!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Customizing......  (Αναγνώστηκε 737 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Customizing......
« στις: Μάρτιος 28, 2019, 04:42:28 μμ »
Για όσους τη θυμούνται, η μηχανή ήταν κάπως έτσι (μετά τη μετατροπή των τελικών)...

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 28, 2019, 04:55:32 μμ »
Τα βασικότερα προβλήματα μου είναι 2:
α) Τρελαίνομαι για το κατσαβίδωμα
β) Τη χρησιμοποιώ καθημερινά τη μηχανή και κατ'ελάχιστο πήγαινε-έλα στο μαγαζί.

Έτσι ότι κάνω, το κάνω στο δρόμο μπροστά στο μαγαζί μου, μόνο εισιτήρια δεν κόβω.

Στην αρχή λοιπόν έφυγαν τα όργανα από μπροστά μου (σε άλλο πόστ).

Μετά μπήκαν rizers και τιμόνι και για να κυκλοφορήσω χωρίς να έχω άγχος για το τσίτωμα του σωλήνα φρένων κυρίως και κατά δεύτερο των καλωδίων, έκοψα τα rizers 2cm περίπου, ώστε να μεταφερθεί σε άλλη μέρα η επέκταση καλωδίων και η αλλαγή ντίζας και σωλήνας φρένου.

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 28, 2019, 04:59:41 μμ »
Επίσης σήκωσα το τεπόζιτο 3 ή 4 πόντους, δε θυμάμαι, τα λαμάκια τα είχα έτοιμα κανα χρόνο :D και μετακίνησα τα φλάς στο πηρούνι, πάλι σε κινεζιά clamps, που και αυτά για την ώρα δεν έχουν θέματα.


Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.189
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/25000 miles
Απ: Customizing......
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 28, 2019, 05:18:22 μμ »
Μπράβο 👏 συνονόματε
KILLER

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 28, 2019, 05:31:10 μμ »
Τα συμπληρώνω λίγα-λίγα..

Το επόμενο στάδιο ήταν ντίζα συμπλέκτη και σωλήνα φρένων, με "ραντεβού" στον Θεοδωρίδη, νομίζω τον λένε Σπύρου Πάτση και Αγ. Όρους, δουλειά στο γκαράζ το πρωί να τα βγάλω και να του τα πάω και δρομολόγιο το μεσημέρι να πάω να τα πάρω και να τα φορέσω.

Όλα καλά και νομίζω σε καλή τιμή.

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 28, 2019, 05:47:54 μμ »
Και περνάμε στο επόμενο κεφάλαιο, που με κράτησε "κατασκευαστικά ευτυχισμένο".
        ΣΕΛΑ

Έφτιαξα τρία καλούπια, μονόσελο, σελάκι συνεπιβάτη και διπλή σέλα (όχι βέβαια αυθημερόν), που μου έβγαλαν τρείς σκελετούς για σέλα.

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 28, 2019, 06:02:37 μμ »
Ο σκελετός από fiberglass, σκληρό το αφρολέξ κολητή η δερματίνη, ανοξείδωτα τα λαμάκια και,,,,

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 28, 2019, 06:42:02 μμ »
Ξεφορτώθηκα λοιπόν τον καναπέ με πλάτη, που για να λέμε του στραβού το δίκιο στο ταξίδι δεν παιζόταν αλλά σε εμφάνιση με ξενέρωνε, χαμήλωσε η θέση οδήγησης αλλά ήρθε και πιο μπροστά λόγω του χώρου που καταλαμβάνει ο εγκέφαλος που είναι προσαρμοσμένος στο φτερό.
Έτσι μετά από διάφορες σκέψεις, νέο σχέδιο κατεστρώθη. Ο εγκέφαλος μετακινήθηκε κάτω από τη σέλα, έφυγε η βίδα-ασφάλεια σέλας και αντικαταστάθηκε με καρόβιδα, έκλεισε (για την ώρα πρόχειρα) η τρύπα-θέση εγκεφάλου, νέο καλούπι, νέα βάση, νέα σέλα και τέλος...
Πλέον οδηγώ με τεντωμένα πόδια σαν άνθρωπος, αφού η καταληλότερη θέση οδήγησης (για εμένα πάντα και τα γούστα μου) είναι ακριβώς πάνω στην θέση του εγκεφάλου στο φτερό.....

Αποσυνδεδεμένος alfacinogr

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2013
  • Μηνύματα: 377
  • Τόπος: Νέα Σμύρνη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Forty Eight
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: Customizing......
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 28, 2019, 07:25:25 μμ »
Φοβερός!!!! Πολλά μπράβο!!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Macbeth

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2014
  • Μηνύματα: 133
Απ: Customizing......
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 28, 2019, 08:24:37 μμ »
Ωραιος και γεια στα χερια σου!

Εγω αμεσα θα αλλαζα φιλτρο (δες το big sucker) και βεβαια χρωμα η τουλαχιστον το ομολογουμενως ασχημο λογοτυπο.
It's always like a first date without the awkward silence
LH&R

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 28, 2019, 08:40:37 μμ »
Όλα τα έχω βάλει σε μια σειρά στη γκλάβα μου (μέσα και το φίλτρο).
Η επόμενη ασχολία μου (μετά την τακτοποίηση των καλωδίων (αν τα φτιάξω ποτέ)), θα είναι το χαμήλωμα πίσω.
Είμαι σε τρίλλημα όμως τι να επιλέξω:
1) Μετατροπή σε hardtail
2) Κόψιμο ελατηρίου ή
3) Αγορά πίσω αναρτήσεων, που με δεσμεύει όμως στις 11.5" αντί των 13.5" που είναι τώρα.
Είδομεν...

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.189
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/25000 miles
Απ: Customizing......
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 29, 2019, 04:55:49 μμ »
Η 2 σέλα τα σπάει. Μπράβο. Hartail θα είναι άνετο και στημένο σε ταξίδι αλλα στην Αθήνα θα σου βγάζει την συκωταριά
KILLER

Αποσυνδεδεμένος Nikolas66

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 53
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL883C
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2009/9.500
Απ: Customizing......
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 29, 2019, 05:08:10 μμ »
Η 2 σέλα τα σπάει. Μπράβο. Hartail θα είναι άνετο και στημένο σε ταξίδι αλλα στην Αθήνα θα σου βγάζει την συκωταριά
Τνχ Νίκολας, μπρος στα κάλη τι'ναι ο πόνος, λέω στον εαυτό μου μήπως και βοηθήσει στην επιλογή...

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Customizing......
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 29, 2019, 07:57:52 μμ »
Hardtail = απόλυτο, επικίνδυνο και σίγουρα όχι άνετο, η επιλογή φυσικά δική σου  :)