!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Μοντέλα Sportster / Πωλείται Harley Davidson iron883 2018
« Τελευταίο μήνυμα από vatpan στις Σεπτέμβριος 23, 2019, 10:01:15 μμ »
Πωλείται iron883 18000xlm και πολλα εξτρα 11500


https://www.car.gr/23952612-harley-davidson-iron
12
Ανταλλακτικά - Αξεσουάρ / Κοντέρ
« Τελευταίο μήνυμα από KostasHCG στις Σεπτέμβριος 20, 2019, 09:43:40 μμ »
Καλησπέρα παίδες. Εχετε μήπως κάποια πρόταση για οικονομικό aftermarket κοντέρ, συμβατό με sportster 2002?
13
Γενική συζήτηση / Απ: Τελικά Full Face?
« Τελευταίο μήνυμα από KostasHCG στις Σεπτέμβριος 16, 2019, 10:47:19 πμ »
Πρόσφατα έκανα την μετάβαση σε full face και κυρίως λόγω εμφάνισης επέλεξα το παρακάτω:
https://www.skroutz.gr/s/17359646/Bell-Qualifier-Scorch-Gloss-Black-Gold-Flake.html
Γενικά είναι ελαφρύ κρανάκι, πολύ όμορφο αλλά αρκετά θορυβώδες σε ταχύτητα και ποιοτικά δεν λέει κάτι. Ενα NZI που είχα πάρει στη γυναίκα με λιγότερα χρήματα είναι κλάσεις ανώτερο. Παρ'όλα αυτά το νιώθω πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο από το jet που είχα πριν και πλέον χρησιμοποιώ μόνο σε κοντινές διαδρομές εντός πόλης και σε περίοδο καύσωνα.
14
Γενική συζήτηση / Απ: Πρωτη βολτα με το 883
« Τελευταίο μήνυμα από Dother στις Σεπτέμβριος 12, 2019, 03:57:00 μμ »
Ειχα πει οτι θα ανεβασω συντομα εντυπωσεις αλλα το καθηστερησα γιατι ηθελα να τσεκαρω καποια πραματακια! Λοιπον σημερα εκανα την πρωτη μεγαλη καλη βολτα γυρω στα 200χλμ περιπου! Αναμενομενα τα συναισθηματα! Το 883 ΔΕΝ ειναι οτι πιο ανετο για πολλες ωρες βολτα μιας και η θεση οδηγησης κουραζει! Παλευεται αλλα δεν ειναι για πολλα πολλα! Το δικο μου φοραει drag bar με risers (δεν ξερω μηκος) και forward control. Νομιζω με mid controls και το στοκ τιμονι θα ειναι αρκετα πιο ανετο αλλα τι ειναι η κουραση μπρος τα καλλη? Το ρεζουμε... απλα τραβαει ΟΛΑ τα βλεματα! Ο ηχος της και μονο σε ξεκουραζει... σαν μουσικη ακουγεται! Δεν το μετανιωσα ουτε μισο δευτερολεπτο που εκανα την μεταβαση σε αμερικανα! Οποιος το σκεφτεται να παει σε HD αλλα κολλαει οπως κολλαγα κι εγω ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΤΕΣ! Αν σου αρεσει οπτικα αυτη η μηχανη δεν εχεις να φοβασαι τιποτα! Να σημειωσω εδω οτι τα τελευταια μου μηχανακια ηταν ενα xt660x κι ενα GSXR! Ε τα συναισθηματα που νιωθεις με το harley δεν μπορεις να τα νιωσεις με ΚΑΝΕΝΑ αλλο και τελος! Φανταζομαι τι θα γινει αν ειναι 5-6 harley μαζι! Καλα χιλιομετρα σε ολους και παντα ορθιοι!
Καλορίζικο.Στοκ τιμόνι και mid controls όντως αυξάνουν την άνεση.Τωρα σχετικά με το γκάζι και την συμπεριφορά της μοτοσικλέτας ίσως ξενερώσεις στην πορεία εφόσον προέρχεσαι από άλλη κατηγορία.Σου εύχομαι να την χαρείς.
Το μονο που δεν με ανησυχει ειναι το γκαζι του σε σχεση με τα προηγουμενα. Μονο οταν παρω βολτα κανα 1200 ισως ξενερωσω. Η αληθεια ειναι οτι εχει οσο γκαζι χρειαζεται αλλα οκ στο μελλον το κιτακι για 1200 δεν αποκλειεται! Κατσε να τελειωσουμε το customizing και βλεπουμε!
15
Ανταλλακτικά - Αξεσουάρ / Απ: ForceWinder Πωλείται εισαγωγή με φίλτρο250€
« Τελευταίο μήνυμα από Dimmad στις Σεπτέμβριος 12, 2019, 12:59:01 μμ »
up
16
up
17
Γενική συζήτηση / Απ: Τελικά Full Face?
« Τελευταίο μήνυμα από Killer στις Σεπτέμβριος 11, 2019, 05:44:35 πμ »
Το θέμα τις εμφανίσεις είναι σχετικό. Όμως σημασία να δώσεις στην ασφάλεια  την στιγμή μάλιστα που είσαι και αξιωματικός. Και στο λέω εγώ που δεν φοράω ποτέ κράνος αν και έχω 2  full face  των 400 έκαστο και ένα half με αερογραφια από Αμερική των 140.
