!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...  (Αναγνώστηκε 2531 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Johnny G Chris

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Megara Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 xl
  • Όνομα: Ioannis Christopoulos
  • Χρονολογία/Km:
    1996 25.000km
Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« στις: Ιούλιος 02, 2016, 01:04:19 μμ »
Καλημέρα σε ολη την παρεα!!!
Άρχισαν οι απορίες...
Εχω στο μυαλό μου πρην ξεκινήσω τις πρώτες μου βόλτες να κάνω ενα αξιόλογο service...(λάδια,φίλτρα,μπουζί,καθάρισμα/ρύθμισμα καρμπυρατέρ,γρασαρισμα ντιζων κτλ...)
Θα ηθελα την γνώμη σας για συνεργεία καθως ενα πρόχειρο ψάξιμο ειδα το το πιο κοντινό "σχετικά" με την περιοχή που μένω ειναι το "iron horses"...
Επισης εχω forward controls για σπορτστερ 2004 και πανω γιατι δεν εύρισκα για το δικο μου (1996) πιστεύω με τις βάσεις θα βρω μια πατέντα με κατι χειροποίητο να μπουν επισης απο την μεριά των ταχυτήτων πιστεύω δεν εχω θέμα αλλα στην μεριά του φρένου η (βέργα) που επεκτείνεται ειναι διαφορετική στο κούμπωμα τι μπορω να κάνω για αυτο;

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 03, 2016, 12:14:39 μμ »
έχω ακούσει καλά λόγια για το μαγαζί που λες. :)
Επίσης κορυφαίος στα καρμπ είναι ο Κάρολος στο Μπραχάμι, αν καταφέρεις να κλείσεις ραντεβού. ;)

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 03, 2016, 07:13:54 μμ »
Μαγαζί ευθέως εδώ, λιγο δύσκολο να σου προτείνει κάποιος. Είναι λιγο λεπτό το ζήτημα καταλαβαίνεις. Εγω πηγαίνω στον Κάρολο χρόνια τώρα.
Οσον αφορά το προβληματάκι που αντιμετωπίζεις με την τοποθέτηση ειναι λιγο δύσκολο να βρεις λύση απο δω γτ θα πρεπει να το δούμε για να προτείνουμε κατι.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

DANNY

  • Επισκέπτης
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 04, 2016, 12:12:02 μμ »
όπως το λεει ο γιαννης....
βαλε φωτο τα κοντρολ και το σκελετ στο επιμαχο μερος και θα βρουμε κατι!!!!!!!!!! 8) 8) 8)

Αποσυνδεδεμένος Johnny G Chris

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Megara Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 xl
  • Όνομα: Ioannis Christopoulos
  • Χρονολογία/Km:
    1996 25.000km
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 04, 2016, 02:34:42 μμ »
Καλησπερα σε ολη την παρεα...
Καταλαβαινω απόλυτα για την πρόταση συνεργείου...
Φτιάχνω τις φωτογραφίες και τις αναρτώ!!!
Συγνωμη αλλα λογο απουσίας μου στο εξωτερικο δεν ειχα πιο κοντινές...
Οπως ειδα βρήκα διαφορά στο shift road και στο break road και προμηθευτικα τα μεμονωμένα που εχω στις παρακάτω φωτο,τώρα πρεπει να βρω μια λύση για να φτιάξω ανταπτορες για τις βάσεις και μάλλον θα γίνει κατι χειροποίητο...
Γτ χωρίς αυτα δεν θα μπορέσω να χαρώ και τα LAF pipes...(2 συνεργεία μου είπαν οτι δεν γίνεται)
Επισης θα ηθελα γνώμη για να βάψω το μοτέρ μαύρο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 04, 2016, 04:21:12 μμ από Johnny G Chris »

Αποσυνδεδεμένος jimakos21

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 324
  • Ηλικία: 29
  • Τόπος: εν Αθήναις
  • Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη!
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    baby harley
  • Χρονολογία/Km:
    anniversary
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 04, 2016, 05:58:03 μμ »
θα σου δώσω μια συμβουλή φίλε μου. τις laf εξατμίσεις όταν τις βάλεις, ξεχνάς κατευθείαν την οδήγηση με κοντό παντελόνι. και δεν ξέρω αν θα σου αρέσει το ότι θα κάνουν συνέχεια σκασιματα οι εξατμίσεις (εμένα δε με χάλαγε)
Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη !

