!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.  (Αναγνώστηκε 1593 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« στις: Αύγουστος 26, 2016, 09:08:20 μμ »
Καλησπέρα και πάλι σε όλους. Πριν από λίγο καιρό πήρα μια μεταχειρισμενη τρόμπα φρενου από sportster του 1996 για μονή δισκοπλακα (9/16) και την έβαλα στο δικό μου. Αμέσως άρχισε να χάνει τα υγρά από την τσιμουχα που έχει στο κιτ της τρομπιτσας. Ξαναελυσα την τρόμπα την πήγα στα παιδιά στη Λιοσίων και μου άλλαξαν το κιτακι. Την έβαλα επάνω και όλα καλά.  Μετά από 1000 χιλιόμετρα περίπου άρχισε να χάνει πάλι τα υγρά... 
Ξέρει  κανένας πως μπορώ να βγάλω τη τσιμουχα την εξωτερική χωρίς να τη σκισω??? Για να κάνω έναν έλεγχο μήπως έχει πιάσει σκουπιδακια?

nikosheritage

  • Επισκέπτης
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 26, 2016, 10:29:48 μμ »
Καλησπερα.Γιατι δεν πας παλι στα παιδια εκει να το δουν μιας και τη δουλεια στην εκανα αυτοι?

mikethebike

  • Επισκέπτης
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 27, 2016, 03:13:16 μμ »
Φανταζομαι οτι εβαλες dot 5  ?  Eiναι  ο τυπος (λιγο απλα ) που φορανε το μηχανακια μας και δεν πρεπει να αναμιξεις για κανενα λογο  με τα καυστικα dot 3,4 .
Αν οντως εβαλες 5αρια υγρα  τοτε ο κυλινδρος της αντλιας εχει γραμμες και σου φθειρει τα λαστιχακια του κιτ

Αποσυνδεδεμένος Perpyrus

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2015
  • Μηνύματα: 24
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX/I
  • Όνομα: Κωνσταντίνος
  • Χρονολογία/Km:
    2006 / 36000km
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 27, 2016, 06:15:22 μμ »
Καλησπέρα και πάλι σε όλους. Πριν από λίγο καιρό πήρα μια μεταχειρισμενη τρόμπα φρενου από sportster του 1996 για μονή δισκοπλακα (9/16) και την έβαλα στο δικό μου. Αμέσως άρχισε να χάνει τα υγρά από την τσιμουχα που έχει στο κιτ της τρομπιτσας. Ξαναελυσα την τρόμπα την πήγα στα παιδιά στη Λιοσίων και μου άλλαξαν το κιτακι. Την έβαλα επάνω και όλα καλά.  Μετά από 1000 χιλιόμετρα περίπου άρχισε να χάνει πάλι τα υγρά... 
Ξέρει  κανένας πως μπορώ να βγάλω τη τσιμουχα την εξωτερική χωρίς να τη σκισω??? Για να κάνω έναν έλεγχο μήπως έχει πιάσει σκουπιδακια?

Καλησπέρα φίλος,
Δες το συνημμένο σχεδιάγραμμα και γράψε μας από πού ακριβώς βλέπεις να χάνει υγρά; Επίσης ποιά ακριβώς είναι η τσιμούχα που θες να βγάλεις; Σε κάθε περίπτωση θα συμφωνήσω με τον nikosheritage και να την πας πίσω στο συνεργείο που σου έκαναν την εργασία και να ζητήσεις να αλλαχτεί το εξάρτημα που έχει ζημιά. Ωστόσο υπάρχει περίπτωση η τρόμπα που πήρες να έχει το πρόβλημα, αλλά είναι κάτι που θα πρέπει να το διαπιστώσει (και να στο πει) το συνεργείο. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να γίνει λίπανση της τσιμούχας (master cylinder) με γράσο DOT compatible και όπως είπε και ο Μikethebike, ΑΥΣΤΗΡΑ και μόνο DOT 5 (όχι 5.1, όχι 4 κπλ).