18
Γενική συζήτηση / Απ: Τελικά Full Face?
« Τελευταίο μήνυμα από arkastt στις Σεπτέμβριος 10, 2019, 04:10:07 μμ »
Καλησπέρα , υπάρχουν πολλά κράνη με vintage εμφάνιση , τελευταία αγόρασα ένα simpson venom carbon. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα για να πω την γνώμη μου. Απο design είναι όμως καλό .
19
Γενική συζήτηση / Απ: Πρωτη βολτα με το 883
« Τελευταίο μήνυμα από Loutrokampines στις Σεπτέμβριος 09, 2019, 10:06:10 μμ »
Ειχα πει οτι θα ανεβασω συντομα εντυπωσεις αλλα το καθηστερησα γιατι ηθελα να τσεκαρω καποια πραματακια! Λοιπον σημερα εκανα την πρωτη μεγαλη καλη βολτα γυρω στα 200χλμ περιπου! Αναμενομενα τα συναισθηματα! Το 883 ΔΕΝ ειναι οτι πιο ανετο για πολλες ωρες βολτα μιας και η θεση οδηγησης κουραζει! Παλευεται αλλα δεν ειναι για πολλα πολλα! Το δικο μου φοραει drag bar με risers (δεν ξερω μηκος) και forward control. Νομιζω με mid controls και το στοκ τιμονι θα ειναι αρκετα πιο ανετο αλλα τι ειναι η κουραση μπρος τα καλλη? Το ρεζουμε... απλα τραβαει ΟΛΑ τα βλεματα! Ο ηχος της και μονο σε ξεκουραζει... σαν μουσικη ακουγεται! Δεν το μετανιωσα ουτε μισο δευτερολεπτο που εκανα την μεταβαση σε αμερικανα! Οποιος το σκεφτεται να παει σε HD αλλα κολλαει οπως κολλαγα κι εγω ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΧΤΕΣ! Αν σου αρεσει οπτικα αυτη η μηχανη δεν εχεις να φοβασαι τιποτα! Να σημειωσω εδω οτι τα τελευταια μου μηχανακια ηταν ενα xt660x κι ενα GSXR! Ε τα συναισθηματα που νιωθεις με το harley δεν μπορεις να τα νιωσεις με ΚΑΝΕΝΑ αλλο και τελος! Φανταζομαι τι θα γινει αν ειναι 5-6 harley μαζι! Καλα χιλιομετρα σε ολους και παντα ορθιοι!
Καλορίζικο.Στοκ τιμόνι και mid controls όντως αυξάνουν την άνεση.Τωρα σχετικά με το γκάζι και την συμπεριφορά της μοτοσικλέτας ίσως ξενερώσεις στην πορεία εφόσον προέρχεσαι από άλλη κατηγορία.Σου εύχομαι να την χαρείς.
20
Γενική συζήτηση / Απ: Τελικά Full Face?
« Τελευταίο μήνυμα από Loutrokampines στις Σεπτέμβριος 09, 2019, 09:51:45 μμ »
Για χαρά σε όλους ! Ως νέος οδηγός και στρατιωτικός εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία να περάσω το Σεμηνάριο Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσικλέτας των Ενόπλων Δυνάμεων.. ένα τριήμερο γεμάτο θεωρία και πολλές ασκήσεις πρακτικής ...Τελειωσα το σεμηνάριο με ένα Κρανάκι jet της bell κ γυαλί ηλίου Reyban ( «Τυπάς ο μεγάλος» ). Τι γίνεται όμως σε μια ενδεχόμενη πρώση-πρόσκρουση  , όχι απαραίτητα με μεγάλη ταχύτητα ;;;; Η άποψη των εκπαιδευτών :Προσωπάκι κυμάς... κ δεδομένου ότι δεν είμαι ο τύπος που θα αμαρτωθεί πλήρως αλλά ένα μπουφάν κ ένα κράνος πρέπει να είναι όπως πρέπει ξεκίνησα έρευνα αγοράς για κράνος full face .Βασικες προϋποθέσεις 1ον εγκεκριμενου τύπου, 2ον να ταιριάζει με το στυλ μας ( για μια εικόνα ζούμε και εμπνεόμαστε ) και 3ον λογική τιμή. Κατέληξα στην Bitwell και συγκεκριμένα στο Gringo. Αμερικανική εταιρία με στυλ Bober - cafe racer. 160 με 190 €. Οποίος έχει άποψη περί του κράνους αυτού ήτοι θέματος γενικότερα , η άποψη του «πολύτιμη»... Ευχαριστώ ...
Καλησπέρα. Gringo είχα, τώρα έχω splitter, υπολόγισε ένα νούμερο κάτω οπωσδήποτε.Με τον αέρα πολύ καλά και τα 2.Αν πάρεις biltwell μόνο αυτά που είναι ece, διότι τους έχουν μείνει και dot.Απλο κράνος είναι, δεν είναι για "πολλά" αλλά σίγουρα ασφαλέστερο από ένα πχ carbon ανοιχτο.Το splitter διαθέτει και πολύ καλό εξαερισμό.Αν θέλεις υψηλή ποιότητα στο συγκεκριμένο στυλ πας σε dmd η premier, τα οποία όμως δεν έχουν εξαερισμό όπως και το gringo/ gringo s.
Σελίδες: 1 [2] 3 4 ... 10