!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow  (Αναγνώστηκε 3804 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kosmas_SKG

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 15
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Thessaloniki
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    HD Sportster Forty Eight special
  • Όνομα: Kosmas Anastasiadis
Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« στις: Μάιος 17, 2017, 12:51:24 μμ »
Βλέποντας αυτά τα δύο μοντέλα, διακρίνω ότι μια βασική διαφορά είναι η θέση των foot pegs (μαρσπιέ).
Καταλαβαίνω ότι η τοποθέτηση των foot pegs μπροστά, ξεκουράζει στο ταξίδι, και ίσως βοηθάει στο να
μη βρίσκουν στα πόδια (καλάμια) όταν πατάμε κάτω σταματημένοι. Πέρα από αυτό όμως τι γίνεται ;
Βολεύει η θέση αυτή σε καθημερινή χρήση (π.χ. πόλη) ; Μια τακτική προκειμένου να περάσουμε μια
ανωμαλία του δρόμου που βλέπουμε ξαφνικά μπροστά μας (λακούβα) χωρίς να την "ακούσει" η μέση
μας, είναι να πατήσουμε όρθιοι στα μαρσπιέ. Με τα μαρσπιέ μπροστα σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται ;

(ίσως να είμαι off topic, αλλά το ερώτημα δημιουργήθηκε συγκρίνοντας αυτές τις δύο μοτοσυκλέτες).

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 17, 2017, 01:05:30 μμ »
φίλε μου είχα mid και τα άλλαξα με forward, τα οποία βολεύουν και στην κίνηση. Αυτό που λες με το να σηκωθείς όρθιος στιγμιαία όταν περνάς από ανωμαλία (εντούρο  :P) δεν είναι το ίδιο εύκολο ειδικά αν πηγαίνεις με πολλά. Με λίγα πάντως εγώ σηκώνομαι...

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 17, 2017, 03:42:41 μμ »
Δεν είναι μόνο αυτή η βασική διαφορά η custom εξακολουθεί να έχει το κακόγουστο riser το οποίο για να ξεφορτωθείς θέλεις ΛΕΦΤΑ
στην superlow κοστάρεις ότι τιμόνι ή ότι riser θέλεις και έφυγες.
Περί Forward και mid εξαρτάται απο το ύψος αναβάτη, άμα είσαι 1,60 και δεν φτάνουν τα πόδια σου θα δείς πόσο βολικά είναι  :D

Αποσυνδεδεμένος Kosmas_SKG

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 15
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Thessaloniki
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    HD Sportster Forty Eight special
  • Όνομα: Kosmas Anastasiadis
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 18, 2017, 08:05:17 πμ »
φίλε μου είχα mid και τα άλλαξα με forward, τα οποία βολεύουν και στην κίνηση. Αυτό που λες με το να σηκωθείς όρθιος στιγμιαία όταν περνάς από ανωμαλία (εντούρο  :P) δεν είναι το ίδιο εύκολο ειδικά αν πηγαίνεις με πολλά. Με λίγα πάντως εγώ σηκώνομαι...

καταφέρνεις και σηκώνεσαι σε forward ;;;

Αποσυνδεδεμένος Kosmas_SKG

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2017
  • Μηνύματα: 15
  • Ηλικία: 53
  • Τόπος: Thessaloniki
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    HD Sportster Forty Eight special
  • Όνομα: Kosmas Anastasiadis
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 18, 2017, 08:13:17 πμ »
Δεν είναι μόνο αυτή η βασική διαφορά η custom εξακολουθεί να έχει το κακόγουστο riser το οποίο για να ξεφορτωθείς θέλεις ΛΕΦΤΑ
στην superlow κοστάρεις ότι τιμόνι ή ότι riser θέλεις και έφυγες.
Περί Forward και mid εξαρτάται απο το ύψος αναβάτη, άμα είσαι 1,60 και δεν φτάνουν τα πόδια σου θα δείς πόσο βολικά είναι  :D

Εγώ είμαι 1,80 και ποτέ δεν είχα μοτοσυκλέτα cruiser (έχω ένα transalp 600), γιαυτό δεν ξέρω πως είναι η θέση αυτή.
Προχθές στο Harley on Tour οδήγησα μια iron 883. Μου φάνηκε αρκετά σκυφτή με τη θέση των μαρσπιέ σχετικά
μπροστά (mid). Δηλαδή θα ήθελα ή λίγο πιο ψηλά το τιμόνι, ή λίγο πιο πίσω τα μαρσπιέ. Έπρεπε να κάνω test ride και
μια custom.

