!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Έσπασε το προστατευτικό ιμάντα  (Αναγνώστηκε 2531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος leo7

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Αύγ 2019
  • Μηνύματα: 47
  • Born to Lose / Live to Win
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2020
Απ: Έσπασε το προστατευτικό ιμάντα
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 16, 2020, 12:14:12 μμ »
Οπότε το μόνο που έχει να κάνει η Harley είναι να κρατήσει το επίπεδο... Δεν το βλέπω δυστυχώς,...

Και επισης πανω σε αυτο, απο την στιγμη που αποφασισουν να γινουν μπουτικ μαρκα, αναγκαστικα θα ανεβασουν την ποιοτητα γιατι θα κοψουν την ποσοτητα. Το ονομα μπορει και να το σωσουν. Την δημοτικοτητα ομως και το κομματι της αγορας δυσκολα θα το κρατησουν.
Thats the way I like it, I don't wanna live for Ever

Αποσυνδεδεμένος e-gnacio

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιαν 2019
  • Μηνύματα: 23
  • Ηλικία: 42
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    HD Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2018/6750
Απ: Έσπασε το προστατευτικό ιμάντα
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 16, 2020, 12:34:14 μμ »

Τα touring συνεχιζουν κανονικα γιατι εχουν μεγαλο περιθωριο κερδους για την εταιρια.

Τα sportster θα συνεχισουν μονο στην Αμερικη γιατι στην Ευρωπη θα πρεπει να συμμορφωνονταν με Euro5. Ηδη τα ειχε φτυσει απο το Εuro 4, οποτε να σταξει η μανουλα περλελετο να βγαλει αλλο κινητηρα για sportster σιγα μην γινοταν. Ο evolution, δυστυχως, ειναι κινητηρας της δεκαετιας του 80 και χωρις αεροψυξη εφτασε στα ορια του. Δεν γινεται αλλο χωρις να πεσουν λεφτα στο R&D. Οποτε εγω που πηρα το 2020 μοντελο, μαλλον ειναι συλλεκτικο.

Διαδοχος του sporster θα ειναι αυτο το τουμπανο concept "high performance custom model", το οποιο ειναι πραγματικα πολυ ομορφο, αλλα κατω απο 25 χιλιαρικα σιγα μην κανει. Επισης δεν μοιαζει με sportster. Οπου και παλι, ιδιες επιδοσεις και παρομοια ποιοτητα θα βρισκεις στα 10-12 χιλιαρικα.

Οποτε χαρλευ οπως το ειχαμε στο μυαλο μας, αεροψυκτη, τελειωσε εκτος συγκλονιστικου απροοπτου. Μακαρι να βγαλουν ενα παρομοιο μοντελο, πολυ κοντα αισθητικα ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ και ας ειναι και υγροψυκτος. Οταν λεω κανονικο κινητηρα, να μπορει να κοντραρει την αγορα στα κυβικα της.

Έχεις δίκιο και ενημερώθηκα κι εγώ... Το καινούριο μοντέλο θα παρομοιάζει με sportster για Ευρώπη θα είναι το Pan America, στα 1250cc. Εκτιμήσεις λένε γύρω στα 15.000€, γιατί θα είναι φθηνότερο από το Street Bob. Αλλά λογικά από 2022.

Περίεργο όμως το ότι για την πιο προσιτή και διαδεδομένη μηχανή του brand δεν είχαν αλλάξει τη γραμμή παραγωγής για να είναι συμβατή με τις προδιαγραφές. Ίσως δεν άξιζε το κόστος...

Στην τελική όμως, θα γίνουν συλλεκτικά τα sportster μας!!!

(Λογικά στα ανταλλακτικά δεν θα έχουμε πρόβλημα εφόσον η γραμμή παραγωγής θα συνεχίσει για την Αμερική)...
Έκανα και νέο θεματάκι για να τα λέμε για την απώλεια των Sportster από την Ευρωπαϊκή αγορά και να μη σπαμάρουμε εδώ...
"Tribute to Sportsters"
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 16, 2020, 01:09:40 μμ από e-gnacio »
Leave and hide... or live and ride???