!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Εξατμίσεις / Απ: Φιλτροπρογραμμα εξατμίσεις θέμα
« Τελευταίο μήνυμα από alfacinogr στις Ιούλιος 12, 2019, 04:00:44 μμ »
Χαίρετε!

Έχω φιλικό πρόσωπο που θα έρθει από Αμέρικα για διακοπές και μπορεί να μου φέρει v&h fp3. Γνωρίζει κανείς εάν μπορεί υπάρχει οποιοδήποτε θέμα συμβατότητας. Να είναι πχ διαφορετικοί οι εγκέφαλοι που μπαίνουν στα ευρωπαϊκά και να μην είναι συμβατό κλπ; Η κουμπώνει στάνταρ;

Thanks!

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

Κανένα πρόβλημα απολύτως!!!! Ακριβώς το ίδιο έκανα και εγώ, γλιτώνοντας πολλά χρήματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
22
Εξατμίσεις / Απ: Φιλτροπρογραμμα εξατμίσεις θέμα
« Τελευταίο μήνυμα από Sixfinger στις Ιούλιος 12, 2019, 11:14:24 πμ »
Χαίρετε!

Έχω φιλικό πρόσωπο που θα έρθει από Αμέρικα για διακοπές και μπορεί να μου φέρει v&h fp3. Γνωρίζει κανείς εάν μπορεί υπάρχει οποιοδήποτε θέμα συμβατότητας. Να είναι πχ διαφορετικοί οι εγκέφαλοι που μπαίνουν στα ευρωπαϊκά και να μην είναι συμβατό κλπ; Η κουμπώνει στάνταρ;

Thanks!

Sent from my Redmi S2 using Tapatalk

23
Μοντέλα Sportster / Πωλείται Harley Davidson Sportster Iron 1202cc
« Τελευταίο μήνυμα από Dimmad στις Ιούλιος 12, 2019, 09:36:00 πμ »
Πωλείται Iron 1202cc με πολύ πλούσιο εξοπλισμο.

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/23291991/

Η μοτοσικλέτα είναι σε άριστη κατάσταση πάντα σε κλειστό χώρο.
 Ο εξοπλισμός είναι:
Εξάτμιση 2σε1 Magnaflow Arlen Ness: 1050€
Φίλτρο με εισαγωγή American Force-winder: 380€
FP3 παράλληλος εγκέφαλος Vance and Hines τοποθετημένος στην Harley Davidson Athena:450€
Κοντέρ  Harley Davidson αναλογικό Στροφομετρο και δείκτη στάθμη καυσίμου gear indicator και range 600 χρωμάτων led: 650€
Σέλα για δύο επιβάτες Harley Davidson με jell: 350€
Μπροστά φανάρι LED
Πατάκια συνεπιβάτη
Καρινα
Μασκακι μπροστά.

Τέλη  κυκλοφορίας: 125€

Όλα τα service και η μετατροπές έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία Harley Davidson Athena  και στους Rocking Customs και υπάρχει ηλεκτρονικό και τιμολογιακό πλήρες ιστορικό.

Υπάρχουν και όλα τα εργοστασιακά ανταλλακτικά.
Η τιμή είναι συζητήσιμη με βάση τον εξοπλισμό.
24
Γενική συζήτηση / Απ: 883
« Τελευταίο μήνυμα από KATESTRAmenos στις Ιούλιος 04, 2019, 11:31:01 μμ »
Παίδες  ΟΤΙ λάδι και να βάλεις  με 40 βαθμούς υπο σκιά θα έχεις απώλειες και στα ιντζεξιον μοντέλα πολύ περισσότερο γιατί δουλεύουν ποιό ζεστά με ποιό φτωχό μίγμα  γι'αυτό έχει breathers ο κινητήρας  γιατί το λάδι θα εξατμιστεί οταν θα φύχει το μοτέρ.