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 18, 2017, 08:57:58 πμ »
Δεν είναι μόνο αυτή η βασική διαφορά η custom εξακολουθεί να έχει το κακόγουστο riser το οποίο για να ξεφορτωθείς θέλεις ΛΕΦΤΑ
στην superlow κοστάρεις ότι τιμόνι ή ότι riser θέλεις και έφυγες.
Περί Forward και mid εξαρτάται απο το ύψος αναβάτη, άμα είσαι 1,60 και δεν φτάνουν τα πόδια σου θα δείς πόσο βολικά είναι  :D


Εγώ είμαι 1,80 και ποτέ δεν είχα μοτοσυκλέτα cruiser (έχω ένα transalp 600), γιαυτό δεν ξέρω πως είναι η θέση αυτή.
Προχθές στο Harley on Tour οδήγησα μια iron 883. Μου φάνηκε αρκετά σκυφτή με τη θέση των μαρσπιέ σχετικά
μπροστά (mid). Δηλαδή θα ήθελα ή λίγο πιο ψηλά το τιμόνι, ή λίγο πιο πίσω τα μαρσπιέ. Έπρεπε να κάνω test ride και
μια custom.



Εξαρτάται και απο το ύψος σέλας, άλλο ύψος το iron, άλλο της superlow και άλλο της custom αυτό έχει αποτέλεσμα όσο πιο χαμηλά κάθεσαι να σηκώνονται πιο ψηλά τα πόδια, έτσι τουλάχιστον λέει το δικό μου μυαλό, για σκέψου το.
 Τα foward προσωπική άποψη μπορεί να είναι πιο αναπαυτικά αλλά θέλουν κάποια εμπειρία και δύσκολα θα σηκωθείς όρθιος,
τουλάχιστον εγώ που έχω custom δεν το έχω δοκιμάσει.
Το άλλο που τόνισα δεν ξέρω αν το έπιασες, το βάζω και κόκκινα bold, η custom άξιο απορίας εξακολουθεί να βγάζει το riser του τιμονιού που δύσκολα ξεφορτώνεσαι για να κάνεις μόντες, στη superlow μπορείς εύκολα και οικονομικά να φτιάξεις το ύψος του τιμονιού όπου σε βολεύει.
http://www.harley-davidson.com/el_GR/Motorcycles/1200-custom/three-sixty.html
http://www.harley-davidson.com/el_GR/Motorcycles/superlow-1200t/three-sixty.html
Η δικιά μου γνώμη δές καλύτερα τη superlow θα είναι πιο εύκολη η μετάβαση από transalp  :)
και άμα την μάθεις καλά μπορείς να βάλεις forward.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2017, 09:01:05 πμ από apostolis r »

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 18, 2017, 10:33:03 πμ »
φίλε μου είχα mid και τα άλλαξα με forward, τα οποία βολεύουν και στην κίνηση. Αυτό που λες με το να σηκωθείς όρθιος στιγμιαία όταν περνάς από ανωμαλία (εντούρο  :P) δεν είναι το ίδιο εύκολο ειδικά αν πηγαίνεις με πολλά. Με λίγα πάντως εγώ σηκώνομαι...

