!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Γεια σας ρε παιδιά είμαι καινούργιος στο forum , έχω μία iron και σκέφτομαι να την χαμηλοσω πίσω αλλ  (Αναγνώστηκε 3918 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
εντάξει αφού ο Geok ψάχνεται και για εξατμίσεις, όποτε θέλει μελέτη πριν κάθε αγορά.
πάντως ακριβώς το ίδιο θόρυβο έκανε και μένα το βίντεο που είχα βάλει (εντάξει αυτό βρήκα πρόχειρο) και με το xied περιορίστηκε κάπως

Αποσυνδεδεμένος Geok

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2017
  • Μηνύματα: 85
  • Τόπος: megara
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
  • Όνομα: George
  • Χρονολογία/Km:
    2011/10000
Σήμερα θα κάτσω να το παραγγείλω το xied και ψηνομε και για το ψυγείο που προτείνεις , αλλά πολλά τα 300 ρε γ@&ωτο.
Έχω δει κάτι κινεζιες στο aliexress, universal oil cooler με 40€! Να το ρισκάρω;; . Αυτά τα δύο πιστεύω ότι θα κρατάω την θερμοκρασία σε ποιο χαμηλά επίπεδα και δεν θα ακούγεται πολύ ο θόρυβος της μηχανής.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Το ψυγείο αστο. Αν κάποια στιγμή σου περισσεύουν πάρε ένα αλλά όχι των 40 ευρώ, είναι αστείο.  Όπως κ να χει δε θα δεις τεράστια διαφορά με το ψυγείο. Κ αν πάρεις θα πάρεις ένα με βαλβίδα ώστε να δουλέψει μόνον τους θερμούς μήνες. Υπάρχει αντίστοιχο ποστ.

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Τελικά έπρεπε να μπεί τίτλος  "γενικό σενιάρισμα iron"  8)
Συμφωνώ με τον Γιάννη λάδια της μηχανής είναι, άμα τρυπήσει/βουλώσει το κινέζικο ψυγείο και φύγουν τα λάδια χωρίς να το πάρεις χαμπάρι την πάτησες.
Εφόσον το τόπικ ήταν περί αναρτήσεων καλύτερα πάρε πρώτα τα ελατήρια-αμορτισέρ, θα βελτιώσουν πολύ την συμπεριφορά της μηχανής και την ασφάλεια σου.
Περί ψύξης ρίξε μια ματιά στο λίνκ
http://www.dkcustomproducts.com/Why-How-to-Cool-Down-Your-Twin-Cam-Engine-Part-II-DK-CL-TC-DN-2.htm 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2017, 11:08:44 μμ από apostolis r »

Αποσυνδεδεμένος Geok

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2017
  • Μηνύματα: 85
  • Τόπος: megara
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
  • Όνομα: George
  • Χρονολογία/Km:
    2011/10000
Ναι ναι... χαχαχα.. ;D
Σιγα σιγά αρχίζη το σενιάρισμα, λοιπόν έχω είδη παραγγείλει 1. βάση πινακίδας στα πλάγια. 2. κρύσταλλα για τα μπροστινά φλας διαφανές εως λιγο smoke με πορτοκαλί λάμπες. 3,xied
4, είδη εχω βάλει απο κάτω τους καθρέπτες. 5 ψάχνω να φτιάξω λίγο ποιο ανατομικό το πίσω σελακι γιατι ο προηγούμενος το ειχε πετσοκοψη (γκρινιάζει η γυναίκα...).
Για της αναρτήσεις να πω την αλήθεια τσιγκουνευομαι τα 400-500 κατοστάρικα για της ohlins σκέφτομαι για της 12,5''??
ΥΓ1: Δεν παίζεσαι ρε Αποστολη που τα βρίσκεις .....
ΥΓ:Εχω κατι KERKER εξατμίσεις που της φόραγε όταν το πήρα και της έβγαλα τη λέτε για αυτές??
 http://www.supertrapp.com/product_sections/cat.asp?CatID=6

Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Για τις εξατμίσεις σου είπα τη γνώμη μου, βρίσκεις 2 οικονομικά τελικά με removable baffles απο ebay και με το xied είσαι κομπλέ.
Το interconnect ή crossover καλό είναι να μην το καταργείς εξισορροπεί  τη ροή των καυσαερίων και τέλος πάντων 110 χρόνων εταιρεία είναι για να το βάλουν κάτι ξέρανε.
Για τις αναρτήσεις είναι όντως ακριβούτσικες, βάλε οπωσδήποτε τα μπροστινά ελατήρια θα δείς μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο,
ένα 150αρι το πολύ με τα λάδια.

