!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Χάνουμε λάδια  (Αναγνώστηκε 2657 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dio

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2015
  • Μηνύματα: 166
  • Ηλικία: 34
  • Τόπος: Μαρκόπουλο
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL 1200N
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Χάνουμε λάδια
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 02:54:29 μμ »
Αυτό που λέει ο τίτλος
 Σήμερα παρατήρησα διαρροή σε ύποπτα σημεία κ σαν να ανησύχησα λίγο. Έχει κανείς ιδέα τι παίζει; Επίσης επειδή είναι ώρα του 1ου σέρβις οποίος θέλει ας προτείνει συνεργείο εδώοι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε
 ή με πμ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 03:01:10 μμ »
Από το κινητό δε βλέπω καλά. Δες αν είναι από τη φλάντζα του rocket box. Αν ναι, συνηθισμένο πρόβλημα.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2016, 03:07:16 μμ από Minos »

Αποσυνδεδεμένος Blaze

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 200
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron883
  • Όνομα: Σπύρος
  • Χρονολογία/Km:
    2012
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 04:03:33 μμ »
Στο φίλτρο αέρα λογικά θες καινούρια φλάτζα. Δεν είναι τίποτα, και μόνος σου το κάνεις.
Τώρα, εκεί στη βάση του κυλίνδρου δίπλα στο φίλτρο λαδιού, θα έλεγα να το πλύνεις και να το ξαναδείς γιατί μπορεί να είναι και βρωμιές από την προηγούμενη αλλαγή λαδιών-φίλτρου.
DO IT! Do it now! There may be a law against it tomorrow.

Αποσυνδεδεμένος dio

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2015
  • Μηνύματα: 166
  • Ηλικία: 34
  • Τόπος: Μαρκόπουλο
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL 1200N
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 04:16:41 μμ »
Ή προηγούμενη αλλαγή έγινε τον μαρτη, το λάδι είναι φρέσκο(φετινό  :P ) κ δεν το είχα ξαναδει

