!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Iron 883 κ 48  (Αναγνώστηκε 343 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος orestis.2009@yahoo.com

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2019
  • Μηνύματα: 4
Iron 883 κ 48
« στις: Απρίλιος 20, 2019, 09:18:09 μμ »
Καλησπέρα στα παιδιά κ καλό Σαββατοκύριακο.
Προσπάθησα κ στην σελίδα στο φβ αλλά δεν μπορούσα να κάνω το ποστ.
Ενδιαφέρομαι για αγορά iron 883 ή 48.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα μήνυμα.
Ομολογώ να πω πάντως πως με 1000 ευρώ έκπτωση που προσφέρει η αντιπροσωπεία να πάω σε καινούργιο.
Με χαλάει βέβαια όσο αστείο κ αν ακούγεται τα καινούργια logos.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ορέστης 6937284554

Αποσυνδεδεμένος alfacinogr

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2013
  • Μηνύματα: 369
  • Τόπος: Νέα Σμύρνη
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Forty Eight
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 21, 2019, 02:06:03 πμ »
Καλωσήρθες αδερφέ. Με το καλό να πάρεις εργαλείο!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Dimmad

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2018
  • Μηνύματα: 40
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    HD IRON
  • Όνομα: Dimitris
  • Χρονολογία/Km:
    2016
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 21, 2019, 07:57:12 πμ »
Καλημέρα,


Καλός ή κακός  αυτά τα λογκο έχει τώρα στα μηχανάκια ή εταιρία.

Αλλά μην ξεχνάς τον όρο customizing που σημαίνει πως ότι και να θες να κάνεις στην μοτοσικλέτα σου γίνετε.

Αποσυνδεδεμένος KATESTRAmenos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2017
  • Μηνύματα: 44
  • Ηλικία: 30
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster 1200XL
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 21, 2019, 12:13:53 μμ »
Καλησπέρα στα παιδιά κ καλό Σαββατοκύριακο.
Προσπάθησα κ στην σελίδα στο φβ αλλά δεν μπορούσα να κάνω το ποστ.
Ενδιαφέρομαι για αγορά iron 883 ή 48.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα μήνυμα.
Ομολογώ να πω πάντως πως με 1000 ευρώ έκπτωση που προσφέρει η αντιπροσωπεία να πάω σε καινούργιο.
Με χαλάει βέβαια όσο αστείο κ αν ακούγεται τα καινούργια logos.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ορέστης 6937284554

Γεια σου φιλε!Αν εχεις τα λεφτα  για 48 καινουργιο και σου αρεσει  πηγαινε αντιπροσωπεια.
Αν δεν εισαι διατεθειμενος για τοσα λεφτα?(Γνωμη μου πως δεν αξιζουν τα sportster καινουργια) Χτυπα ενα iron 883 του 2010/2011 stage 1(εξατμισεις,φιλτρο,εγκεφαλο) με 7+ χιλιαρικα
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 21, 2019, 12:15:51 μμ από katestra »

Αποσυνδεδεμένος orestis.2009@yahoo.com

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2019
  • Μηνύματα: 4
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 21, 2019, 01:56:04 μμ »
Γιατί δεν αξίζουν τα sportster καινούργια?
Το έχω σκεφτεί κ αυτό, αλλά πολλά χιλιόμετρα  .
Δεν έχω βρει κάτι για αυτό ζήτησα κ την άποψη σας όσον αφορά καινούργιο.
Την Δευτέρα έχω κλείσει test ride κ θα δω .

Αποσυνδεδεμένος KATESTRAmenos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2017
  • Μηνύματα: 44
  • Ηλικία: 30
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster 1200XL
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 21, 2019, 07:24:54 μμ »
Γιατί δεν αξίζουν τα sportster καινούργια?
Το έχω σκεφτεί κ αυτό, αλλά πολλά χιλιόμετρα  .
Δεν έχω βρει κάτι για αυτό ζήτησα κ την άποψη σας όσον αφορά καινούργιο.
Την Δευτέρα έχω κλείσει test ride κ θα δω .

