!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: 48 για μακρινες διαδρομες;  (Αναγνώστηκε 3608 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tv200

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2015
  • Μηνύματα: 14
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    48
  • Όνομα: Nassos
  • Χρονολογία/Km:
    2014
48 για μακρινες διαδρομες;
« στις: Απρίλιος 11, 2017, 02:59:32 μμ »
Το προχθεσινό HOG RUN για άλλη μια φορά μου επιβεβαιωσε πόσο κουραστικό ειναι το 48 για μακρινά ταξίδια.
Διάφορες ιδέες λοιπόν άρχισαν να περνούν απο το μυαλο: Ίσως ενα ψηλότερο τιμόνι; Ίσως μια πιο αναπαυτική σέλα; Ισως ενα παρπριζ; Δεν ξέρω... Σιγουρα θελω αναρτησεις όμως.
Από την άλλη όμως, το 48 είναι αυτο που ειναι. Και το γουσταρω πολυ. Σιγουρα δε θα ηθελα να αλλαξω τη θέση των ποδοστηρίων.

θα μου πεις απο την αλλη: "παρε ρε φιλε μια μεγαλύτερη αν γουσταρεις τα ταξίδια"
και δε θα ειχα κανενα απολυτως προβλημα να το κανω αυτο, αν δεν επρεπε να πουλησω το 48 για να γινει αυτο.

Ομως ποσο συχνα κανω μεγαλες εκδρομες; Η μεγαλυτερη μου ειναι "μια μακρινή μονοήμερη" λόγω οικογενειας. Για μεγαλυτερα ταξιδια, ουτε συζητηση προς το παρον.
Αρα ισως να μην και η πιο σωστη επιλογη να δωσω το 48 που τοσο μ αρεσει, μονο και μονο για να ειναι πιο ξεκουραστος τις ΛΙΓΕΣ φορες που θα κατσει η εκδρομη να ειναι πιο κουραστικη. Ποσο κουραστικη να ειναι αλλωστε μια μονοημερη... ::)

Ομως μηπως θα ηταν μια καλη ιδεα να γινουν καποιες προσθηκες πανω στη μηχανη, ωστε και τον χαρακτηρα της να μην χασει αλλά και λίγο πιο άνετη να γινει;

Πως θα ηταν αραγε το 48 με ενα ψηλοτερο τιμονι και με ενα παρπριζ; (για αρχη)

γιατι για τις αναρτησεις δεν το συζηταω καν. Εννοειται πως θα πρεπει να μπουν χωρις συζητηση

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 11, 2017, 03:04:59 μμ »
Μέσο ορο ταχύτητας που είχατε στο ταξίδι? Γιατί για το σπορτστερ παιζει ρολο φιλέ...

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 11, 2017, 04:02:59 μμ »
Περί ανεμοθώρακα το σκεφτόμουνα και εγώ, αλλά δεν πάει στα σπορτσέρ γιατί κάνει το μηχανάκι γεροντικό, ψάξε για αποσπώμενο να το βάζεις μόνο στα ταξίδια.
Περί αναρτήσεων δεν το συζητάμε η αλλαγή είναι must, τα progressive 412 έχουν καλό κράτημα και απόσβεση σε μικροανωμαλίες του δρόμου αλλά σε λακούβες εiναι σκληρά δες και τα ohlins

Αποσυνδεδεμένος tv200

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2015
  • Μηνύματα: 14
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    48
  • Όνομα: Nassos
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 11, 2017, 04:06:22 μμ »
Μέσο ορο ταχύτητας που είχατε στο ταξίδι? Γιατί για το σπορτστερ παιζει ρολο φιλέ...
με το ΜΩΤ δεν εχω θεμα γιατι το 48 ειναι 1200κ.εκ.
Η ανεση με ενοχλει

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 11, 2017, 04:28:52 μμ »
Αναβάθμιση αναρτήσεων μπρος-πίσω θες οπωςδήποτε!
Τα forward βολεύουν, είναι πιο ξεκούραστα, μην βάλεις mid...
Μια σέλα με κάποια αντίσταση να σε κράταει μην φεύγεις πίσω, όπως του Nightster, ίσως σε βοηθήσει.
Το τιμόνι είναι κάπως υποκειμενικό, ίσως ένα 8-10άρι να κάνει δουλειά.
O ανεμοθώρακας είναι τραγικός οπτικά, ειδικά σε σπορτστερ.

Σε καμιά συνάντηση κάτσε στο δικό μου να δεις αν βολεύεσαι...
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 11, 2017, 04:37:57 μμ από Minos »

