!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: μεγαλυτερο ντεποζιτο  (Αναγνώστηκε 2565 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spyros dimo

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2016
  • Μηνύματα: 19
  • Τόπος: athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    sporster 883
  • Χρονολογία/Km:
    2008/30000
μεγαλυτερο ντεποζιτο
« στις: Νοέμβριος 28, 2016, 11:37:54 πμ »
καλημερα σε ολους
σκεφτομαι για μεγαλυτερο ντεποζιτο για καλυτερη αυτονομια.μαρεσει παρα πολυ το κλασικο peanat που εχει το sportser μου ιδιαιτερα και με τα χρωματα του[883R] αλλα μου βγαζει περιπου 210 χιλιομετρα μαζι με ρεζερβα και θα ηθελα παραπανω.εχει κανει κανεις αυτη τη μετατροπη σε injection model?
ξερω οτι στα παλιοτερα ειναι ευκολο και υπαρχουν και επιλογες,πχ μαζι με το στροφομετρο αλλα στα ποιο καινουργια δεν εχω δει.πεστε μου καμια ιδεα και καμια πληροφορια για το κοστος.το μονο που εχω σκεφτει ειναι να βαλω ντεποζιτο απο το 883C τησ ιδιας χρονιας,2008.τι λετε?

Αποσυνδεδεμένος tenten

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2013
  • Μηνύματα: 173
  • Τόπος: bolos
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    harley davidson xl883 low 2011
  • Όνομα: γιαννης
  • Χρονολογία/Km:
    30κ
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 02:09:17 μμ »
επι του πρακτεου δεν μπορω να σου απαντησω αλλα η το sportster r εχει τοσο χαρακτηρα σαν μοτο που πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω καποιο αλλο ντεποζιτο που να μην χαλαει το συνολο. εν ολιγοις σου λεω να το σκεφτεις λιγο παραπανω πριν προβεις σε τετοια αλλαγη για καμια 50αρια χιλιομετρα αυτονομιας. η γνωμη μου ετσι...

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 02:23:06 μμ »
αν δεν κάνω λάθος ο Dragonzbane έκανε κάτι αντίστοιχο. :)

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 512
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 05:55:50 μμ »
Είναι αμαρτία να χαλάσεις το Look του R. Αν μαλιστα κανεις και τοσα χιλιομετρα με το τεμπόζιτο και δεν εισαι απο εκείνους που παθαίνουν εγκεφαλικά μολις αναψει το λαμπακι της βενζίνης, δε θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα αυτονομίας.

Εκτός αν θες full custom επομένως βρίσκεις και ενα λιγο μεγαλυτερο (απο 883custom) και το φτιαχνεις όπως γουσταρείς(με βαθουλώματα,κοψιματα κλπ).

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 06:22:54 μμ »
       Και η δική μου άποψη θα ταυτιστεί με των υπολοίπων. Θα κερδίσεις σε αυτονομία και θα αποκτήσεις ένα άκυρο ντεπόζιτο που θα είναι σα ξένο στη μηχανή. Ειδικά εσύ που το ντεπόζιτό σου, με την σημαία και το R είναι το σήμα καταττεθέν της μηχανής σου. Στη θεση σου δε θα μου πέρναγε καν από το μυαλό μου. Από εκεί και πέρα, καθώς τοθέμά γούστου είναι εντελώς δική σου υπόθεση κάνεις ότι σ αρέσει.
         Όσον αφορά την αυτονομία, τι την θες;;;; Θα μπορούσα να το δεχτώ αν μου έλεγες ότι, ξέρεις εγώ είμαι μονίμως στο δρόμο για ταξίδια, μεγάλες αποστάσεις και τα λοιπά. Αν τώρα κάνεις τρια γεμίσματα  το μηνα(π.χ.) με το μεγάλο θα κάνεις δύο. Σιγά τα ωά.
          Στην ερώτησή σου τώρα. Μη σ απασχολεί το injection. Δεν έχει να κάνει, δεν επεμβαίνεις επί της ουσίας στην τροφοδοσία καυσίμου. Βρίσκεις συμβατό ντεπόζιτο, ίσως να υπάρχουν και αντάπτορες για τα ντεπόζιτα μεγαλύτερων μοντέλων, και το βάζεις. Αυτό που λες για το στροφόμετρο είναι άλλη ιστορία.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2016, 06:24:27 μμ από roussel »
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος spyros dimo

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2016
  • Μηνύματα: 19
  • Τόπος: athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    sporster 883
  • Χρονολογία/Km:
    2008/30000
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 06:54:00 μμ »
νομιζω εχετε απολυτο δικιο ολοι.η εμφανιση θα χαλασει αν αλλαξω τεποζιτο.
φιλε erkelen η αληθεια ειναι οτι το λαμπακι με αγχωνει λιγο.μηπως βγαινει δεικτης βενζινης τουλαχιστον?

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 08:32:56 μμ »
νομιζω εχετε απολυτο δικιο ολοι.η εμφανιση θα χαλασει αν αλλαξω τεποζιτο.
φιλε erkelen η αληθεια ειναι οτι το λαμπακι με αγχωνει λιγο.μηπως βγαινει δεικτης βενζινης τουλαχιστον?

