλά για το μηχανάκι μου και να προτιμήσω τα γνήσια τα Harley. Εμένα μου φάνηκε ότι ήθελε απλά να μου τα πουλήσει.

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 08:24:36 πμ »
και εγώ NGK φοράω και μάλιστα αρκετά πιο ψυχρά από τα μαμά...

DANNY

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 06, 2016, 09:28:14 πμ »
και εγω θα σου ελεγα μην βαλεις ngk δεν ταιριαζουν στα μηχανακια μας,τα χαλανε γρηγορα,και πιανουν συχνοτατα ακιδα.
η τα champion τις εταιριας η αν θελεις να μην ξανασχοληθεις  autolite platinum.

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 02:33:46 πμ »
Αυτά που λες φιλέ είναι για την καδένα.το σασμαν λιπαίνεται απο τα λάδια του κινητήρα..
Νικο το συγχεεις με κάποιες γιαπωνέζες που παίρνουν λάδι λύπανσης κοινό για σασμάν και κινητήρα.
       Στα sportster το λάδι που μπαίνει στη λαδιέρα κάτω από τον κώλο λυπαίνει μόνον τον κινητήρα. Μάλιστα ο κινητήρας, το λάδι που χρησιμοποιεί σε κάθε δεδομένη στιγμή για τη λύπανσή του είναι κάποια γραμμαρια , δλδ καμια 200 γραμ. ξερω γώ. Απλά κάνει κύκλωμα κ βαζουμε σχεδον τρία λίτρα για να προλαβαίνει να κρυώνει. Δε ξέρω αν έγινα κατανοητός τι εννοώ με το ότι χρησιμοποιεί 200 γραμ..
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 03:20:56 πμ »
Aκριβως οπως ειπε ο Γιαννης ,  μην ξεγιελεστε  , το ποιο απλο , το λαδι στο primary που βαζουμε γραφει transmission oil ,  οποτε   βαζουμε στον κινητηρα μας   απλο ορυκτελαιο , λιπαινεται μονο ο κινητηρας εαν οντως η διαταξη ηταν οπως οι ιαπωνεζοι  κ λοιποι συγγενεις θα χρειαζομασταν κατι ποιο ενισχυμενο .

Το μοτερ των sportster μας ειναι σχεδον μην πω ακριβως   το ιδιο με ενα big twin evo , η μονη διαφορα ειναι οτι ενσωματωθηκε η κασα των ταχυτητων με το μπλοκ   για απλοτητα και ελαφρυτερη χρηση  .

Στο βιντεο φαινεται ξεκαθαρα το σασμαν και το μπλοκ που ειναι χωριστα
 
https://www.youtube.com/watch?v=VfvDgUUiSHE

Ασχετο , ξεκινησε καινουργα μοδα   να αφαιρεται το σασμαν απο sportster και να μπαινει σασμαν απο biw twin  (φωτο 2)



nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 11:32:47 πμ »
Εγώ ρε μάγκες ξέρω οτι το σασμαν λιπαίνεται απο τα λάδια του μοτέρ.της κάσας είναι για την καδένα του εκκεντροφόρου.εκτός απο τα μεγαλα που παίρνουν βαλβολινη χωριστά στο σασμαν..

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 12:57:22 μμ »
Όχι ρε συ, αυτά που βάζουμε αριστερά πάνω από το καπάκι του συμπλέκτη είναι βαλβολινες κ είναι για το σασμάν. Ο κινητήρας λυπαινεται χωριστά γι αυτο και μπορούμε και βάζουμε απλό λάδι.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 01:01:11 μμ »
Και στα μεγαλα Γιάννη ποιος ο λογος να παιρνει ξεχωριστά βαλβολινη για το σασμαν αφού βάζεις και στην κάσα?

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 01:21:04 μμ »
Στα big twin βαζουμε 3 ειδη λαδιου , κινητηρα-σασμαν-καδενας γτι το σασμαν ειναι ανεξαρτητο του κινητηρα    για αυτο τον λογο ειναι διαδεδομενη η μετaτροπη της καδενας σε ιμαντα με ξερο συμπλεκτη .

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 512
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 12:00:25 πμ »
Στα big twin βαζουμε 3 ειδη λαδιου , κινητηρα-σασμαν-καδενας γτι το σασμαν ειναι ανεξαρτητο του κινητηρα    για αυτο τον λογο ειναι διαδεδομενη η μετaτροπη της καδενας σε ιμαντα με ξερο συμπλεκτη .

H MAMA  βαζει ενα 20-50 full synthetic και στα τρία σε BIG TWIN.
πάντως το λαδι του σασμαν αν το αλλςξεις με βαλβολίνη δεν ειναι και κακή ιδέα.Γενικά παντως το λαδι του σασμάν δεν καταπονείται το ιδιο σε σχεση με τα λαδια του κινητήρα και της κάσας(το καταλαβαίνεις και απο το χρώμα στην αλλαγή)

Τωρα οσον αφορά τον ιμάντα εχω να πώ πως είναι τόσο διαδεδομένη οσο και τα τρια χιλιαρικα που πρεπει να περισέυουν.


Υ.Γ  Mike ποτε θα σκασεις μυτη να σε δούμε. εχουμε καιρό να τα πουμε και να δουμε και τη μηχανή. Αν εχεις καθολου χρόνο στειλε μηνυμα στο messenger.

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE ΣΕ SPORTSTER 883 93'
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 29, 2016, 12:20:50 πμ »
Στο show Nikoλα , για Σαββατο χλωμο , Κυριακη σιγουρα να χαζεψουμε , κερναω μπυρα