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 29, 2016, 09:47:09 μμ »
Καταρχήν πήγα πάλι στα παιδιά και μου βάλανε καινούριο κιτακι γιατί στη προσπάθεια μου να το βγάλω το έσκασα το τσιμουχακι. Όλα καλά  τώρα.
Ενημερωτικά για να ξέρετε και σεις τη πάτησα υποθέτω με τα υγρά φρενων που έβαλα. Και αυτό γιατί ναι μεν έβαλα dot 5 υγρά αλλά δεν ήταν σιλικονουχα και το είδα τώρα. Δε ξέρω πως τη πάτησα έτσι αλλά να ξέρετε και σεις ότι υπάρχουν και υγρά dot 5 που δεν είναι σιλικονουχα. Να προσέχετε το μπουκαλάκι να γράφει επάνω dot 5 silicon!!!! 
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση γιατί το κιτακι που είχα πάνω ήταν ολοκαίνουριο και έχανε από το πλαστικό που έχει εξωτερικά το κιτακι.

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 29, 2016, 09:50:51 μμ »
Καλησπέρα και πάλι σε όλους. Πριν από λίγο καιρό πήρα μια μεταχειρισμενη τρόμπα φρενου από sportster του 1996 για μονή δισκοπλακα (9/16) και την έβαλα στο δικό μου. Αμέσως άρχισε να χάνει τα υγρά από την τσιμουχα που έχει στο κιτ της τρομπιτσας. Ξαναελυσα την τρόμπα την πήγα στα παιδιά στη Λιοσίων και μου άλλαξαν το κιτακι. Την έβαλα επάνω και όλα καλά.  Μετά από 1000 χιλιόμετρα περίπου άρχισε να χάνει πάλι τα υγρά... 
Ξέρει  κανένας πως μπορώ να βγάλω τη τσιμουχα την εξωτερική χωρίς να τη σκισω??? Για να κάνω έναν έλεγχο μήπως έχει πιάσει σκουπιδακια?

Καλησπέρα φίλος,
Δες το συνημμένο σχεδιάγραμμα και γράψε μας από πού ακριβώς βλέπεις να χάνει υγρά; Επίσης ποιά ακριβώς είναι η τσιμούχα που θες να βγάλεις; Σε κάθε περίπτωση θα συμφωνήσω με τον nikosheritage και να την πας πίσω στο συνεργείο που σου έκαναν την εργασία και να ζητήσεις να αλλαχτεί το εξάρτημα που έχει ζημιά. Ωστόσο υπάρχει περίπτωση η τρόμπα που πήρες να έχει το πρόβλημα, αλλά είναι κάτι που θα πρέπει να το διαπιστώσει (και να στο πει) το συνεργείο. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να γίνει λίπανση της τσιμούχας (master cylinder) με γράσο DOT compatible και όπως είπε και ο Μikethebike, ΑΥΣΤΗΡΑ και μόνο DOT 5 (όχι 5.1, όχι 4 κπλ).
Έχανε από το νούμερο 14 στα αριστερά το εξωτερικό στρογγυλό τσιμουχακι. Σε αυτό μπαίνει το πλαστικό τσουτσουνακι και έχανε εκεί στο ενδιάμεσο μεταξύ του πλαστικού και της τσιμουχας.  Το πλαστικό δεν είχε καμία γρατσουνια!

Αποσυνδεδεμένος Perpyrus

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούλ 2015
  • Μηνύματα: 24
  • Ηλικία: 35
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    FLHX/I
  • Όνομα: Κωνσταντίνος
  • Χρονολογία/Km:
    2006 / 36000km
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 31, 2016, 12:20:49 πμ »
Καταρχήν πήγα πάλι στα παιδιά και μου βάλανε καινούριο κιτακι γιατί στη προσπάθεια μου να το βγάλω το έσκασα το τσιμουχακι. Όλα καλά  τώρα.
Ενημερωτικά για να ξέρετε και σεις τη πάτησα υποθέτω με τα υγρά φρενων που έβαλα. Και αυτό γιατί ναι μεν έβαλα dot 5 υγρά αλλά δεν ήταν σιλικονουχα και το είδα τώρα. Δε ξέρω πως τη πάτησα έτσι αλλά να ξέρετε και σεις ότι υπάρχουν και υγρά dot 5 που δεν είναι σιλικονουχα. Να προσέχετε το μπουκαλάκι να γράφει επάνω dot 5 silicon!!!! 
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση γιατί το κιτακι που είχα πάνω ήταν ολοκαίνουριο και έχανε από το πλαστικό που έχει εξωτερικά το κιτακι.

