!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης  (Αναγνώστηκε 1542 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mavrovelis

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 9
  • Τόπος: Κυπρος/Λαρνακα/Αραδιππου
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης
« στις: Μάιος 20, 2017, 10:45:57 πμ »
Σας χαιρετω απο Κυπρο κυριοι,
Ειμαι στο ψαχνω για αγορα καινουργιας Iron883. Το μονο που με φοβιζει λιγο ειναι η θερμοκρασιες που περνει στις low speed βολτες εντος πολης και για επιδρομες σε μικρα χωριουδακια. Οπως μου φανηκε το κυλινδρο παραειναι κοντα στις γαμπες του αναβατη. Αυτο νομιζω με το που βγω απο την εθνικη οδο, μολις χρειαστει να κινουμε πιο αργα και με χαμηλοτερες ταχυτητες, η θερμοκρασιες θα ειναι πολυ ψηλες μιας και ειναι αεροψυκτη ή θα ειναι σε λογικα πλαισια???
Σας ευχαρηστω εκ των προτερον!!!

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 20, 2017, 11:38:08 πμ »
Καλώς τον,
Στο θέμα που βάζεις είναι λίγο υπερβολικοί οι φόβοι σου γιατί το sportster είναι το μακροβιότερο μοντέλο μηχανής, παράγεται από το 1957 και κανείς δεν κάηκε  :P
Αμα πηγαίνεις χαλαρά δεν ανεβάζει πολύ θερμοκρασία το μοτεράκι πιο πολύ ζεσταίνεται στις υψηλές στροφές, μπορείς να βάλεις και ψυγείο λαδιού, υπάρχει θρέντ  να διαβάσεις   https://www.hdforum.gr/kinitiras-22/psigeio-ladioi/
Επίσης υπάρχουν και παντελόνια jean- kevlar με προστατευτικά που δεν καταλαβαίνεις ούτε κρύο ούτε ζέστη και σε προφυλάσσουν από τούμπες.
Με το καλό η αγορά  :)

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 20, 2017, 01:04:07 μμ »
Σας χαιρετω απο Κυπρο κυριοι,
Ειμαι στο ψαχνω για αγορα καινουργιας Iron883. Το μονο που με φοβιζει λιγο ειναι η θερμοκρασιες που περνει στις low speed βολτες εντος πολης και για επιδρομες σε μικρα χωριουδακια. Οπως μου φανηκε το κυλινδρο παραειναι κοντα στις γαμπες του αναβατη. Αυτο νομιζω με το που βγω απο την εθνικη οδο, μολις χρειαστει να κινουμε πιο αργα και με χαμηλοτερες ταχυτητες, η θερμοκρασιες θα ειναι πολυ ψηλες μιας και ειναι αεροψυκτη ή θα ειναι σε λογικα πλαισια???
Σας ευχαρηστω εκ των προτερον!!!

Καλώς τον, αν οδηγείς με 40άρες και μέσα σε μποτιλιάρισμα, δεν επιβιώνεις εσύ, άρα και το μηχανάκι, θα πας πιο γρήγορα για φλάντζα... :)
Βάλε και ένα ψυγείο λαδιού πάντως...κάνει δουλειά. ;)
Εσύ πάντως δεν θα καείς, εκτός και φοράς βερμούδα και δίχαλο...
Γενικά στα σπορτστερ ο πίσω κύλιδρος δεν είναι τόσο αισθητός όσο σε ένα σοφτεηλ πχ.
Επίσης αν θες πραγματικά να πάρεις χάρλεη δε νομίζω ότι θα σε φρενάρει η ζέστη  :)

Αποσυνδεδεμένος mavrovelis

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 9
  • Τόπος: Κυπρος/Λαρνακα/Αραδιππου
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
Απ: Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 22, 2017, 08:40:11 πμ »
Σας χαιρετω απο Κυπρο κυριοι,
Ειμαι στο ψαχνω για αγορα καινουργιας Iron883. Το μονο που με φοβιζει λιγο ειναι η θερμοκρασιες που περνει στις low speed βολτες εντος πολης και για επιδρομες σε μικρα χωριουδακια. Οπως μου φανηκε το κυλινδρο παραειναι κοντα στις γαμπες του αναβατη. Αυτο νομιζω με το που βγω απο την εθνικη οδο, μολις χρειαστει να κινουμε πιο αργα και με χαμηλοτερες ταχυτητες, η θερμοκρασιες θα ειναι πολυ ψηλες μιας και ειναι αεροψυκτη ή θα ειναι σε λογικα πλαισια???
Σας ευχαρηστω εκ των προτερον!!!

