!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: iron 883 αλλαγη σε 48  (Αναγνώστηκε 6644 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasilis sporster

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 22
  • 48
iron 883 αλλαγη σε 48
« στις: Ιούλιος 10, 2017, 10:50:01 πμ »
Καλημέρα παιδιά ειμαι και νεος στο φορουμ αν και το παρακολουιω καιρο. Εχω ενα Iron 2014 και μου προταθηκε να παρω ενα 48 του 2010 με πολυ μικρη διαφορα. Αξιζει λετε η αλλαγη να κατεβω 4 χρονια κατω αν και ειναι διαδορα τα κυβικα. Το Iron εχει Abs ειναι ποιο καινουργιο γενικα και το 48 επισης ειναι σε αριστη κατασταση. το 48 ειναι σε μαυρο χρωμα αν και δεν μου αρεσει το μαυρο. Και με το Iron ειμαι απολυτα εικανοποιημενος αλλα θα το σκεφτομουν καποτε και για 1200cc. Ειμαι σε σκεψη. Εσεις τι λετε?

Αποσυνδεδεμένος BadDog

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2015
  • Μηνύματα: 271
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2015
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 10, 2017, 12:43:25 μμ »
Με μοναδικό μείον το μικρότερο τεπόζιτο που συνεπάγεται πολύ μικρότερη αυτονομία και την απουσία ABS, όλα τα άλλα είναι υπέρ του 48...

Αποσυνδεδεμένος vasilis sporster

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 22
  • 48
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 10, 2017, 12:49:36 μμ »
Ναι θα την εκανες την αλλαγη?Ειναι 4 μοντελα κατω αν και δεν παιζει μεγαλο ρολο αυτο. και εχει 5000 χιλιομετρα παραπανω. Επισης νομιζω το Iron ειναι καλυτερο για δικαβαλο μηχανακι απο το 48

Αποσυνδεδεμένος totojames

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 428
  • Τόπος: Ν. Ηράκλειο
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 10, 2017, 01:28:43 μμ »
Η μόνη διαφορά ειναι ότι τα μοντέλα απο το 2012 και πριν δεν εχουν στους αριστερούς διακόπτες το κουμπί trip και ότι δεν εχουν  ABS το οποίο ειναι ένα πολύ μεγάλο μείον τα 1200 απο την άλλη ειναι 1200


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος DeadPoet

  • Global Moderator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 2.025
  • Ηλικία: 37
  • Τόπος: Αθήνα
    • ELEOS
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson 883 Iron
  • Όνομα: Τάσος
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 10, 2017, 01:55:27 μμ »
Εγώ δε θα την έκανα. Να έπεφτα σε παλιότερο αλλά μεγαλύτερο, ναι. Αλλά από σπορτστερ σε σπόρτσερ όχι. Δεν είναι ότι θα έχει κάτι, απλά προσωπικά δε θεωρώ ότι θα αλλάξω το μηχανάκι μου, για να πάρω ίδιας κατηγορίας παλιότερο.

Από εκεί και πέρα, αν το καραγουστάρεις το 48 κάντο. Αν είσαι ντεμί σεζόν, κράτα το αϊρονάκι σου.
Never ride faster than your angel can fly

Αποσυνδεδεμένος vasilis sporster

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 22
  • 48
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 10, 2017, 02:13:32 μμ »
Το Iron που εχω το λατρευω και ειμαι καλυμμενος σε ολα. Απλα αμα εκανα αλλαγη σκεφτομουν και εγω να μην ξανα παω σε sporster. Απλα η διαφορα ειναι αυτο που μου λενε ολοι στα κυβικα. Οτι πχ  δεν θα χρειαστει να το ξανα αλλαξω. Αλλα ναι ειναι παλιοτερο. Απλα μου εκατσε η ευκαιρια τωρα και γιαυτο ρωταω γιατι ειμαι λιγο αναποφασιστος. Εχει καποιος εμπειρια απο 48 να μας πει? Να την κανω την αλλαγη η οχι?

Αποσυνδεδεμένος s-telios7

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 38
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 10, 2017, 02:19:03 μμ »
Καλησπέρα και από μένα,

Αφού σε καλύπτει απόλυτα το IRON και το μόνο θέμα σου είναι τα κυβικά γιατί δεν μετατρέπεις τη μηχανή σου σε 1200??


Αποσυνδεδεμένος vasilis sporster

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 22
  • 48
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 10, 2017, 02:25:59 μμ »
Καλησπέρα και από μένα,

Αφού σε καλύπτει απόλυτα το IRON και το μόνο θέμα σου είναι τα κυβικά γιατί δεν μετατρέπεις τη μηχανή σου σε 1200??