Καλησπέρα Sheriff,
Well said, οι μοτοσυκλέτες μας (και ισχύει μόνο για τις χωρίς ABS μηχανές) χρησιμοποιούν αυστηρά DOT 5, και όχι DOT 4 ή 5.1
Τα DOT 5 είναι σιλικονούχα, τα DOT 4 & 5.1 είναι glycol-based και συνεπώς υδρόφοβα. Αν αναμειχθούν τα μεν με τα δε τότε προκύπτει διάβρωση.
Παρεπιπτόντως, οι Harley με ΑΒS δεν είναι συμβατές με DOT 5, για τις οποίες η εταιρεία δίνει το DOT4.

Αποσυνδεδεμένος fkd

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2013
  • Μηνύματα: 725
  • Τόπος: athens-p
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    Sportster 883
  • Όνομα: Φιλιππος
  • Χρονολογία/Km:
    2008
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 31, 2016, 12:24:34 μμ »
Καλησπέρα Sheriff,
Well said, οι μοτοσυκλέτες μας (και ισχύει μόνο για τις χωρίς ABS μηχανές) χρησιμοποιούν αυστηρά DOT 5, και όχι DOT 4 ή 5.1
Τα DOT 5 είναι σιλικονούχα, τα DOT 4 & 5.1 είναι glycol-based και συνεπώς υδρόφοβα. Αν αναμειχθούν τα μεν με τα δε τότε προκύπτει διάβρωση.
Παρεπιπτόντως, οι Harley με ΑΒS δεν είναι συμβατές με DOT 5, για τις οποίες η εταιρεία δίνει το DOT4.

μην γενικευετε αν ΔΕΝ ξερετε κατι καλα γιατι μπορει να δημιουργηθουν παρεξηγησεις.
εξαρταται απο τη χρονια του μοντελου (MY) πχ. απο >ΜΥ2007 (χωρις ABS) παιρνουν Dot 4.

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Απ: Έλεγχος μπροστινής τρομπας φρενου.
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 12, 2016, 10:45:25 πμ »
Καταρχήν πήγα πάλι στα παιδιά και μου βάλανε καινούριο κιτακι γιατί στη προσπάθεια μου να το βγάλω το έσκασα το τσιμουχακι. Όλα καλά  τώρα.
Ενημερωτικά για να ξέρετε και σεις τη πάτησα υποθέτω με τα υγρά φρενων που έβαλα. Και αυτό γιατί ναι μεν έβαλα dot 5 υγρά αλλά δεν ήταν σιλικονουχα και το είδα τώρα. Δε ξέρω πως τη πάτησα έτσι αλλά να ξέρετε και σεις ότι υπάρχουν και υγρά dot 5 που δεν είναι σιλικονουχα. Να προσέχετε το μπουκαλάκι να γράφει επάνω dot 5 silicon!!!! 
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση γιατί το κιτακι που είχα πάνω ήταν ολοκαίνουριο και έχανε από το πλαστικό που έχει εξωτερικά το κιτακι.

Καλησπέρα Sheriff,
Well said, οι μοτοσυκλέτες μας (και ισχύει μόνο για τις χωρίς ABS μηχανές) χρησιμοποιούν αυστηρά DOT 5, και όχι DOT 4 ή 5.1

Τα DOT 5 είναι σιλικονούχα, τα DOT 4 & 5.1 είναι glycol-based και συνεπώς υδρόφοβα. Αν αναμειχθούν τα μεν με τα δε τότε προκύπτει διάβρωση.
Παρεπιπτόντως, οι Harley με ΑΒS δεν είναι συμβατές με DOT 5, για τις οποίες η εταιρεία δίνει το DOT4.
Συμφωνώ μαζί σου και τονιζω επιπλέων ότι υπάρχουν και dot5 τα οποία δεν ειναι σιλικονουχα. Τα σωστά τα οποία είναι σιλικονουχα και ειναι αυτά που θελουμε εμείς, εχουν χρωμα μωβ! 
και ετσι πληροφοριακά, πλήρωσα 23 ευρω το μπουκαλάκι στη πειραιώς και 12 ευρω στη λιοσίων. η διαφορά ειναι οτι στο πρώτο το ταμπελάκι απο το μπουκαλάκι γραφει harley davidson ενώ το άλλο άλλη μάρκα... Ήμαρτον!