Αποσυνδεδεμένος dio

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2015
  • Μηνύματα: 166
  • Ηλικία: 34
  • Τόπος: Μαρκόπουλο
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL 1200N
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 11, 2017, 04:32:02 μμ »
Οσο αφορα τον Μ.Ο ταχυτητας δεν σχολιαζουμε εαν τραβαει η μηχανη αλλα τι επιδραση εχει κυριως ο αερας στον οδηγο.Με το 48 δεν εχεις καλυψη απο τον αερα πουθενα και τα ποδια οταν εχεις fwd controls μετα τα 110-120 ανοιγουν σαν γριας π%^&νας. Ενας μικρος ανεμοθωρακας σαν κ στη φωτο που ποσταρε ο αποστολης πριν δεν θα σε βοηθησει κ πολυ και θα πρεπει να εχεις αρκετα σκυφτη θεση σωματος συν οτι θα χαλασει τελειως την εικονα της μηχανης. Οποτε με τον αερα κατ εμε δεν μπορεις να κανεις τιποτα απολυτως, μονο υπομονη οπως ολοι οσοι δεν εχουμε batwing. Για το τιμονι υπαρχουν πολλες επιλογες για το 48, με προσωπικη μου αγαπημενη το biltwell frisco το οποιο ειναι 7''  και σηκωνει το σωμα οσο χρειαζεται στο 48 χωρις να χαλαει την bobber εμφανιση του. Οσο για αναρτησεις οπως ειπε παλι ο αποστολης πριν οι 412 της progressive θα βελτιωσουν κατα πολυ την οδηγικη συμπεριφορα αλλα εαν πεσεις σε λακουβα χανεις τα σφραγισματα ενα ενα( ελληνικοι δρομοι)
Οποτε προσωπικη μου αποψη ψηλοτερο τιμονι (δεν μας ειπες κ το υψος σου ) και μια πιο αναπαυτικη σελα εκτος κ εαν μπορεις να αλλαξεις το αφρωδες η να βαλεις τζελ στην δικη του σελα κ να την κανεις πιο ανετη.

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 11, 2017, 05:16:08 μμ »
Συμφωνω με dio. Δε μπορεις να κανεις κ πολλα γτ αλλιως θα το καταντήσεις κατι άλλο παρά 48.  Μλονον υπομονη.Παρε μαξιλαρακι ειδικο που μπαινει πανω από τη σελα κ δες το τιμονι που λεει ο dio. Προσοχη στην επιλογη τιμονιου γτ το 48 ειναι ιδιαιτερο.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος ape

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2012
  • Μηνύματα: 675
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 11, 2017, 05:23:57 μμ »
2 cents:

Πάντα με γνώμωνα την άνεση.

1. footpegs σε (mini) floorboards. Εύκολο και οικονομικό,πάει στο 48, μεγάλη διαφορά.
2. ΤΙΜΟΝΙ. αξίζει το όποιο κόστος. Ύψος ανάλογα, υποκειμενικό τι θα σε εξυπηρετήσει.
3. ΝΑΙ στον όποιο ανεμοθώρακα, έστω και μικρό. Ότι κόβεται καλό είναι, προσθέτει σε άνεση & αντοχή. Προσωπικά, ακόμα και το αποσπώμενο δε βρίσκω να χαλάει καθόλου την εμφάνιση του 48:
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε


4. Αν πας μόνος, fehling, 7130 FRG HD Sportster 48:
οι επισκέπτες δεν μπορούν να δουν φωτογραφίες, παρακαλώ εγγραφείτε ή συνδεθείτε

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 11, 2017, 08:04:44 μμ »
Συμφωνώ για τα forward προσωπικά δε με βόλευαν όχι για μεγάλο ταξίδι αλλά ούτε μέχρι το Σούνιο με τα mini floorboards έχει σημαντική διαφορά στην άνεση και ρυθμίζονται όπου σε βολεύουν
http://www.kuryakyn.com/products/4294/premium-mini-boards
βγάζει και o led sled για 48 αλλά είναι πιο ακριβά και δεν διπλώνουν
http://www.ledsledcustoms.com/product/sportster-floorboards-2004-to-2014
Για τον ανεμοθώρακα και μένα δε μου αρέσει και δεν έχω,  προτιμώ ένα κλειστό κράνος+δερμάτινο μπουφάν, 
ε δε γίνεται να τα θέλουμε όλα και naked και open face κράνος και 140 χλμ/ώρα.
Αν θες οπωσδήποτε δες εδώ  http://www.nationalcycle.com/catalog/category/view/id/1304/?p=1

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 12, 2017, 09:49:29 πμ »
ωραία η πλάτη σόλο, δεν πειράζεις και τίποτα στην εμφάνιση, την βάζεις στα ride και την βγάζεις στην πόλη...

Αποσυνδεδεμένος jimakos21

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 324
  • Ηλικία: 29
  • Τόπος: εν Αθήναις
  • Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη!
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    baby harley
  • Χρονολογία/Km:
    anniversary
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 22, 2017, 11:56:12 μμ »
είναι απλά τα πράγματα. το 48 ειδικά δεν του κάνουμε τίποτα. αντε καμία άνετη σέλα, καμία καλύτερη ανάρτηση, και εξάτμιση. τίποτα άλλο. αλλιώς θα είναι ακόμα ένα sportster. οπότε από την αρχή ας μην αγοράζες 48. αφού σε καλύπτει σε όλα και σου αρέσει έτσι όπως είναι, άστο έτσι. τώρα για τις εκδρομές κάνε υπομονή όπως και εγώ. εγώ ήδη μαζεύω λεφτά για touring
Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη !

Αποσυνδεδεμένος factory

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 14
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    P.A.P.I
Απ: 48 για μακρινες διαδρομες;
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 04, 2017, 11:17:35 πμ »
Να πω και εγω οτι ο λογος που αρχισα να κοιταω προς Harley ηταν μια 48 που ειδα στον δρομο πριν λιγο καιρο..
Μου επεσαν τα σαγονια..
Φυσικα και δεν φτανω ουτε κατα διανοια τα χρηματα που απαιτουνται για να την αποκτησω εστω και μεταχ..  ;D
Οποτε αρχισα να κοιταω τις απλες sportster με σκοπο να την φερω οσο γινεται στα μετρα του 48 χωρις να γινει καγκουρια..
Τι να πω αμα παρω μια με ανεμοθωρακα και τιμονι κτλ .. ευχαριστως να κανουμε τραμπα!! 8)