Αποσυνδεδεμένος jimakos21

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 324
  • Ηλικία: 29
  • Τόπος: εν Αθήναις
  • Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη!
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    baby harley
  • Χρονολογία/Km:
    anniversary
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 04, 2016, 06:09:16 μμ »
ααα.........και κάτι ακόμα. οι laf δε νομίζω να θέλουν ανταπτορες. ταιριάζουν κατευθείαν
Τα καλά αντανακλαστικά είναι ταχύτερα από την τύχη !

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 05, 2016, 08:22:54 πμ »
μια χαρά είναι έτσι το μοτέρ :)

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 05, 2016, 09:28:08 πμ »
Τον κινητηρα αν δεν εχεις σκοπο να τον κατεβασεις, να τον λυσεις και να τον βαψεις σε εξειδικευμενο βαφείο με εξειδικευμένα χρωματα υψηλης αντοχης, τοτε διαφωνω απολυτα στο να βαφει. Βαψίματα που βλέπω με σπρέι, ή κουκούλωμα με εφημερίδες της μισής μηχανής για να βαψουμε με ηλεκτροστατικη τα υπολοιπα κτλ κτλ τκλ, είναι μισες δουλειές και πέραν του ότι το αποτέλεσμα  δείχνει ερασιτεχνικό δε θα κρατήσει κιόλας.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος Johnny G Chris

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Megara Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 xl
  • Όνομα: Ioannis Christopoulos
  • Χρονολογία/Km:
    1996 25.000km
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 08, 2016, 01:55:29 πμ »
Καλημέρα σε ολους!!!
Κατάλαβα οσο αφορά το βάψιμο θα το αφήσω για αργοτερα ωστε να το κατεβάσω και να γίνει σωστά η δουλεια...
Εαν και το μηχανάκι ο κύριος που το είχε το εχει βάψει ολο και αρκετά σημεία δεν τα ειχε λυσει και προβλέπω τον χειμώνα μου να τον φάω με το σιμάζεμα αυτο...
Καμία ιδεα για τα forward controls υπαρχει για να τα τοποθετήσω ωστόσο θα τα βάλω αγγελία για ανταλλαγή/πώληση μηπως και πάρω για αυτο το μοντέλο αλλα δεν το βλέπω να γίνεται συντομα...
Να παίξω με πατέντα στις βάσεις;
Τι λέτε;


Αποσυνδεδεμένος Mitasra

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2012
  • Μηνύματα: 1.987
  • Τόπος: Attiki
  • Man Of Moan
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Nightster
  • Όνομα: Man Of Moan
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 08, 2016, 07:52:09 πμ »
Καλημέρα σε ολους!!!
Κατάλαβα οσο αφορά το βάψιμο θα το αφήσω για αργοτερα ωστε να το κατεβάσω και να γίνει σωστά η δουλεια...
Εαν και το μηχανάκι ο κύριος που το είχε το εχει βάψει ολο και αρκετά σημεία δεν τα ειχε λυσει και προβλέπω τον χειμώνα μου να τον φάω με το σιμάζεμα αυτο...
Καμία ιδεα για τα forward controls υπαρχει για να τα τοποθετήσω ωστόσο θα τα βάλω αγγελία για ανταλλαγή/πώληση μηπως και πάρω για αυτο το μοντέλο αλλα δεν το βλέπω να γίνεται συντομα...
Να παίξω με πατέντα στις βάσεις;
Τι λέτε;

Για μένα σε τέτοια θέματα είναι κακή ιδέα οι πατέντες, δεν θα έπαιρνα καν "φτηνά" fwd controls με τον φόβο πάντα μην πατήσω φρένο και βρεθεί το πόδι μου στην άσφαλτο.
(με την έννοια φτηνό μιλάω πάντα ποιοτικά και όχι οικονομικά)
Free at last, I'm the past,
Undone in unknown prison,
I'm holding on. Peace and need?
A mouth to feed?
I'm standing way on

DANNY

  • Επισκέπτης
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 08, 2016, 08:58:01 πμ »
φιλε από οσο μπορω να δω από τις φωτο τα ποδοστηρια μαλλον μπαινουν,το πολύ να χρειαστείς μια τρυπα στο αριστερο των ταχυτήτων.
ο σκελετος στα σημεια που μπαινουν τα ποδοστηρια εχει δυο τρυπες δοκιμασε να περασεις μια ντιζα στο αναλογο παχος με τις τρυπες στα ποδοστηρια και νομιζω ότι κατι θα γινει.