Αποσυνδεδεμένος Geok

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2017
  • Μηνύματα: 85
  • Τόπος: megara
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    iron 883
  • Όνομα: George
  • Χρονολογία/Km:
    2011/10000
Τα μπροστινα ελατήρια που τα βρίσκω

Στάλθηκε από το ONEPLUS A3003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος apostolis r

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2015
  • Μηνύματα: 436
  • Τόπος: Glyfada, Attikis
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Harley Davidson FXDF
  • Όνομα: Αποστόλης
  • Χρονολογία/Km:
    2011
Εξαρτάται ποια θέλεις  έχει τα απλά  progressive stock length Part Number: 11-1527 , χαμηλώματος Part Number: 10-1560, heavy duty 11-1552 πιο σκληρά και ρυθμίζεις το sag κόβοντας το spacer (αυτά φοράω) και drop in χαμηλώματος αυτά δεν σε ενδιαφέρουν γιατί είπες ξέρεις να λύνεις το πηρούνι.
Βασικά πάς στο revzilla ή στο jpcycles βάζεις το μοντέλο της μηχανής σου και αφού βρείς το product number ξαμολιέσαι στο ebay όπου τα βρείς πιο φτηνά.
Ή τα παίρνεις απο Λαζαράτο ντήλερ του custom chrome με φπα ιincluded
https://shop.customchrome.de/en/Forks-Shocks-oxid-2/Fork-Springs/

Αποσυνδεδεμένος thegpet

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάρ 2014
  • Μηνύματα: 88
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster Iron 883
  • Όνομα: Γιώργος
  • Χρονολογία/Km:
    2014
Δες καλύτερα τις 412 progressive suspension.
Αν δεν έχεις αρκετά χρήματα καλύτερα να περιμένεις λίγο και να βάλεις κάτι σωστό, θα δεις μεγάλη διαφορά.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Παιδιά καλησπέρα, μπορεί κανείς να πει αν γνωρίζει- εμπειρικα- μεχρι ποσο μπορεί να χαμηλώσουν οι πίσω αναρτήσεις χωρίς να "βρισκει" σε νορμαλ πλαγιασμα  ( εχω διαβάσει σε ξένα site ότι στις 12" παρατηρειται).

με λίγα λόγια ψάχνομαι να το χαμήλωσω κι εγω από τα 13.5" " τοσο-οσο" να μην γίνεται δύσκολη μετά η οδήγηση.
έχει κανείς τις 12.5"?

Ευχαριστώ

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Στην αμερική το δικό σου βγαίνει με 11'' ανάρτηση
Πάντως όταν κάθεσαι η 13,5'' δείχνει μια χαρά
Υπάρχουν άτομα εδώ μέσα με 11" και 12,5''

Αποσυνδεδεμένος Blaze

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Απρ 2014
  • Μηνύματα: 200
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Iron883
  • Όνομα: Σπύρος
  • Χρονολογία/Km:
    2012
Με 11.5 και συνεπιβάτη, το φτερό βρίσκει ίσα ίσα τη ρόδα σε βαθιές λακούβες. Στις στροφές είσαι εντάξει. Μπορείς να πάρεις 11 heavy duty που είναι πιο σκληρές.
DO IT! Do it now! There may be a law against it tomorrow.

Αποσυνδεδεμένος Ilegal

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2016
  • Μηνύματα: 30
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΧΑΛΚΙΔΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Road King Custom
  • Όνομα: Νικος
  • Χρονολογία/Km:
    2005
Με 11,5' και συνεπιβάτη εμένα έβρισκε και η βάση του στάν, ειδικά όταν ήμουν λίγο γυρμένος , έβαλα πάλι τις μαμά. 

Αποσυνδεδεμένος BadDog

  • 96ci
  • ***
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2015
  • Μηνύματα: 271
  • Τόπος: Athens
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster Iron 883
  • Χρονολογία/Km:
    2015
Με 11.5 Heavy Duty Progressive , στη μεσαία ρύθμιση και δύο άτομα δε τερματίζει και δε  βρίσκει πουθενά και πότε στο φτερό. Απλά μερικές φορές ξυνει η κοιλια αν περάσω γρήγορα σαμαρακι μεγάλο δικαβαλος. Εκτός αυτού σα καγκουρι που είμαι (έρχομαι από Ducati και Kawasaki προηγούμενες μηχανεσ) ξυνω μαρσπιεδες συχνά στο πλαγιασμα. Υπενθυμίζω ότι φοράω Heavy Duty.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk