!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις για sportster 1200  (Αναγνώστηκε 1042 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Rovin

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2015
  • Μηνύματα: 1
Ερωτήσεις για sportster 1200
« στις: Ιούλιος 18, 2018, 05:47:30 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι καινούργιος στο "άθλημα" όποτε έχω αρκετές απορίες και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα οποιαδήποτε απάντηση. Έχω στην κατοχή μου ένα nightster 1200 '09 και θέλω να μάθω τα εξής :
1) Ο συμπλέκτης μου φαίνεται κάπως σκληρός, ίσως όχι κάτι που δεν συνηθίζεται απλά θα ήθελα να ξέρω αν είναι φυσιολογικό.
2) Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει forword controls ( δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο ) και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι για να βάλω 1η πρέπει να σηκώσω λίγο το πόδι μου ( δεν γίνεται να πατάει η φτέρνα μου και να βάλω την 1η ). Είναι φυσιολογικό ή είναι θέμα ρύθμισης ;
3) Μου ξεκούμπωσε το καπάκι της μπαταρίας και έβαλα tire up. Είναι συχνό πρόβλημα; Υπάρχουν καλύτερα clips; Κόστος;
4) Έχω μια ανησυχία καθότι πρώτη φορά αγοράζω αερόψυκτη μηχανή. Έχει θέμα με τη θερμοκρασία;
5) Υπάρχουν φορές που νιώθω ότι ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές αλλά λόγω ροπής δε έχει πρόβλημα στο να "τραβάει". Είναι κακό για τον κινητήρα να δουλεύει σε τέτοιες χαμηλές στροφές;

Ελπίζω να μη κούρασα κανέναν και ευχαριστώ εκ των προτέρων....  :)

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.161
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: Ερωτήσεις για sportster 1200
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 18, 2018, 07:14:21 μμ »
Καλώς ήρθες. 1 ο συμπλέκτης μπορεί να μαλακώσει λίγο με σωστή ρύθμιση  αλλιώς βάζεις υδραυλικό συμπλέκτη με κόστος κάνα 300. 2 τα κοντρόλ έχουν να κάνουν με το ύψος πιθανόν να μη σε βολεύουν. 3 το καπάκι έχει κλιπ που κουμπώνει η βίδα. 4 κανένα θέμα με τις θερμοκρασίες δεν είναι γιαπωνέζικό επίσης δουλεύει τώρα με τις ζέστες περίπου στους 200 βαθμούς σε κίνηση. 5 όταν ζεσταθεί όλα τα Harley ρίχνουν τις στροφές επίσης στα touring μοντέλα σβήνει και ο πίσω κύλινδρος όταν είναι σε κίνηση. Τέλος έκανες την καλύτερη επιλογή και μπήκες στην οικογένεια Harley
KILLER

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: Ερωτήσεις για sportster 1200
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 18, 2018, 07:23:36 μμ »
Καλησπέρα φίλε μου.
Ο συμπλέκτης είναι γενικά πιο σκληρός από άλλες μηχανές και ιδιαίτερα από αυτές με υδραυλικό συμπλέκτη. Άμα η ντιζα είναι λαδωμένη και δεν έχει περίεργες κουρμπες τότε είναι η φυσιολογική σκληρότητα.
Το να σηκώνεις το πόδι για να βάλεις τη πρώτη είναι attitude. Άλλοι κλωτσάνε για να γουστάρουνε.
Οσο για τη θερμοκρασία μη μασάς. Καλά λαδακια συνθετικά να βάζεις και όλα οκ.
Μην αφήνεις τη μηχανή να σκορτσαρει πηγαίνοντας με πολύ χαμηλές στροφές και το ρελαντί να είναι πάνω από 900 για σωστή λίπανση του κινητήρα.
Για το καπάκι δε ξέρω και πολλά.

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Ερωτήσεις για sportster 1200
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 19, 2018, 08:55:44 πμ »
Καλησπέρα σε όλους! Είμαι καινούργιος στο "άθλημα" όποτε έχω αρκετές απορίες και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα οποιαδήποτε απάντηση. Έχω στην κατοχή μου ένα nightster 1200 '09 και θέλω να μάθω τα εξής :
1) Ο συμπλέκτης μου φαίνεται κάπως σκληρός, ίσως όχι κάτι που δεν συνηθίζεται απλά θα ήθελα να ξέρω αν είναι φυσιολογικό.
2) Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει forword controls ( δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο ) και αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι για να βάλω 1η πρέπει να σηκώσω λίγο το πόδι μου ( δεν γίνεται να πατάει η φτέρνα μου και να βάλω την 1η ). Είναι φυσιολογικό ή είναι θέμα ρύθμισης ;
3) Μου ξεκούμπωσε το καπάκι της μπαταρίας και έβαλα tire up. Είναι συχνό πρόβλημα; Υπάρχουν καλύτερα clips; Κόστος;
4) Έχω μια ανησυχία καθότι πρώτη φορά αγοράζω αερόψυκτη μηχανή. Έχει θέμα με τη θερμοκρασία;
5) Υπάρχουν φορές που νιώθω ότι ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές αλλά λόγω ροπής δε έχει πρόβλημα στο να "τραβάει". Είναι κακό για τον κινητήρα να δουλεύει σε τέτοιες χαμηλές στροφές;

Ελπίζω να μη κούρασα κανέναν και ευχαριστώ εκ των προτέρων....  :)

Καλώς τον! Να χαίρεσαι τον νυχτερίτη σου! Αν συνειδητοποιημένα πήρες χάρλευ τότε θα τη χαρείς σίγουρα  :)

1 - στα περισσότερα ο συμπλέκτης είναι σκληρός, μαλακώνει κάπως με σωστή ρύθμισή αλλά υδραυλικός δεν γίνεται
2 - και εγώ έβαλα forward και τα ρύθμισα
3 - είσαι σίγουρος ότι το καπάκι είναι σωστά επανατοποθετημένο? μπαίνει και βγαίνει χωρίς να λύσεις κάτι και επάνω κουμπώνει σε 2 σημεία. Αν δεν έχει σπάσει κάτι στο κάτω
     μέρος δεν χρειάζεσαι δεματικό (ρυθμίζει)
4 - για τη θερμοκρασία γενικά δεν έχεις θέμα (εγώ φόρεσα και ψυγείο λαδιού), εξαρτάται όμως και από το που χρησιμοποιείς το μηχανάκι, πχ αν πας κέντρο καθημερινά
     μεσημέρι με 35+ βαθμούς, ε τότε ναι θα αποκτήσεις θέμα.
5 - το μοτέρ βγάζει τη ροπή χαμηλά, γι αυτό και το νοιώθεις να τραβάει. Όπως είπε και ο Νίκος μην το αφήνεις να σκορτσάρει, σε κανένα μοτέρ δεν αρέσει αυτό
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2018, 09:00:21 πμ από Minos »