!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
Μοντέλα Sportster / Απ: 883- Χτύπησα τη μηχανή από κάτω στη στέκα λογικά
« Τελευταίο μήνυμα από Killer στις Ιανουάριος 14, 2021, 09:18:38 μμ »
Εκεί που τελειώνει η στέκα έχει ένα λάστιχο να προσέχεις να μην φύγει από τη θέση του γιατί θα ακούς ένα εκνευριστικο μεταλλικό θόρυβο από τη στέκα που θα ακουμπάει στο σασί
2
Μοντέλα Sportster / Απ: Ποια ζελατίνα να αγοράσω;
« Τελευταίο μήνυμα από Killer στις Ιανουάριος 14, 2021, 09:16:12 μμ »
Κόβουν το αέρα που τρως στη μούρη και στο στήθος. Τι θα πάρεις έχει να κάνει με τη σου κάθεται στο μάτι
3
Μοντέλα Sportster / Ποια ζελατίνα να αγοράσω;
« Τελευταίο μήνυμα από kons στις Ιανουάριος 14, 2021, 08:54:25 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.

Σκέφτομαι να αγοράσω ζελατίνα απλά δεν ξέρω ποια από όλες τις φιμέ τις κοντές προστατεύουν ή απλά είναι για εμφάνιση.
4
Μοντέλα Sportster / Απ: 883- Χτύπησα τη μηχανή από κάτω στη στέκα λογικά
« Τελευταίο μήνυμα από kons στις Ιανουάριος 14, 2021, 08:50:46 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Τελικά βρήκε στην στέκα και για την ακρίβεια στη βαλβίδα της και στο ελατήριο. Από ότι μου είπαν μηχανικός και 2 φίλοι άνευ σημασίας. Όλα καλά.

Να είστε καλά και πάντα όρθιοι.
5
Μοντέλα Sportster / Απ: 883- Χτύπησα τη μηχανή από κάτω στη στέκα λογικά
« Τελευταίο μήνυμα από Nomad στις Ιανουάριος 14, 2021, 02:38:16 μμ »
και νόμιζα πως ήμουν ο μόνος που την πάτησε την πρώτη φορά χαχαχα αν και στην περίπτωση μου το ψηλιαστικα και μπήκα σιγά σιγά στην ράμπα... θέλει αργά και λιιιγο λόξα συνήθως αλλά περνάει :P αν η ράμπα είναι ιδιοκτήτη βάλε μια σανίδα πιο πριν για να μεγαλώσεις στην διαδρομή ανύψωσης
6
Μοντέλα Sportster / Απ: 883- Χτύπησα τη μηχανή από κάτω στη στέκα λογικά
« Τελευταίο μήνυμα από Killer στις Ιανουάριος 14, 2021, 01:35:54 μμ »
Να πάθει κάτι δύσκολο. Λίγο προσεκτικά και αργά και όλα οκ
7
Μοντέλα Sportster / 883- Χτύπησα τη μηχανή από κάτω στη στέκα λογικά
« Τελευταίο μήνυμα από kons στις Ιανουάριος 13, 2021, 08:57:28 μμ »
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά!
Απόκτησα Χαρλευ Sportser 883 2005 πρώην κάτοχος v strom. Πάρα πολύ ωραία αίσθηση οδήγησης αλλά η μηχανή είναι πολύ χαμηλή και πήγα να τη βάλω στο γκαραζ μου και τη βρήκα - Χτύπησα τη μηχανή από κάτω στη στέκα λογικά . Έχει συμβεί κάτι ανάλογο σε εσάς? Είναι ανησυχητικό? Υπάρχει περίπτωση να έχει πάθει κάτι?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
8
Welcome Riders / Απ: Hello from France.
« Τελευταίο μήνυμα από panhead51 στις Ιανουάριος 07, 2021, 08:36:34 πμ »
Hello, thank you for not deleting my account.
I created a logo and I found a site where you can buy a t-shirt with this one above. For each t-shirt sold, I will receive a small commission, which will allow me to continue the 'adventure.
Here is the secure site link:
https://www.tunetoo.com/campagne/soutenir-mon-projet-moto-harley-davidson-panhead
A very simple original gift.
9
Μοντέλα Sportster / Απ: Ερωτήση σχετικά με iron 883
« Τελευταίο μήνυμα από green_doc στις Ιανουάριος 04, 2021, 11:30:06 μμ »
Οιι δικες μου μετρησεις με τη βοηθεια εφραμογης στο κινητο για υπολογισμο της καταναλωσης (fuelly): στα τελευταια 3500 χιλιομετρα με το 85% εξ αυτων να ειναι μεσα στη πολη εχω μεση καταναλωση 6,4 λιτρα.
883,  V&H με quite baffle και βασικο φιλτροπρογραμμα (πολλες λεπτομερειες περι αυτου δε ξερω, πεντε χρονια τωρα αναβαλλω να μαθω τι φοραω χαχα)
10
Μοντέλα Sportster / Απ: Ερωτήση σχετικά με iron 883
« Τελευταίο μήνυμα από leo7 στις Ιανουάριος 04, 2021, 02:56:33 μμ »
Φιλε υποψιαζομαι οτι ισως εχει καποια σχεση με το γεγονος οτι εχουμε το ΚΝ φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι.

Αν δεις στους χαρτες αναφερει "hi flow air filter".... Eμας δεν εχει την ιδια διαμετρο πισω (τρυπα να μπαινει ο αερας στην μηχανη δηλαδη) με ενα αφτερ μαρκετ πχ RSD φιλτρο, οποτε παιρνει λιγοτερο αερα απο ο,τι ειναι προγραμματισμενο. Συνεπως, σιγουρα το μειγμα ειναι λιγο πιο πλουσιο. Τωρα αν ειναι τοσο ωστε να εχουμε αυτα τα αποτελεσματα δεν ξερω.

Απο fp3 παντως μου ειπαν να κανω auto tune. Eγω περιμενω το κιτ οποτε δεν θα ασχοληθω αλλο μιας και θα αλλαξω χαρτες, αλλα ενα auto tune η ακομα καλυτερα επαγγελματικη χαρτογραφηση και δυναμομετρηση πρεπει να το κανουμε. Δεν ειναι λογικο, τοσο καινε αμαξια!
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10