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 04:26:26 μμ »
Εκεί καταλήγει το λάδι...προσπάθησε να δεις από που ξεκινάει.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 05:04:05 μμ »
   Καταρχας μην ανυσηχείς. Welcome to the club. Εγώ θα πρότεινα μάλιστα να το αφήσεις ώστε να αρχίσει να στάζει κάτω κ έτσι θα μαρκάρεις την περιοχή σου. Επίσης σκέψου ότι με τα λάδια που έχει πασαλιμένα πάνω ο κινητήρας, δημιουργείται ένα φυσικό(;;;;) προστατευτικό στρώμα που τον προστατεύει εξωτερικά τουλάχιστον από φθορές, σκουριές , υγρασίες κτλ κτλ κτλ. Κ σ αυτό το σημείο δε κάνω πλάκα, παρακαλώ κάποιος παλιός (παλιός όμως  ;) ) να με δικαιώσει. Επίσης ψρόντισε από εδώ κ στο εξής να αφήνεις πάντα το ρακόρ της βενζίνης ανοιχτό. Που θα πάει κάποια στιγμή, παρκαρισμένο θα κάνει υπερχίληση και οι βενζίνες που θα τρέξουν θα καθαρίσουν τα λάδια μέχρι σταγόνας (true story και αν νομίζετε ότι κ πάλι λέω μακακίεςέχω κ αντίστοιχες φωτο από δικό μου στόρυ). Αν σε κάλυψα σταμάτα την αναγνωση και πιες μια μπύρα. Αυτό ισχύειγια όλους τους ενδιαφερόμενους. Αν επιμένεις ντε κ καλά να το φτιάξεις τότε πάμε στη από κάτω φλώρικη παράγραφο.
     Οι διαρροές είναι συνηθισμένες κυρίως λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του κινητήρα (αερόψυκτος γαρ) με αποτέλεσμα επιμέρους φλάντζες, φλαντζούλες κ λοιπές παπαρίτσες να φθείρονται και να χάνουν την στεγανότητά τους. Έχευπόψιν σου ότι από τις φωτογραφίες κανείς δε μπορεί να καταλάβει τίποτα, οπότε αναφέρω ενδεικτικά δύο τρία σημεία απο τα οποία κυρίως προέρχονται οι διαρροές.
   Όπως είπε ο Μαλ.......ίνος πιο πάνω ξεκίνα από τις φλάντζες στα καπάκια των κεφαλών. Επίσης ύποπτο σημείο είναι οι εξαγωγές των αναθυμιάσεων δεξιά κ αριστερά πίσω από το φίλτρο αέρα  στην κορυφή των κεφαλών, η βάση των ωστηρίων επίσης, ακόμη κ το φίλτρο λαδιού μπορεί να χάσει αν τραυματιστεί η τσιμούχα του κατά τηντοποθέτηση, ακόμη μπορεί τα λάδια να προέρχονται από το εσωτερικό του φίλτρου αέρα (δλδ να είναι οι υγροποιημένες αναθυμιάσεις δε ξέρω αν τις έχεις να καταλλήγουν μέσα),δες μήπως κάποιο από τα μαρκούτσια μεταφοράς λαδιού κόπηκε ή χαλάρωσε η ένωσή του. Επίσης σε πιο σπάνιες περιπτώσεις, η διαρροή μπορεί να προέρχεται από το μέσον του χιτωνίου όπου υπάρχει η μεσαία φλάντζα ή από τη βάση του, όπου επίσης υπάρχει φλάντζα. Τα ανωτέρω στα λέω έχοντας στο μυαλό μου τα σημεία που δείχνεις.
    Τέλος, το σημείο όπου βλέπεις το λάδι μπορεί να μην έχει καμία μα καμία σχέση με την διαρροή. Εκεί μπορεί απλά να καταλλήγει το διαφυγέν λάδι αφού πρώτα έχει περπατήσει "γλύφωντας" τη διαδρομή του. Προσοχή. Τη διαδρομή του λαδιού μπορεί να μη την αντιληφθείς εύκολα γτ μπορεί κατά τη διαδρομή το λάδι να είναι καθαρό (οπότε κ να μην φαίνεται) ή μπορεί να μηναφήνει ίχνη γτ σταμάτησε η διαρροή ή γιατί σκουπήστικε καταλάθος ή γτ το παίρμει ο αέρας κ απλά μαυρίζει κ λερώνεται στο ζημείο που καταλλήγει. Γι αυτό παρακολουθείς προσεκτικά. Πλύνε κ ξανατσέκαρε.
          Είπα θα γράψω δύο τρία σημεία κ είπα δέκα, τέτοιος είμαι, απροσάρμοστος.
        Μπορώ να γράφω για διαρροές μέχρι να τελειώσει το ίντερνετ,αφού έχει τύχει να έχω διαρροή στο παρελθόν μέχρι κ από τα φανάρια (που λέει ο λόγος), αλλά τώρα θα σταματήσω γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να το δημοσιεύσω και να το διαβάσετε.

Υ.Γ. Αν δεν έχεις καρμπυρατέρ δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει υπερχήληση η βεντζίνα οπότε καλά να πάθεις να παίρνεις ιντζέκσιον ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 13, 2016, 05:24:33 μμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος dio

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2015
  • Μηνύματα: 166
  • Ηλικία: 34
  • Τόπος: Μαρκόπουλο
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL 1200N
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 13, 2016, 06:27:35 μμ »
Φερε την κυριακη στην εκδρομη το μουσι να το βαλω σε γυαλινη προθηκη να το προσκυναμε στους αιωνες   'headbang'

