!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: H-D Street 750  (Αναγνώστηκε 23836 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος siop

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2014
  • Μηνύματα: 406
  • Ηλικία: 32
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster883Custom
  • Όνομα: Sotiris
H-D Street 750
« στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 02:29:45 πμ »
Καλησπέρα. Καταρχάς καλώς σας βρήκα ως καινούργιο μέλος του φόρουμ.

Είπα λοιπόν κι εγώ στα 25 μου να μπω στον κόσμο της χάρλεΪ έχοντας βάλει στο μάτι την καινούργια Street 750. Γνωρίζω ότι ίσως οι παλαιότεροι να μην έχουν και την καλύτερη άποψη αλλά παιρνόντας μια βόλτα από την αντιπροσωπεία μου φάνηκε η πιο φιλική και βολίκη μηχανή όσον αφορά το μέγεθος τον χειρισμό και την συμπεριφορά της στην πόλη. Και επίσης το θετικό είναι ότι η τιμή της είναι στα όρια των χρημάτων που μπορώ να διαθέσω. Είχα σταμπάρει την άιρον για μεταχειρισμένη αλλά μου φάνηκε πολύ άβολη η θέση οδήγησης.

Στην ουσία έκανα αυτό το ποστ για να ρωτήσω την άποψη των εμπειρώτερων σε αυτά τα θέματα. Επίσης αν ξέρετε θέλω και μια δεύτερη άποψη εκτός από αυτή της αντιπροσωπείας όσον αφορά τα βασικά έξοδα της μηχανής όπως: σέρβις (αν μπορείτε να υπολογίσετε περίπου μαζί με αναλώσιμα και εργασία), ασφάλεια και ότι άλλο θεωρείτε εσείς βασικό που δεν μου έρχεται στο μυαλό αυτη τη στιγμή.

Σας ευχαριστώ εκ των προταίρων.

Αποσυνδεδεμένος jolo

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2014
  • Μηνύματα: 129
  • Ηλικία: 36
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 10:19:07 πμ »
 'welcome' soto καλοταξιδη

Αποσυνδεδεμένος Fotokios_1322

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2014
  • Μηνύματα: 51
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    48
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 10:38:24 πμ »
Καλώς ήρθες και καλως μας βρήκες  :)

Το βασικό πρόβλημα στην ερώτηση για το πως είναι η μηχανή και αν είναι καλύτερη από την μια ή από την άλλη, και γιατί να πάρεις την 750 και όχι την iron κτλ είναι ένα.. Το γούστο του καθενός μας... Αντικειμενικά δεν είναι άσχημη μηχανή (για μένα). Σαν θέση οδήγησης πηγαίνει πιο πολύ στο ίδιο με όλες τις street (που.χου Kawasaki Z)

Από την άλλη το χαρλευ το παίρνεις γιατί είναι χαρλευ. Και όλα τα ρυθμίζεις όπως σε βολεύουν και βάζεις την δική σου σφραγίδα. Το 750 δεν θεωρώ ότι το τηρεί αυτό. Προσωπικά την θεωρώ μια street με ταμπελακι HD και αν ήταν να πάρω σε αυτό το στυλ θ πήγαινα σε κάτι άλλο.. Αυτό όμως ισχύειι για μένα.
By the way, η θέση οδήγησης είναι κάτι που σιγά σιγά το συνηθίζεις αν και άνετη όπως το 750 δεν θα γίνει ποτέ.

Τιμές για το 750 δεν ξέρω. Για το 48αρι βγαίνει ένα 180αρι το σέρβις (τιμή αντιπροσωπείας)

Ότι και να αποφασίσεις κοιτα πάνω από όλα να αρέσει σε σένα!!!!