Το λαδι δεν εξατμιζεται...Επισης ο κυριος λογος των breathers  ειναι να απελευθερωνουν την πιεση που χτιζει ο κινητηρας,αν πχ σφραγισεις τα breathers με απλες βιδες φανταζομαι πως πολυ γρηγορα θα χεις προβλημα με φλατζες.
Οι κατασκευαστες φτιαχνουν τα μοτερ πιο "χαλαρα" και οχι οριακα για να ειναι πιο αποτελεσματικα και αξιοπιστα,αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χεις μια μικρη καταναλωση λαδιου αλλα οχι τοσο μεγαλη οσο αναφερει ο φιλος παραπανω.

Αν δεν βλεπεις πουθενα λιμνουλες απο λαδια τοτε συνηθως στα evo σου καιει λαδια γιατι περνανε απο το ελατηριο του πιστονιου ή απο τις φλατζες στις βαλβιδες(τα λεγομενα valve guides).Στη θεση σου αφου τουλαχιστον ο πωλητης δεν το εκρυψε(αρα εχει μπεσα) θα το πηγαινα σε ενα μαστορα να εχω το κεφαλι μου ησυχο(τεστ συμπιεσης,μια ματια στα μπουζι κλπ)Γενικα περα απο τα lifters και κατι περιεργα στο primary το μοτερ ειναι σκυλι.
25
Γενική συζήτηση / Απ: 883
« Τελευταίο μήνυμα από Killer στις Ιούλιος 04, 2019, 10:32:36 μμ »
Δημήτρη ένα δίκιο το έχεις. Όμως αυτό που κοιτάει ο φίλος πρέπει να είναι καρμπυρατέρ. Βεβαίως και έχει breathers αλλα και η δικιά μου μετά από 5500 mile's δεν είχε κάψει ούτε γραμμάριο και το service το έκανα Δευτέρα.οπότε είναι κάτι άλλο. Και όχι οι αναθυμιάσεις
26
Γενική συζήτηση / Απ: 883
« Τελευταίο μήνυμα από Dimmad στις Ιούλιος 04, 2019, 09:06:29 μμ »
Παίδες  ΟΤΙ λάδι και να βάλεις  με 40 βαθμούς υπο σκιά θα έχεις απώλειες και στα ιντζεξιον μοντέλα πολύ περισσότερο γιατί δουλεύουν ποιό ζεστά με ποιό φτωχό μίγμα  γι'αυτό έχει breathers ο κινητήρας  γιατί το λάδι θα εξατμιστεί οταν θα φύχει το μοτέρ.
27
Γενική συζήτηση / Απ: 883
« Τελευταίο μήνυμα από KATESTRAmenos στις Ιούλιος 04, 2019, 06:07:28 μμ »
Το 1200 που πηρα μεταχειρισμενο  στα 5.000km  εκαψε κατω απο μισο λιτρο.
Λογικα αν το οδηγας συνεχεια δικαβαλο σε ανηφορες με full ζεστη ή σαν κανιβαλος θα τσιμπαει λιγο λαδακι παραπανω σιγουρα  :P
Αν δεν βγαζει καπνους και δεν εχει λαδια στην εξατμιση λογικα θα σαι κομπλε,καλο θα ηταν να το εβλεπε και ενας μαστορας
28
Γενική συζήτηση / Απ: 883
« Τελευταίο μήνυμα από gerasimos στις Ιούλιος 04, 2019, 10:13:41 πμ »
διαροες  δεν φαινονται εξωτερικα αρα καιει τα λαδια στην καυση? δεν μου εχει ξανατυχει αυτος λεει ειναι φυσιολογικο.μηπως ξερεται τι να ρωτησω για να σιγουρευτω?
29
Γενική συζήτηση / Απ: 883
« Τελευταίο μήνυμα από Killer στις Ιούλιος 04, 2019, 05:23:22 πμ »
Όχι φιλαράκι. Κάποιο θέμα σε ελατήρια η φλάντζες έχει
30
Γενική συζήτηση / 883
« Τελευταίο μήνυμα από gerasimos στις Ιούλιος 04, 2019, 01:27:38 πμ »
παζαρευω ενα 883 του 99 .ο πωλητης λεει οτι καιει περιπου 50 μλ λαδι ανα 200 κμ .δεν καταλαβαινω ,ειναι νορμαλ ,ολες οι 883 το ιδιο καινε?
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 10