βγάζει και η harley δείκτη που μπαίνει στο δοχείο υγρών μπροστινού φρένου αλλά είναι λίγο ακριβό
http://accessories.harley-davidson.eu/product/75031-09/sportstersup/sup-fuel-gauge-kit
και η performance machine που είναι στο καπάκι του τεπόζιτου (αν δεν κάνω λάθος)
http://www.performancemachine.com/motorcycle-accessories/fuel-caps-with-LED-gauge.aspx
υπάρχουν και άλλα άμα έχεις όρεξη να ψάξεις στο e-bay
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2016, 08:35:03 μμ από apostolis r »

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 512
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 10:01:36 μμ »
νομιζω εχετε απολυτο δικιο ολοι.η εμφανιση θα χαλασει αν αλλαξω τεποζιτο.
φιλε erkelen η αληθεια ειναι οτι το λαμπακι με αγχωνει λιγο.μηπως βγαινει δεικτης βενζινης τουλαχιστον?

βγάζει και η harley δείκτη που μπαίνει στο δοχείο υγρών μπροστινού φρένου αλλά είναι λίγο ακριβό
http://accessories.harley-davidson.eu/product/75031-09/sportstersup/sup-fuel-gauge-kit
και η performance machine που είναι στο καπάκι του τεπόζιτου (αν δεν κάνω λάθος)
http://www.performancemachine.com/motorcycle-accessories/fuel-caps-with-LED-gauge.aspx
υπάρχουν και άλλα άμα έχεις όρεξη να ψάξεις στο e-bay
[/quo


ΠΡΟΣΟΧΗ
Αυτά της ΡΜ ειναι οι ενδεικτες στα τεμπόζιτα με δυο ταπες. Για τα μονά δεν παιζει

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 11:22:59 μμ »
Γι αυτό γράφω σε παρένθεση αν δεν κάνω λάθος, θέλει ψάξιμο να ταιριάζει και να δουλεύει.
Υπάρχουν και άλλα που μπαίνουν στο τιμόνι, αλλά όπως είπα θέλει ψάξιμο

Αποσυνδεδεμένος dio

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2015
  • Μηνύματα: 166
  • Ηλικία: 34
  • Τόπος: Μαρκόπουλο
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL 1200N
  • Χρονολογία/Km:
    2009
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 28, 2016, 11:28:49 μμ »
Θεωρω οτι ειναι πολυ ακριβο και ψιλο αχρηστο αξεσουαρ o δειχτης βενζινης. Απο τοτε που πηρα την μηχανη καθε φορα που γεμιζω,μηδενιζω τον μερικο χιλιομετρητη και παντα μα παντα ξερω ποτε περιπου θα αναψει η ρεζερβα οποτε εχω το νου μου. Να αλλαξεις τεποζιτο στα κλασσικα σπορτστερ το θεωρω εγκλημα ποσο μαλιστα στο R που ειναι σημα κατατεθεν τα γραφικα του οπως προειπε κ ενας συναδελφος. Οσον αφορα την αυτονομια κ εμενα στο nighster δεν θα με χαλαγε να ειχε μεγαλυτερη ωστε να πηγαινα πατρα απευθειας αλλα δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οσο στο 48 πχ. Αυτα, βαζω παλι walking dead.

Αποσυνδεδεμένος Dragonzbane

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2013
  • Μηνύματα: 1.069
  • Ηλικία: 32
  • Τόπος: Κορυδαλλος
  • Ride with your life just like your firstborn walk
    • Facebook
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Kawasaki Eliminator/XL 883N
  • Όνομα: Νικος
  • Χρονολογία/Km:
    2004-39000km / 2014-10000km
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 01, 2016, 09:39:23 μμ »
καλησπερα Σπυρο.εκανα την ιδια μετατροπη που σκευτεσαι και εσυ,εχω το Iron του '14 και απο το peanut 12.5lt ντεποζιτο του εβαλα του 883C προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος και με το ντεποζιτο σαν καστομαρισμα αλλα και με την αυτονομια οπου μπορω να κανω κοντα στα 300χλμ μαζι με ρεζερβα.το αγχος με το λαμπακι θα συνεχιζεις να το εχεις και να ξερεις οτι στο 883C η ρεζερβα σου ειναι ακομα μεγαλυτερη (στα 3 λιτρα συγκεκριμενα=40-60χλμ αποσταση) αν βρεις ντεποζιτο απο '04 μοντελα και μετα δεν χρειαζεσαι πολλα πραγματα.οτι αλλο θες ρωτησε με
Ride Proud, Scream Loud, Fly High, Reach the Sky, Live your Life, Never Die...

Αποσυνδεδεμένος spyros dimo

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2016
  • Μηνύματα: 19
  • Τόπος: athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    sporster 883
  • Χρονολογία/Km:
    2008/30000
Απ: μεγαλυτερο ντεποζιτο
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 09, 2016, 09:04:50 μμ »
καλησπερα φιλε.καιγω απ το custom σκεφτομουν.η αυτονομια ακουγεται καλη.παιζει να μου στειλεισ ς καμια φωτο να δω πως ειναι?
επισης μπορεις να μου πεις περιπου ποσο σου στοιχησε?το τεποζητο του 883C το πηρες απο ελλαδα η εξωτερικο?
σαν εμφανιση μαρεσει το κλασσικο τεποζιτο αλλα οπως ειπα τα 200 χιλιομετρα ειναι λιγα.