!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγη υγρων φρενων και αντικατασταση κιτ τρομπας πισω φρενου  (Αναγνώστηκε 1473 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Τελικα επειτα και απο συζητηση εδω στο φορουμ πηρα αποφαση να αλλαξω τα υγρα στα φρενα για πρωτη φορα εδω και 3 χρονια που εχω το μηχανακι. Αν και σαν φρενα ειχαν καλη αποδοση αποδειχτηκε οτι τα υγρα ηθελαν αλλαγμα μιας και απο μωβ που ειναι το χρωμα τους τα δικα μου ειχαν κιτρινισει απελπιστικα! Βεβαια δεν ηταν μονο αυτο.Τελευταια ειχα παρατηρησει οτι στασιμη η μηχανη και επειτα απο ωρα ξεκινωντας στο πρωτο φρεναρισμα στο πισω φρενο εκανε μεγαλη διαδρομη το πενταλ και μετα ολα καλα. Δεν ηταν ομως απλα μια εξαερωση αλλα κολαγε το εμβολο της τρομπας και επρεπε να αλλαχτει το κιτακι..κοστος κιτ harley 170e κοστος after market american εννοειται 50ε.Τελικα μπηκε το aftermarket και ολα καλα.Εννοειται οτι η διαφορα μετα στα φρενα πολυ αισθητη ειδικα στο πισω.Γενικα ειναι κατι που συμβαινει στα φρενα στα sportster με τον καιρο αλλωστε η μηχανη εκλεισε αισιως τα 12 χρονια..Τελος καλο ολα καλα ομως... 8)

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Ωραίος. Βάλε μας μια φωτογραφία και λινκ από το κιτάκι της τρόμπας κ πιο μοντέλο μηχανής
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Αυτο ειναι το κιτακι και με εκπτωση το πηρα 35ε μοντελο custom του 2004 XL C 53.Aυτο ειναι για τα πιο καινουρια μοντελα.Απο το 2003 και πισω ειναι διαφορετικο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2016, 11:21:20 μμ από nikosheritage »

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Ωραίος!!!
Μικρό το κόστος μπροστά στο αποτέλεσμα.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


nikosheritage

  • Επισκέπτης
Φιλε μινο ναι και αν θυμασαι μαζι τα λεγαμε για τα υγρα και για το χρονο αλλαγης... ;)

Αποσυνδεδεμένος Perpyrus

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2015
  • Μηνύματα: 24
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX/I
  • Όνομα: Κωνσταντίνος
  • Χρονολογία/Km:
    2006 / 36000km
Η μαμά Harley συστήνει αλλαγή υγρών φρένων κάθε 8000χλμ, αντικατάσταση των λαστιχένιων εξαρτημάτων σε μανέτα και δαγκάνα κάθε 4 χρόνια κπλ. Η συμβουλή μου είναι αλλαγή υγρών φρένων κάθε 8000χλμ ή μια φορά το χρόνο. Η τρόμπα του φρένου (εμπρός και πίσω) καλό είναι να λύνεται μια φορά το χρόνο και να γρασάρεται με ειδικό γράσο συμβατό με υγρά DOT. Αυτό θα προστατέψει τα λαστιχένια τμήματα για πολλά χρόνια και ακόμη και επίσης θα βοηθήσει τη λειτουργία του φρένου να είναι πιο γλυκιά.  ;)