καταφέρνεις και σηκώνεσαι σε forward ;;;

βρε δε σηκώνομαι τέρμα όρθιος, δεν κάνω εντούρο, με κόντρα τιμόνι και forward σηκώνω τον κ ώ λ ο μου όσο πρέπει  :P
τα μαμά forward δεν είναι τέρμα μπροστά

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 18, 2017, 11:32:25 πμ »
Τώρα δηλαδή το θέμα είναι forward vs mid controls ?
Είναι πολλά άλλα που παίζουν μεταξύ των δύο μοντέλων και ο φίλος που άνοιξε το θρέντ δεν τα έχει πάρει χαμπάρι.
Με forward και να μην τα έχεις δίνεις 5κατοστάρικα και τα βάζεις, με το riser που θέλεις ένα σωρό πατέντες για να αλλάξεις τιμόνι τι γίνεται?
Και το ξαναγράφω μου προκαλεί απορία πως σκέφτονται στο Milwaukee, σταμάτησαν να βγάζουν την nightster που είναι πολύ ωραία μηχανή και συνεχίζουν να βγάζουν την custom  :o
Φίλος που άνοιξες το θρέντ εφόσον διαθέτεις το κασσέρι για 1200 δες όλα τα μοντέλα ποιο κάθεσαι καλύτερα, 14χιλιαρικα δεν είναι λίγα.

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 18, 2017, 04:07:49 μμ »
Τώρα δηλαδή το θέμα είναι forward vs mid controls ?
Είναι πολλά άλλα που παίζουν μεταξύ των δύο μοντέλων και ο φίλος που άνοιξε το θρέντ δεν τα έχει πάρει χαμπάρι.
Με forward και να μην τα έχεις δίνεις 5κατοστάρικα και τα βάζεις, με το riser που θέλεις ένα σωρό πατέντες για να αλλάξεις τιμόνι τι γίνεται?
Και το ξαναγράφω μου προκαλεί απορία πως σκέφτονται στο Milwaukee, σταμάτησαν να βγάζουν την nightster που είναι πολύ ωραία μηχανή και συνεχίζουν να βγάζουν την custom  :o
Φίλος που άνοιξες το θρέντ εφόσον διαθέτεις το κασσέρι για 1200 δες όλα τα μοντέλα ποιο κάθεσαι καλύτερα, 14χιλιαρικα δεν είναι λίγα.

και θα συμφωνήσω, πολύ θα ήθελα ένα νέο nightster με abs...
επίσης θεωρώ ότι σε νέο 1200 το roaster είναι ξεχωριστό και το 48 κλασική αξία, τα άλλα είναι αδιάφορα...

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 18, 2017, 09:50:26 μμ »
Ακριβώς.
και προς τον  Kosmas_SKG αυτά τα μηχανάκια παίρνουν πολύ μετατροπή, βάζω και screen shot από τον κατάλογο της Harley, χώρια τα aftermarket
μη σε απασχολούν οι μαρσπιέδες, δες όλη τη γκάμα

Αποσυνδεδεμένος thodoris1956

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2017
  • Μηνύματα: 6
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 15, 2017, 02:23:26 πμ »
kalispera. thelo na agoraso to  Harley Davidson XL 1200 N Nightster '2009 kai thelw na m pite tin gnomi sas

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 15, 2017, 09:46:25 πμ »
Καλώς τον...
εμένα μου αρέσει...πάρα πολύ! Από τα πιο ολοκληρωμένα σπορτστερ...
τι ψάχνεις σε ένα μηχανάκι?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 15, 2017, 10:23:11 πμ από Minos »

Αποσυνδεδεμένος thodoris1956

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2017
  • Μηνύματα: 6
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 15, 2017, 09:12:06 μμ »
mino egw thelo to sigekrimeno harley Nightster 1200 kai thelo na parw gnomes ala nomizw oti kenourgio den prepi na vgeni kai ti pezi me ta antalaktika afou exi stamatisi.

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 16, 2017, 10:18:36 πμ »
το μηχανάκι πολύ σωστά δεν βγαίνει πλέον. Είμαι κάτοχος του από το 2010. Μόνο θετικά σχόλια έχω να πω.
Με τα ανταλλακτικά δεν θα έχεις πρόβλημα, υπάρχουν κανονικότατα τόσο γνήσια στην αντιπροσωπεία όσο και aftermarket στο ιντερνετ. Γενικά με τα χάρλευ δεν υπάρχει θέμα ανταλλακτικών...

Αποσυνδεδεμένος thodoris1956

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2017
  • Μηνύματα: 6
Απ: Sportster 1200 Custom VS 1200 Superlow
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 16, 2017, 11:44:51 πμ »
to nightster pou vrika einai apo idioti me timh 8000 kai 36.00 km peripou