!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Ήχος Εξάτμισης Tab  (Αναγνώστηκε 8020 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mastro

  • Administrator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2011
  • Μηνύματα: 2.056
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster Forty-Eight
  • Χρονολογία/Km:
    2010/27.000
Ήχος Εξάτμισης Tab
« στις: Μάρτιος 08, 2011, 12:18:37 μμ »
Διαφορά ανάμεσα σε μέα Sportster και σε μία Muscle

Έχει αρχίσει και γίνεται ενδιαφέρον ο ήχος της Muscle με την εξάτμιση Tab
Rock on!!! 'rimshot'

Αποσυνδεδεμένος staikos

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2011
  • Μηνύματα: 2
Απ: Ήχος Εξάτμισης Tab
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 09, 2011, 03:56:19 μμ »
Σαν παπάκι ακούγεται η Sportster μπροστά στην Muscle.
Αλλά έχει πάρει αρκετό μπάσο με τις ΤΑΒ  (η Sportster).

Να πω την αλήθεια, η αρρυθμία που βγάζει η Sportster 
μου αρέσει περισσότερο!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 09, 2011, 03:58:06 μμ από staikos »

Αποσυνδεδεμένος mastro

  • Administrator
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2011
  • Μηνύματα: 2.056
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster Forty-Eight
  • Χρονολογία/Km:
    2010/27.000
Απ: Ήχος Εξάτμισης Tab
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 10, 2011, 02:59:55 πμ »
Σαν παπάκι ακούγεται η Sportster μπροστά στην Muscle.
Αλλά έχει πάρει αρκετό μπάσο με τις ΤΑΒ  (η Sportster).

Να πω την αλήθεια, η αρρυθμία που βγάζει η Sportster 
μου αρέσει περισσότερο!

Καλά δεν συγκρίνεται με τίποτα...Ο ήχος του αερόψυκτου είναι πιο rock 'cool'....αλλά μπορούμε να πούμε ότι πλησιάζει ...λίγο.
Rock on!!! 'rimshot'

Αποσυνδεδεμένος GoldPhoenix

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2011
  • Μηνύματα: 230
  • Ηλικία: 33
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Honda Shadow
  • Χρονολογία/Km:
    Σύντομα Κοντά Σας
Απ: Ήχος Εξάτμισης Tab
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 29, 2011, 01:16:56 πμ »
Ρε παιδες τι λεμε τωρα....Εγω προτιμώ τον ηχο της Sportster.... καλα το παει κ η Vrod αλλα οσο μενει στο ρελαντί γιάτι όσο ανεβάζει στροφές θυμίζει Ducatti αν και στις γκαζιες που ριχνει σου χτυπάει η ξέρα στα αυτια. Αλλα και πάλι μέχρι εκεί. Η sportster με τις TAB όμως σε κανει να γουσταρεις να ακους τα μεταλα να σπαραζουν και να βασανιζονται στις εκτονωσεις του κινητηρα...κόλασηηη.....
Life is what you make it...and we make one hell of a ride....

Αποσυνδεδεμένος zeos

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2011
  • Μηνύματα: 76
  • Ηλικία: 47
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Road King Custom
  • Χρονολογία/Km:
    2006
Απ: Ήχος Εξάτμισης Tab
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 29, 2011, 12:16:33 μμ »
Του V-Rod είναι απλά ένας ενδιαφέρων, όπως είπε κι ο mastro, ήχος.
Το sportsterάκι, όμως, ακούγεται Harley  ;)
Σημασία δεν έχει με τι μηχανή αλλά με τη μηχανή!!!!

Αποσυνδεδεμένος freightliner

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Δεκ 2011
  • Μηνύματα: 432
  • Ηλικία: 31
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FAT BOY
  • Χρονολογία/Km:
    2006
Απ: Ήχος Εξάτμισης Tab
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 02, 2012, 07:13:54 μμ »
δεν το ειχα δει αυτο το αρθρο ποτε αλλα καλιο αργα παρα ποτε
Του V-Rod είναι απλά ένας ενδιαφέρων, όπως είπε κι ο mastro, ήχος.
Το sportsterάκι, όμως, ακούγεται Harley  ;)
   οπως λεει και ο ζεος το σποτστερακι ακουγεται harley πραγματικα ανατριχιαζω ολοκληρος. γιατι το vrod  ειναι η απαντηση των αμερικανων  στους γιαπωνεζους, ο ανταγωνιζμος βλεπεις  για μεγαλυτερες επιδοσεις, μια ζωη η harley εφτιαχνε κλασικα μηχανακια με μοτερ αερόψυκτα,45 μοιρες γωνια, εκεντροφορους στο πλαι, και τα κυριοτερα που οφειλεται αυτος ο μοναδικος ηχος της harley ειναι οι 2 βαλβιδες επι κεφαλης και πρωτο απο ολα οι υποτετραγωνιζμενοι κυλινδροι ή κοινος διαδροματοι κυλινδροι που μονο η harley φτιαχνει τετοια μοτερ (υποτεραγωνισμενοι ή διαδροματοι ειναι οταν η διαδρομη του εμβολου ειναι μεγαλητερη απο την διαμετρο του) κανοντας ετσι τα καυσαερια στην φαση της εξαγωγης να στραγγαλιζονται στην μια βαλβιδα που περιοριζονται, και σε συνδυασμο με την μεγαλη διαδρομη να βγαινει ποιο εντονος, το μοτερ της v rod εχει υπερτετραγωνιζμενους  κυλινδρους (το ακριβος αντιθετο, μεγαλητερη διαμετρο απο την διαδρομη ) και τεσσερις βαλβιδες επι κεφαλης  οπως φτιαχνονται ολα τα σημερινα  μηχανακια στην ευρωπη, ιαπωνια κλπ κλπ  και 60 μοιρες γωνια που δεν παιζει και πολυ μεγαλο ρολο στον ηχο
     και τα 3   σε λειτουργια 1 ομως  ακουγεται. η ducati  λογο 2 υπερτετραγωνιζμενων κυλινδρων  και ελαφρωμενου στροφαλου στο σβησιμο περνει αναποδη 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2012, 07:21:37 μμ από freightliner »
harley davidson