Αποσυνδεδεμένος Johnny G Chris

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Megara Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 xl
  • Όνομα: Ioannis Christopoulos
  • Χρονολογία/Km:
    1996 25.000km
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 08, 2016, 11:23:08 πμ »
ααα.........και κάτι ακόμα. οι laf δε νομίζω να θέλουν ανταπτορες. ταιριάζουν κατευθείαν


Μια χαρά τοτε!!!
Προσωπικά δεν εχω κανένα Μα κανένα προβλημα με τον θόρυβο ή τα σκασίματα αναμενω την άποψη των γύρω μου και της τροχαίας :p

Αποσυνδεδεμένος Johnny G Chris

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Megara Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 xl
  • Όνομα: Ioannis Christopoulos
  • Χρονολογία/Km:
    1996 25.000km
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 08, 2016, 11:25:14 πμ »
Καλημέρα σε ολους!!!
Κατάλαβα οσο αφορά το βάψιμο θα το αφήσω για αργοτερα ωστε να το κατεβάσω και να γίνει σωστά η δουλεια...
Εαν και το μηχανάκι ο κύριος που το είχε το εχει βάψει ολο και αρκετά σημεία δεν τα ειχε λυσει και προβλέπω τον χειμώνα μου να τον φάω με το σιμάζεμα αυτο...
Καμία ιδεα για τα forward controls υπαρχει για να τα τοποθετήσω ωστόσο θα τα βάλω αγγελία για ανταλλαγή/πώληση μηπως και πάρω για αυτο το μοντέλο αλλα δεν το βλέπω να γίνεται συντομα...
Να παίξω με πατέντα στις βάσεις;
Τι λέτε;


Πολυ σωστά τα λες απλα ενθουσιάστηκα και αγόρασα αρκετά πραγματα απο το eBay χωρίς να το σκεφτώ καλα...
Για μένα σε τέτοια θέματα είναι κακή ιδέα οι πατέντες, δεν θα έπαιρνα καν "φτηνά" fwd controls με τον φόβο πάντα μην πατήσω φρένο και βρεθεί το πόδι μου στην άσφαλτο.
(με την έννοια φτηνό μιλάω πάντα ποιοτικά και όχι οικονομικά)

Αποσυνδεδεμένος Johnny G Chris

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 12
  • Τόπος: Megara Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883 xl
  • Όνομα: Ioannis Christopoulos
  • Χρονολογία/Km:
    1996 25.000km
Απ: Τα πρώτα "σκαλίσματα"... Και το πρώτο service...
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 08, 2016, 11:29:55 πμ »
φιλε από οσο μπορω να δω από τις φωτο τα ποδοστηρια μαλλον μπαινουν,το πολύ να χρειαστείς μια τρυπα στο αριστερο των ταχυτήτων.
ο σκελετος στα σημεια που μπαινουν τα ποδοστηρια εχει δυο τρυπες δοκιμασε να περασεις μια ντιζα στο αναλογο παχος με τις τρυπες στα ποδοστηρια και νομιζω ότι κατι θα γινει.

Ωραία θα το δω τελος του μήνα που θα επιστρέψω Ελλάδα,παρόλα αυτα το συνεργείο που εχω μιλήσει για να κάνω ενα σερβις μου είπε θα κοιτάξει εαν βρει απο Ευρώπη τπτ σε προσφορά εαν ειναι να δώσω αυτα και μια διαφορα και βα βαλουμε ενα σετ για αυτη το μοντέλο θα τη βάλω και αγγελία εαν δεν υπαρχει κατι μεχρι 25-27 ιουλιου θα προσπαθήσω να βάλω αυτα...