Καλώς τον, αν οδηγείς με 40άρες και μέσα σε μποτιλιάρισμα, δεν επιβιώνεις εσύ, άρα και το μηχανάκι, θα πας πιο γρήγορα για φλάντζα... :)
Βάλε και ένα ψυγείο λαδιού πάντως...κάνει δουλειά. ;)
Εσύ πάντως δεν θα καείς, εκτός και φοράς βερμούδα και δίχαλο...
Γενικά στα σπορτστερ ο πίσω κύλιδρος δεν είναι τόσο αισθητός όσο σε ένα σοφτεηλ πχ.
Επίσης αν θες πραγματικά να πάρεις χάρλεη δε νομίζω ότι θα σε φρενάρει η ζέστη  :)
Αυτο με το ψυγειο λαδιου νομιζω πως μας λυνει ολα μου τα προβληματα. Σας ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες  παιδες!!!!

Αποσυνδεδεμένος mavrovelis

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 9
  • Τόπος: Κυπρος/Λαρνακα/Αραδιππου
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
Απ: Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 22, 2017, 08:47:37 πμ »
Καλώς τον,
Στο θέμα που βάζεις είναι λίγο υπερβολικοί οι φόβοι σου γιατί το sportster είναι το μακροβιότερο μοντέλο μηχανής, παράγεται από το 1957 και κανείς δεν κάηκε  :P
Αμα πηγαίνεις χαλαρά δεν ανεβάζει πολύ θερμοκρασία το μοτεράκι πιο πολύ ζεσταίνεται στις υψηλές στροφές, μπορείς να βάλεις και ψυγείο λαδιού, υπάρχει θρέντ  να διαβάσεις   https://www.hdforum.gr/kinitiras-22/psigeio-ladioi/
Επίσης υπάρχουν και παντελόνια jean- kevlar με προστατευτικά που δεν καταλαβαίνεις ούτε κρύο ούτε ζέστη και σε προφυλάσσουν από τούμπες.
Με το καλό η αγορά  :)
Αυτο που δεν καηκε κανεις δεν το σκεφτικα :P Το kevlar ειναι μια καλη λυση, σε συνδιασμο με το ψυγειο λαδιου νομιζω δεν θα εχω καθολου θεματα!!! Σας ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες  παιδες!!!!

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Iron 883 θερμοκρασιες μηχανης
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 22, 2017, 04:12:48 μμ »
Σας χαιρετω απο Κυπρο κυριοι,
Ειμαι στο ψαχνω για αγορα καινουργιας Iron883. Το μονο που με φοβιζει λιγο ειναι η θερμοκρασιες που περνει στις low speed βολτες εντος πολης και για επιδρομες σε μικρα χωριουδακια. Οπως μου φανηκε το κυλινδρο παραειναι κοντα στις γαμπες του αναβατη. Αυτο νομιζω με το που βγω απο την εθνικη οδο, μολις χρειαστει να κινουμε πιο αργα και με χαμηλοτερες ταχυτητες, η θερμοκρασιες θα ειναι πολυ ψηλες μιας και ειναι αεροψυκτη ή θα ειναι σε λογικα πλαισια???
Σας ευχαρηστω εκ των προτερον!!!

Καλώς τον, αν οδηγείς με 40άρες και μέσα σε μποτιλιάρισμα, δεν επιβιώνεις εσύ, άρα και το μηχανάκι, θα πας πιο γρήγορα για φλάντζα... :)
Βάλε και ένα ψυγείο λαδιού πάντως...κάνει δουλειά. ;)
Εσύ πάντως δεν θα καείς, εκτός και φοράς βερμούδα και δίχαλο...
Γενικά στα σπορτστερ ο πίσω κύλιδρος δεν είναι τόσο αισθητός όσο σε ένα σοφτεηλ πχ.
Επίσης αν θες πραγματικά να πάρεις χάρλεη δε νομίζω ότι θα σε φρενάρει η ζέστη  :)
Αυτο με το ψυγειο λαδιου νομιζω πως μας λυνει ολα μου τα προβληματα. Σας ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες  παιδες!!!!
Βοηθάει, αλλά μην ξεχνάς παραμένει αερόψυκτο το μοτέρ...πιο σωστά αεροελαιόψυκτο... :)