!!
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οντως πολυ ομορφο σπορτστερ. Αλλα μητσο το μονο κοινο που εχει με το στριτ ειναι ο κινητηρας. Περα απο την ομορφια ομως δεν μπορω να καταλαβω τον λογο υπαρξης του εστω κ σαν προτζεκτ. Εαν θελω υδροψυκτο σπορστερ υπαρχει παντα το bolt
Παράθεση από: dio στις Μάρτιος 16, 2017, 10:09:48 μμΟντως πολυ ομορφο σπορτστερ. Αλλα μητσο το μονο κοινο που εχει με το στριτ ειναι ο κινητηρας. Περα απο την ομορφια ομως δεν μπορω να καταλαβω τον λογο υπαρξης του εστω κ σαν προτζεκτ. Εαν θελω υδροψυκτο σπορστερ υπαρχει παντα το bolt Εγω θα έλεγα το αντίθετο ότι το μόνο κοινό που εχει με τα sportster ειναι το φτερό και το ντεπόζιτο μιας και το καινούριο street rod upside down ψαλίδια εχει. Ο σκελετός ίδιος τα ψαλίδια ίδια μέχρι και οι μοίρες ειναι ίδιες. Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχει καταντήσει αστείο να βαζουμε καθε street που βρίσκουμε στο google και μετα να το θαβουμε.Γιατι? για να πούμε πως εμείς ξέρουμε απο τα γνήσια HARLEY και είμαστε old school?Δε βλέπω πολλους να βαζουνε τα μηχανακια τους φωτο για να κανουμε σχολια οι υπόλοιποι!!!!!!!
θα συμφωνησω με το γιαννη γιατι βασει των αποψεων των καταναλωτων αλλα και απλων φαν της φιρμας,εχουν επελθει αλλαγες και ακομα εχουν καταργηθεί μοντελα.το μαρκετιν της χαρλει ακουει τις γνωμες των καταναλωτων,και αν ένα μοντελο δεν τραβάει η το αποσυρουν όπως εχει συμβει στο παρελθον η το αλλαζουν.
Παράθεση από: DANNY στις Μάρτιος 20, 2017, 08:19:55 πμθα συμφωνησω με το γιαννη γιατι βασει των αποψεων των καταναλωτων αλλα και απλων φαν της φιρμας,εχουν επελθει αλλαγες και ακομα εχουν καταργηθεί μοντελα.το μαρκετιν της χαρλει ακουει τις γνωμες των καταναλωτων,και αν ένα μοντελο δεν τραβάει η το αποσυρουν όπως εχει συμβει στο παρελθον η το αλλαζουν. DANNY και εγω μαζι σου είμαι. όντως το πρωτο street δε πουλησε οσο αναμενόταν και για το λόγο αυτο το νεο μοντελο άλλαξε χαρακτήρα. Ενω το πρωτο εμοιαζε με το MAGNA και δεν μπορουσες να καταλάβεις που το πήγαινε η εταιρία, το νεο εχει ξεκαθαρο προσανατολισμό και μάλλον προσπαθεί να χτυπήσει το κομμάτι της αγοράς που απευθυνεται και το DUCATI SCRAMBLE και καναδυο ακομα εταιρίες. Σε αυτή την κατηγορία η HARLEY δεν είχε κατι να παιξει καθώς το φτηνότερο sportster ηταν 2000 πανω στη τιμη απο τα υπολοιπα. Αρα τωρα με μια μηχανή φτηνή για τη κατηγορία και αρκετά όμορφη μπορεί να παει καλύτερα. Τωρα σχετικα με το προηγούμενο σχολιο μου θελω να υπενθυμισω πως η πρόσφατη συζήτηση για το street στο foroum ξεκίνησε για το μοντέλο του 17. μετα καποιος φιλος ανεβασε τη μηχανη που μολις αγόρασε (το προηγούμενο μοντέλο) και μεταξυ αυτων των δυο θεμάτων χαθηκε η μπαλα. Τωρα οσον αφορά τη κριτική σε custom δουλειές, σε αντίθεση με τη κριτική στα μοντέλα των εταιριών, σκεφτείτε οτι καποιος ανθρωπος που αγαπάει τη μηχανή του και ισως με πολυ κοπο και ιδρωτα μαζεψε καποια χρήματα για να τη βελτιώσει συμφωνα με τα δικά του δεδομένα και να τη φτιαξει όπως ονειρευόταν, την τελειώνει και εμείς τον κράζουμε. Και να είναι καποιο θέμα ασφαλείας καλα θα κάνουμε να το πούμε, αλλά για το αν εχει κοντα ή ψιλά risers δεν εχει νόημα. Ετσι ανακεφαλαιώνοντας και κλέβοντας λιγο απο τον τιτλο του θέματος "κάθε μηχανή εχει λογο υπαρξής για τον ιδιοκτήτη της" απο παπι μεχρι ultra cvo και μεχρι εκει που φτάνουν τα χρήματα του καθενός.