Αποσυνδεδεμένος kiklopas

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 197
  • Τόπος: xanthi/larissa
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    883,(xlc-53)
  • Όνομα: polifimos
  • Χρονολογία/Km:
    2001-96277
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 11:41:48 πμ »
καλως ηρθες
σαφεστατα το 883 ειναι ενας θρυλος ομως και το street 750 ειναι ενα ωραιο μηχανακι παλι της χαρλει νταβιτσον .... οποτε οτι σου αρεσει εσενα αγοραζεις .
και μην νομιζεις οτι  δεν θα γινει και το 750 θρυλος μπορει να υπαρχουν αμφιλεγομενα σχολια ως προς την νεωτεριστικη γραμμη που "κραταει" αλλα που ξερεις μπορει να αφησει εποχη και αυτο σαν το σπορστερ.
ας μην ξεχναμε οτι οταν πρωτοπαρουσιαστηκε ο παππους του σπορτστερ (μοντελ -κ-1952) στο σαλονι καινουργιων μοντελων το 1951(σικαγο) σαν προντζεκτ ολοι γελουσανε... και μετα οπου απο πλαγιοβαλβιδο σπορτστερ (1952-56 β'εξαμηνο) εγινε  επικεφαλης βαλβιδες(αρχες -57)  αφησε εποχη και σε επιδοσεις εκτος του ηδη προχωρημενου στυλ οπου εγινε αποδεκτο μετα απο χρονια απο την παρουσιαση του.
γι αυτο λοιπον τιποτα δεν ειναι τυχαιο στην χαρλει ...  :)
Καμια harley δεν μας ανηκει !! απλως την "δανειζομαστε" για 6-7 δεκαετιες...

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 05:08:47 μμ »
καλως ηρθες Siop  'easyrider'   


Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 38
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 06:35:20 μμ »
Καλως ηρθες φιλαράκο. Αν ειναι να δωσεις ενα οχταρι με εννια χιλιαρικα να παρεις το street , καλυτερα δωσε αλλο εναμιση με δυο κ παρε το 883R με τουμπανο εξτρα. Κ αν οντως εχεις κολλησει με το street, μη το παρεις χωρις να το κανεις test ride και μη σε ξεγελαει ο υδροψυκτος 750 κινητηρας. Μη περιμενεις αναλογες αποδοσεις. Go for a sportster αλλα ξεχνα το iron το οποιο πραγματικα δε βλεπω το λογο να το αγορασει καποιος.  Δες το R η το custom τα οποια και σαν θεση οδηγησης και σαν παροχες ειναι καλυτερα. Το r ειναι η κορυφη στα 883 αδιαμγισβητητα.  Επισης αν σε ενδιαφερει κατι σε ματχειρισμενο με αυτα τα λεφτα παιρνεις 1200 σχεσον καινουριι.
Sent from my RM-978_1048 using Tapatalk
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος KostasHCG

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2012
  • Μηνύματα: 813
  • Τόπος: Cretan Texas
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XLR
  • Χρονολογία/Km:
    2002
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 07:06:02 μμ »
Καλως όρισες αδερφε και με το καλό να καβαλήσεις τη δικιά σου μηχανή!
Το street δεν μου κάνει για διάφορους λόγους που ταυτίζονται με την πλειονότητα του φορουμ. Δεν θα έδινα τόσα χρήματα για το συγκεκριμένο, αν και είναι πιο εξελιγμένο από την δικιά μου γιατί υπάρχουν τόσες εταιρίες που αυτό που κυνηγάει η street το κάνουν καλύτερα. Θα προτιμούσα να επενδύσω εκεί.
Τώρα αν εσένα σαρέσει, περί ορέξεως....
Πάντως όπως είπε και ο Roussel, κάνε καμιά βόλτα και καμία sportster για να μπορέσεις να συγκρίνεις μεταξύ των 2. Οσον αφορά την τιμή, ψάξου και για μεταχειρισμένο,  στα χρήματα που διαθέτεις ευκαιρίες υπάρχουν πάρα πολλές.

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.379
  • Ηλικία: 43
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 07:29:07 μμ »
Καλώς τον!!! το τι αρέσει και τι όχι στον καθένα όπως ξέρεις είναι καθαρά υποκειμενικό.  :)
Το συγκεκριμένο μηχανάκι είναι πάρα πολύ καινούργιο από πολλές απόψεις για να σου πω την ταπεινή μου άποψη σχετικά με το πόσο καλό ή όχι μπορεί είναι.

Τα χάρελυ γενικά δεν έχουν και πολλά προβλήματα.
Το 750 προσωπικά δεν το θεωρώ harley big twin και δεν θα έδινα ποτέ τα χρήματα που ζητούν για να το αγοράσω. Αυτό όμως δε σημαίνει να μην το αγοράσεις άμα το γουστάρεις.

Όσο αφορά το σέρβις τα εργατικά χρεώνονται με την ώρα κάπου στα 65+ΦΠΑ. Ένα κανονικό σέρβις με λάδια και φίλτρο λαδιού και σφιξίματα, υγρά φρένων (συμπλήρωμα), γρασαρίσματα κλπ είναι περίπου 190 ευρώ.

Πάντως ψάξε αν θες και στα μεταχειρισμένα για κάποιο 883. ;)

Αποσυνδεδεμένος siop

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2014
  • Μηνύματα: 406
  • Ηλικία: 32
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster883Custom
  • Όνομα: Sotiris
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 20, 2014, 09:43:50 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.

Η αλήθεια είναι ότι όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση η street μου έχει κάτσει περισσότερο στο μυαλό. Και οι 883 τούμπανα δεν λέω προφανώς αλλά επειδή τα καβάλησα όλα στην αντιπροσωπεία η θέση τους μου φάνηκε πάρα πολύ άβολη σε σχέση με τη street. Το λύγισμα στην πλάτη ειδικά στην iron θεωρώ ότι μακροχρόνια υπάρχει η πιθανότητα να μου δημιουργήσει πρόβλημα στη μέση. Ενώ στη street η πλάτη είναι λαμπάδα.

Επίσης όσον αφορά το ποια χάρλεϋ είναι καλύτερη στα μηχανικά και το πως πάει και όλα αυτά δεν νομίζω ότι θα καταλάβω διαφορά γιατί από σκούτερ σε χάρλευ θα πάω οπότε οποια και να καβαλήσω τούμπανο θα μου φανεί νομίζω.

Ηθελα να σας ρωτήσω και κάτι ακόμα. Ισχύει ότι όλα τα σέρβις έχουν τις ίδιες τιμές; Για παράδειγμα δεν έχουν μικρά μεγάλα και τέτοια όπως στις υπόλοιπες μάρκες. Και επίσης πληροφορήθηκα ότι γενικά στην οδήγηση έχουν κραδασμούς ειδικά σε ταχύτητες άνω των 80χλμ. Ισχύει; Οχι πως αν έχουν θα μου αλλάξει η άποψη αν θα πάρω ή όχι απλά έτσι πληροφοριακα.

Αποσυνδεδεμένος maidenas

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2011
  • Μηνύματα: 155
  • Τόπος: Κέρκυρα
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 01:13:42 πμ »
Χωρίς να έχω δει απο κοντά ή οδηγήσει το 750, για να κρίνω αντικειμενικά, με βάση αυτα που έχω δει σε φωτό και βίντεο, αλλά και με βάση με την τιμή της, δε θα την προτιμούσα σε σχέση με το Sportster. Το θέμα "θέση οδήγησης" του Sportster μπορείς πολύ εύκολα να το διορθώσεις, υπάρχουν άπειρες επιλογές σε τιμόνι, σέλες και ποδιστήρια. Και οι κραδασμοί δεν είναι όπως στις παλιές (προ 2004), αλλά και εκεί έχεις πολλές επιλογές σε αναρτήσεις και λοιπά αξεσουάρ για άνεση. Επιπλέον, με τα χρήματα που έχει το 750, μπορείς να διαθέσεις λίγα παραπάνω και να πάρεις ένα καινούργιο 883 ή να ψάξεις στα μεταχειρισμένα, όπου μπορείς να πετύχεις και 1200αρι 48 με τα χρήματα του 750...

Αποσυνδεδεμένος thanos

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2012
  • Μηνύματα: 178
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Katerini
    • Web designer
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2014 / 6.500
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 03:46:17 πμ »
Κι εγώ με τη σειρά μου να σου πω ότι αυτή τη στιγμή τουλάχιστον, σε αυτή την έκδοση η street 750 δεν μπορεί να προσφέρει την εμπειρία που προσφέρει μια κλασσική αερόψυκτη HD.
Η θέση αλλάζει με ένα διαφορετικό σελάκι, διαφορετικές θέσεις ποδοστηρίων και διαφορετικά ύψη τιμονιού. Η διαφορά τιμής με ένα 883 είναι πολύ μικρή και για αυτό δεν θα το σκεφτόμουν καν.
Υποκειμενικά τώρα, το θεωρώ άσχημο μηχανάκι. Νομίζω ότι η επόμενη έκδοση της θα είναι εμφανώς βελτιωμένη οπτικά και ελπίζω να πάρουν μαθήματα από το Scout της indian.

Προσωπικά θα έπαιρνα ένα iron με κλειστά μάτια. Βασικά το πήρα ήδη :P
Διακοπές με σκάφος, φτηνότερα από ξενοδοχείο!

Αποσυνδεδεμένος Blaze

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 200
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron883
  • Όνομα: Σπύρος
  • Χρονολογία/Km:
    2012
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 08:07:06 πμ »
Καλώς ήρθες και με το καλό να πάρεις όποια μηχανή γουστάρεις! Μόνο εσύ αποφασίζεις γι'αυτό. Ό,τι και να σου πουν οι άλλοι, πάλι το δικό σου θα κάνεις, αλλιώς θα σου μένουν απωθημένα! ;)
Δεν έχω δει ακόμα τη Street στο δρόμο, γι'αυτό κανόνισε βόλτα μόλις την αγοράσεις. :P
Για το test ride συμφωνώ.
'beer'
DO IT! Do it now! There may be a law against it tomorrow.

Αποσυνδεδεμένος siop

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2014
  • Μηνύματα: 406
  • Ηλικία: 32
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster883Custom
  • Όνομα: Sotiris
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 08:21:13 μμ »
Μάλλον θα περάσω από την Πειραιώς να κάνω και την iron ένα test ride για να δω διάφορες.

Προφανώς αν εγώ επιλέξω να βάλω άλλο τιμόνι και γενικά αλλά έξτρα πράγματα στο μηχανάκι που θα πάρω δεν θα ανέβει η τιμή;

Από ότι φαίνεται καταλήγω ή σε street ή σε μεταχειρισμένο κάτι άλλο.  Έχω δυο μήνες να αποφασίσω

Αποσυνδεδεμένος Fotokios_1322

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Σεπ 2014
  • Μηνύματα: 51
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    48
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 08:57:41 μμ »
Εννοείται πως η τιμή θα ανέβει φίλε μου.... Δεν υπάρχει ταβάνι σε αυτά.. Όρεξη να έχεις...

Ερώτηση... Για τι χρήση την θέλεις?

Εντός πόλης δεν θα έχεις θέμα με θέση οδήγησης... Εκτός αν είσαι όλη μέρα στο πάνω κάτω... Εκτός ένα θεματακι με τον αέρα θα τον έχεις (iron)

Αποσυνδεδεμένος thanos

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2012
  • Μηνύματα: 178
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Katerini
    • Web designer
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2014 / 6.500
Απ: H-D Street 750
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 10:10:34 μμ »
Μάλλον θα περάσω από την Πειραιώς να κάνω και την iron ένα test ride για να δω διάφορες.

Προφανώς αν εγώ επιλέξω να βάλω άλλο τιμόνι και γενικά αλλά έξτρα πράγματα στο μηχανάκι που θα πάρω δεν θα ανέβει η τιμή;

Από ότι φαίνεται καταλήγω ή σε street ή σε μεταχειρισμένο κάτι άλλο.  Έχω δυο μήνες να αποφασίσω

Έξτρα υπάρχουν άπειρα. Μπορείς να τα ψάξεις μόνος σου με την ησυχία σου, να τα παραγγείλεις μόνος σου και μετά να τα πας για πέρασμα σε όποιο μαγαζί θέλεις. Έτσι θα γλυτώσεις κόστος. Ένα ακόμα tip είναι να βάλεις πράγματα μετά από 1-2 μήνες που θα έχεις τη μηχανή, ώστε να προλάβεις να πας 1-2 βόλτες με άλλες harley και να δεις διάφορα setup. Ίσως δεις κάτι που δεν είχες σκεφτεί και σου αρέσει.

Σε αυτές τις διαφορές χρημάτων, μην αφήσεις την τιμή να είναι ο καθοριστικός παράγοντας, ακόμα κι αν χρειαστεί να περιμένεις λίγο ακόμα για να την πάρεις. Μπορείς να βρεις (και μέσα σε αντιπροσωπείες) καλά μηχανάκια με πολύ καλές τιμές.

Και τέλος, αν γουστάρεις τη street, άσε εμένα και όλους τους υπόλοιπους να λέμε ότι θέλουμε και πάνε να την πάρεις :)
Διακοπές με σκάφος, φτηνότερα από ξενοδοχείο!