το σκεφτηκα και αυτο ξερει κανεις ποσο κανει η μετατροπη και αν ειναι καλη μετατροπη? Αν εχουμε καποιο προβλημα δλδ

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.161
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 10, 2017, 08:54:04 μμ »
καλησπερα και απο εμενα εαν εχεις μαστορα με αρ......α προχωρα θα σου στοιχειση απο 1500-2000 αλλαθα τα αλλαξης ολα 8)
KILLER

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 10, 2017, 11:21:52 μμ »
Διαφωνώ κάθετα με τη μετατροπή.αν θες 1200 πάρε 1200.ασε το 883 όπως είναι.το παλαιότερο δεν ισχύει και τόσο όταν μιλάμε για μοντελο 4 χρόνια πίσω.να μου έλεγες καμμιά δεκαπενταρια ναι.προσωπικα αν μπορούσα να πάω σε big twin θα πήγαινα εκεί.αν το θες μεγάλο αλλά και κυκλοφορία πόλη τότε κάνε την Αλλαγή γιατί το 1200 έχει άλλο γκάζι..

Αποσυνδεδεμένος alfacinogr

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2013
  • Μηνύματα: 370
  • Τόπος: Νέα Σμύρνη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Forty Eight
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 11, 2017, 09:02:08 πμ »
Σαν κάτοχος 48, θα σου πρότεινα να μείνεις όπως είσαι! Εντάξει δεν λέω καλά τα κυβικά, καλό το άλλο στήσιμο.... το θέμα είναι όμως ότι θα δώσεις μια μηχανή που την πήρες καινούργια και ξέρεις πως την έχεις συντήρηση, και ξέρεις ότι τυχόν ζημιά σου έχει βγάλει. Το άλλο δεν ξέρεις τη συντήρηση έχει γίνει. Θα συμφωνήσω και εγώ με deadpoet, αλλαγή θα έκανα μόνο με μεγαλύτερη κατηγορία, dyna και πάνω!


Sent from my iPad using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος vasilis sporster

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 22
  • 48
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 11, 2017, 09:36:08 πμ »
Καραρχην ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. Συμφωνω και εγω πως η αλλαγη καλυτερα να γινει σε μεγαλυτερο μηχανακι. Και οχι παλι σε sportster.
Το 48 γνωριζω τη μηχανακι ειναι επειδη τυχαινει να ειναι γνωστου μου. Παντως ειμαι οπως ειπα και παραπανω ικανοποιημενος με το Iron. Ενδεχεται να μην το αλλαξω και ποτε. Θα δειξει και αλλαχτει θα παμε σε μεγαλυτερο Dyna και πανω.

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 12, 2017, 03:34:29 μμ »
Καλημέρα παιδιά ειμαι και νεος στο φορουμ αν και το παρακολουιω καιρο. Εχω ενα Iron 2014 και μου προταθηκε να παρω ενα 48 του 2010 με πολυ μικρη διαφορα. Αξιζει λετε η αλλαγη να κατεβω 4 χρονια κατω αν και ειναι διαδορα τα κυβικα. Το Iron εχει Abs ειναι ποιο καινουργιο γενικα και το 48 επισης ειναι σε αριστη κατασταση. το 48 ειναι σε μαυρο χρωμα αν και δεν μου αρεσει το μαυρο. Και με το Iron ειμαι απολυτα εικανοποιημενος αλλα θα το σκεφτομουν καποτε και για 1200cc. Ειμαι σε σκεψη. Εσεις τι λετε?

όχι...το abs τα σπάει...

αν θες κάτι διαφορετικό, άρχισε να customαρεις το δικό σου... :)

 :-*

Αποσυνδεδεμένος vasilis sporster

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 22
  • 48
Απ: iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 12, 2017, 03:47:15 μμ »
Ναι είναι μεγάλο συν το Abs μάλλον αυτό θα γίνει

Στάλθηκε από το Nexus 6P μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος ares16

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2015
  • Μηνύματα: 4
iron 883 αλλαγη σε 48
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 26, 2017, 08:02:38 μμ »
Καλησπέρα, η μετατροπή είναι απλή, κοστίζει κάτω από 2000€ στην αντιπροσωπεία και είναι εγγυημένη (καινούργια ανταλλακτικά) που απλώς αντικαθιστούν τα παλαιά.



Sent from my iPhone using Tapatalk