!!
Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα και πάλι σε όλους. Πριν από λίγο καιρό πήρα μια μεταχειρισμενη τρόμπα φρενου από sportster του 1996 για μονή δισκοπλακα (9/16) και την έβαλα στο δικό μου. Αμέσως άρχισε να χάνει τα υγρά από την τσιμουχα που έχει στο κιτ της τρομπιτσας. Ξαναελυσα την τρόμπα την πήγα στα παιδιά στη Λιοσίων και μου άλλαξαν το κιτακι. Την έβαλα επάνω και όλα καλά. Μετά από 1000 χιλιόμετρα περίπου άρχισε να χάνει πάλι τα υγρά... Ξέρει κανένας πως μπορώ να βγάλω τη τσιμουχα την εξωτερική χωρίς να τη σκισω??? Για να κάνω έναν έλεγχο μήπως έχει πιάσει σκουπιδακια?
Παράθεση από: iconan στις Αύγουστος 26, 2016, 09:08:20 μμΚαλησπέρα και πάλι σε όλους. Πριν από λίγο καιρό πήρα μια μεταχειρισμενη τρόμπα φρενου από sportster του 1996 για μονή δισκοπλακα (9/16) και την έβαλα στο δικό μου. Αμέσως άρχισε να χάνει τα υγρά από την τσιμουχα που έχει στο κιτ της τρομπιτσας. Ξαναελυσα την τρόμπα την πήγα στα παιδιά στη Λιοσίων και μου άλλαξαν το κιτακι. Την έβαλα επάνω και όλα καλά. Μετά από 1000 χιλιόμετρα περίπου άρχισε να χάνει πάλι τα υγρά... Ξέρει κανένας πως μπορώ να βγάλω τη τσιμουχα την εξωτερική χωρίς να τη σκισω??? Για να κάνω έναν έλεγχο μήπως έχει πιάσει σκουπιδακια?Καλησπέρα φίλος,Δες το συνημμένο σχεδιάγραμμα και γράψε μας από πού ακριβώς βλέπεις να χάνει υγρά; Επίσης ποιά ακριβώς είναι η τσιμούχα που θες να βγάλεις; Σε κάθε περίπτωση θα συμφωνήσω με τον nikosheritage και να την πας πίσω στο συνεργείο που σου έκαναν την εργασία και να ζητήσεις να αλλαχτεί το εξάρτημα που έχει ζημιά. Ωστόσο υπάρχει περίπτωση η τρόμπα που πήρες να έχει το πρόβλημα, αλλά είναι κάτι που θα πρέπει να το διαπιστώσει (και να στο πει) το συνεργείο. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να γίνει λίπανση της τσιμούχας (master cylinder) με γράσο DOT compatible και όπως είπε και ο Μikethebike, ΑΥΣΤΗΡΑ και μόνο DOT 5 (όχι 5.1, όχι 4 κπλ).
Καταρχήν πήγα πάλι στα παιδιά και μου βάλανε καινούριο κιτακι γιατί στη προσπάθεια μου να το βγάλω το έσκασα το τσιμουχακι. Όλα καλά τώρα. Ενημερωτικά για να ξέρετε και σεις τη πάτησα υποθέτω με τα υγρά φρενων που έβαλα. Και αυτό γιατί ναι μεν έβαλα dot 5 υγρά αλλά δεν ήταν σιλικονουχα και το είδα τώρα. Δε ξέρω πως τη πάτησα έτσι αλλά να ξέρετε και σεις ότι υπάρχουν και υγρά dot 5 που δεν είναι σιλικονουχα. Να προσέχετε το μπουκαλάκι να γράφει επάνω dot 5 silicon!!!! Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση γιατί το κιτακι που είχα πάνω ήταν ολοκαίνουριο και έχανε από το πλαστικό που έχει εξωτερικά το κιτακι.
Καλησπέρα Sheriff,Well said, οι μοτοσυκλέτες μας (και ισχύει μόνο για τις χωρίς ABS μηχανές) χρησιμοποιούν αυστηρά DOT 5, και όχι DOT 4 ή 5.1Τα DOT 5 είναι σιλικονούχα, τα DOT 4 & 5.1 είναι glycol-based και συνεπώς υδρόφοβα. Αν αναμειχθούν τα μεν με τα δε τότε προκύπτει διάβρωση. Παρεπιπτόντως, οι Harley με ΑΒS δεν είναι συμβατές με DOT 5, για τις οποίες η εταιρεία δίνει το DOT4.
Παράθεση από: iconan στις Αύγουστος 29, 2016, 09:47:09 μμΚαταρχήν πήγα πάλι στα παιδιά και μου βάλανε καινούριο κιτακι γιατί στη προσπάθεια μου να το βγάλω το έσκασα το τσιμουχακι. Όλα καλά τώρα. Ενημερωτικά για να ξέρετε και σεις τη πάτησα υποθέτω με τα υγρά φρενων που έβαλα. Και αυτό γιατί ναι μεν έβαλα dot 5 υγρά αλλά δεν ήταν σιλικονουχα και το είδα τώρα. Δε ξέρω πως τη πάτησα έτσι αλλά να ξέρετε και σεις ότι υπάρχουν και υγρά dot 5 που δεν είναι σιλικονουχα. Να προσέχετε το μπουκαλάκι να γράφει επάνω dot 5 silicon!!!! Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση γιατί το κιτακι που είχα πάνω ήταν ολοκαίνουριο και έχανε από το πλαστικό που έχει εξωτερικά το κιτακι.Καλησπέρα Sheriff,Well said, οι μοτοσυκλέτες μας (και ισχύει μόνο για τις χωρίς ABS μηχανές) χρησιμοποιούν αυστηρά DOT 5, και όχι DOT 4 ή 5.1Τα DOT 5 είναι σιλικονούχα, τα DOT 4 & 5.1 είναι glycol-based και συνεπώς υδρόφοβα. Αν αναμειχθούν τα μεν με τα δε τότε προκύπτει διάβρωση. Παρεπιπτόντως, οι Harley με ΑΒS δεν είναι συμβατές με DOT 5, για τις οποίες η εταιρεία δίνει το DOT4.