Στο μυαλο μου δεν μπορω να δικαιολογησω  10/12 Κ για νεο sportster γιατι με αυτα θα μπορουσα να παρω μεταχειρισμενο Dyna/softail...Βεβαια υπαρχουν ανθρωποι που πανε και παιρνουν Iron καινουργιο πχ και μαγκια τους.Τωρα οσων αφορα τα μεταχειρισμενα που βλεπω στο car δεν βλεπω πουθενα ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα,τα πιο πολλα εχουν γυρω στα 40 με 50Κ που ειναι αστεια για ενα EVO μοτερ...Καταργεις το Spring plate και εισαι ετοιμος για δρομο,το να γλυτωσεις εξοδα απο εξατμισεις,φιλτρα εγκεφαλους FW controls,σελα συνεπιβατη/πατακια κλπ εναντι του καινουργιο ειναι πολυ σοβαρη υποθεση αν δεν εχεις χρηματικη ανεση.Αν εχεις τα φραγκα κανεις οτι θες,κανεις δεν θα σου πει τιποτα,το μονο σιγουρο ειναι οτι θα χαζογελας καθε φορα που θα κοιτας οτι καταληξεις να παρεις και εκει ειναι η μαγεια...  8)

Αποσυνδεδεμένος orestis.2009@yahoo.com

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2019
  • Μηνύματα: 4
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 22, 2019, 12:33:40 πμ »
Δηλαδή θα προτιμούσες ένα iron με έξτρα εξατμίσεις ή forward kit στα 7500 μοντέλο του 11 κ μετά από καινούργιο? Ακόμα κ από καινούργιο 48 που Τώρα είναι στα 12900 ?

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.144
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/20000 miles
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 22, 2019, 06:39:23 μμ »
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Ορέστη. Δες τι αντέχει η τσέπη σου και προχωρά. Το σίγουρο είναι ότι ένα μεταχειρισμένο συνήθως έχει και έχτρα καλούδια τα οποία στοιχίζουν. Βεβαίως το καινούριο εσύ το στρώνεις και το κάνεις οδηγικα ότι θέλεις. Τώρα να σου πω την άποψη μου εγώ σε μεταχειρισμένο θα πήγαινα και θα έβρισκα κάτι που να μου αρέσει με όσο περισσότερα καλούδια είχε επάνω του ώστε να μπορέσω να κάνω και τις δικιές μου πινελιες.
KILLER

Αποσυνδεδεμένος KATESTRAmenos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2017
  • Μηνύματα: 44
  • Ηλικία: 30
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster 1200XL
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 22, 2019, 07:24:01 μμ »
Δηλαδή θα προτιμούσες ένα iron με έξτρα εξατμίσεις ή forward kit στα 7500 μοντέλο του 11 κ μετά από καινούργιο? Ακόμα κ από καινούργιο 48 που Τώρα είναι στα 12900 ?

Προσωπικα ναι!
Γιατι  το 48 στο τελος θα μου εβγαινε 13500 περιπου(αν δεν κανει και πιο πολλα) +1500plus για stage 1 που θα εχει το iron...Με 15κ+ θα κοιταγα αλλο μοτερ μεταχειρισμενο

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Ορέστη. Δες τι αντέχει η τσέπη σου και προχωρά. Το σίγουρο είναι ότι ένα μεταχειρισμένο συνήθως έχει και έχτρα καλούδια τα οποία στοιχίζουν. Βεβαίως το καινούριο εσύ το στρώνεις και το κάνεις οδηγικα ότι θέλεις. Τώρα να σου πω την άποψη μου εγώ σε μεταχειρισμένο θα πήγαινα και θα έβρισκα κάτι που να μου αρέσει με όσο περισσότερα καλούδια είχε επάνω του ώστε να μπορέσω να κάνω και τις δικιές μου πινελιες.

What he said...
Ορεστη δεν προσπαθω να σου αλλαξω γνωμη για να παρεις καινουργιο 48.Aν το εχεις καβλα ορμα,μπορει τα μηχανακια που σου λεω πχ με 15K να μην σου αρεσουν και να θες sportester 1200 και ξερο ψωμι!Εμεις εδω σα παρεα αραζουμε και σου λεω facts,το τι κουμαντα θα κανεις με τα λεφτα σου ειναι δικο σου θεμα και κανεις δεν θα κρινει την τελικη σου επιλογη, ο,τι και να παρεις ορεξη να χεις να το καβαλας!
Cheers  ;)

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 510
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 22, 2019, 08:29:58 μμ »
Στο car δινει καποιος ενα Night Train του 2005 με 10.000 Km περίπου και τιμη 10,000Ε. 1450 injection. Αυτό είναι ευκαιρία και μηχαναρα.
Μη ξεχνάς πως το καινούριο χάνει πολλά από τα λεφτά που πληρώνεις αρχικά στη μεταπώληση και επίσης πολλοί αγόρασαν αρχικά sportstert και μετά κατέληξαν με μεγαλύτερο χάνοντας βεβαία αρκετά χρήματα από το να το παίρνανε εξ αρχής BIG TWIN.

Αποσυνδεδεμένος orestis.2009@yahoo.com

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2019
  • Μηνύματα: 4
Απ: Iron 883 κ 48
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 22, 2019, 10:38:54 μμ »
Σωστά.
Πολύ σωστά τα είπες.