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Χάνουμε λάδια
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 14, 2016, 04:43:23 μμ »
   Καταρχας μην ανυσηχείς. Welcome to the club. Εγώ θα πρότεινα μάλιστα να το αφήσεις ώστε να αρχίσει να στάζει κάτω κ έτσι θα μαρκάρεις την περιοχή σου. Επίσης σκέψου ότι με τα λάδια που έχει πασαλιμένα πάνω ο κινητήρας, δημιουργείται ένα φυσικό(;;;;) προστατευτικό στρώμα που τον προστατεύει εξωτερικά τουλάχιστον από φθορές, σκουριές , υγρασίες κτλ κτλ κτλ. Κ σ αυτό το σημείο δε κάνω πλάκα, παρακαλώ κάποιος παλιός (παλιός όμως  ;) ) να με δικαιώσει. Επίσης ψρόντισε από εδώ κ στο εξής να αφήνεις πάντα το ρακόρ της βενζίνης ανοιχτό. Που θα πάει κάποια στιγμή, παρκαρισμένο θα κάνει υπερχίληση και οι βενζίνες που θα τρέξουν θα καθαρίσουν τα λάδια μέχρι σταγόνας (true story και αν νομίζετε ότι κ πάλι λέω μακακίεςέχω κ αντίστοιχες φωτο από δικό μου στόρυ). Αν σε κάλυψα σταμάτα την αναγνωση και πιες μια μπύρα. Αυτό ισχύειγια όλους τους ενδιαφερόμενους. Αν επιμένεις ντε κ καλά να το φτιάξεις τότε πάμε στη από κάτω φλώρικη παράγραφο.
     Οι διαρροές είναι συνηθισμένες κυρίως λόγω των υψηλών θερμοκρασιών του κινητήρα (αερόψυκτος γαρ) με αποτέλεσμα επιμέρους φλάντζες, φλαντζούλες κ λοιπές παπαρίτσες να φθείρονται και να χάνουν την στεγανότητά τους. Έχευπόψιν σου ότι από τις φωτογραφίες κανείς δε μπορεί να καταλάβει τίποτα, οπότε αναφέρω ενδεικτικά δύο τρία σημεία απο τα οποία κυρίως προέρχονται οι διαρροές.
  Όπως είπε ο Μαλ.......ίνος πιο πάνω ξεκίνα από τις φλάντζες στα καπάκια των κεφαλών. Επίσης ύποπτο σημείο είναι οι εξαγωγές των αναθυμιάσεων δεξιά κ αριστερά πίσω από το φίλτρο αέρα  στην κορυφή των κεφαλών, η βάση των ωστηρίων επίσης, ακόμη κ το φίλτρο λαδιού μπορεί να χάσει αν τραυματιστεί η τσιμούχα του κατά τηντοποθέτηση, ακόμη μπορεί τα λάδια να προέρχονται από το εσωτερικό του φίλτρου αέρα (δλδ να είναι οι υγροποιημένες αναθυμιάσεις δε ξέρω αν τις έχεις να καταλλήγουν μέσα),δες μήπως κάποιο από τα μαρκούτσια μεταφοράς λαδιού κόπηκε ή χαλάρωσε η ένωσή του. Επίσης σε πιο σπάνιες περιπτώσεις, η διαρροή μπορεί να προέρχεται από το μέσον του χιτωνίου όπου υπάρχει η μεσαία φλάντζα ή από τη βάση του, όπου επίσης υπάρχει φλάντζα. Τα ανωτέρω στα λέω έχοντας στο μυαλό μου τα σημεία που δείχνεις.
    Τέλος, το σημείο όπου βλέπεις το λάδι μπορεί να μην έχει καμία μα καμία σχέση με την διαρροή. Εκεί μπορεί απλά να καταλλήγει το διαφυγέν λάδι αφού πρώτα έχει περπατήσει "γλύφωντας" τη διαδρομή του. Προσοχή. Τη διαδρομή του λαδιού μπορεί να μη την αντιληφθείς εύκολα γτ μπορεί κατά τη διαδρομή το λάδι να είναι καθαρό (οπότε κ να μην φαίνεται) ή μπορεί να μηναφήνει ίχνη γτ σταμάτησε η διαρροή ή γιατί σκουπήστικε καταλάθος ή γτ το παίρμει ο αέρας κ απλά μαυρίζει κ λερώνεται στο ζημείο που καταλλήγει. Γι αυτό παρακολουθείς προσεκτικά. Πλύνε κ ξανατσέκαρε.
          Είπα θα γράψω δύο τρία σημεία κ είπα δέκα, τέτοιος είμαι, απροσάρμοστος.
        Μπορώ να γράφω για διαρροές μέχρι να τελειώσει το ίντερνετ,αφού έχει τύχει να έχω διαρροή στο παρελθόν μέχρι κ από τα φανάρια (που λέει ο λόγος), αλλά τώρα θα σταματήσω γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει να το δημοσιεύσω και να το διαβάσετε.

Υ.Γ. Αν δεν έχεις καρμπυρατέρ δυστυχώς δεν μπορεί να κάνει υπερχήληση η βεντζίνα οπότε καλά να πάθεις να παίρνεις ιντζέκσιον ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.

αμοιβαία τα συναισθήματα... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2016, 04:45:37 μμ από Minos »