!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.  (Αναγνώστηκε 2367 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« στις: Οκτώβριος 15, 2016, 12:11:10 πμ »
Για όποιον δεν κατάλαβε αναφέρομαι στο βαρκαρισμα που κάνει το sportster λόγω του ότι δένει σε δύο σημεία και δεν έχει γέφυρα χαμηλά.
Το δικό μου συγκεκριμένα που έχει πιο φαρδιες τιμονοπλακες από τις μαμά,  παρόλο που έγινε πλήρες σέρβις σε ολόκληρο το μπροστινό πάει σαν βάρκα στο γυαλο. Και ειδικά με το ape που έβαλα λόγω lever που γίνεται είναι αρκετά έντονο στις στροφές όταν πλαγιαζω. Σκέφτομαι τρεις λύσεις μέχρι τώρα και θα ήθελα τη γνώμη σας και την εμπειρία σας επάνω στο θέμα.
1. Κατασκευή γέφυρας στις βάσεις του φτερου,  δηλαδή αντί για τους αποστατες δεξιά και αριστερά που πιάνουν το φτερό να μπει λαμαρίνα με κάποιο ικανοπποιητικο πάχος η οποία θα δένει το φτερό στις μπότες και ταυτόχρονα θα εκτελεί και χρέη γέφυρας.
2. Κατασκευή κλασικής γέφυρας που μπαίνει επάνω από το φτερό και πιάνει και ενώνει τις δύο μπότες μεταξύ τους,  στην κορυφή από τις μπότες.
3. Σήμερα είδα τη μηχανή του Θέμη από κοντά και φοράει stabilizater το οποίο πιάνει επάνω στον κινητήρα και στη μία από τις δύο μπουκάλες.  Ερώτηση αυτό χρησιμεύει μόνο για το τρεμουλο στα πολλά χιλιόμετρα? Η βοηθάει και στο βαρκαρισμα? Αν ναι τότε μπαίνει και αυτό σαν Τρίτη επιλογή.

Και εδώ τώρα ακούω τις γνώμες σας,  εμπειριες  σας,  και λύσεις που ίσως να μην έχω σκεφτεί. Επίσης αν κάποιος έχει βρει λύση θα ήθελα να μας πει και ένα κόστος στο περίπου να έχουμε έναν μπούσουλα.

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.172
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 12:43:21 μμ »
Φιλαράκι εγώ δεν έχω τέτοιο θέμα παρότι έχω springer όμως ρώτησα και υπάρχει γέφυρα εμπορείου που πιάνει πάνω από το φτερό και σου λύνει το θέμα
KILLER

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 06:56:21 μμ »
Φιλαράκι εγώ δεν έχω τέτοιο θέμα παρότι έχω springer όμως ρώτησα και υπάρχει γέφυρα εμπορείου που πιάνει πάνω από το φτερό και σου λύνει το θέμα
ναι τις έχω δει τις γέφυρες του εμπορίου και του φτερου και των καλαμιων αλλά είναι για το μαμά μπροστινό άρα εγώ που έχω φαρδυνει δεν μου ταιριάζουν,  γιαυτό αναφέρομαι επάνω σε κατασκευή γέφυρας.

Αποσυνδεδεμένος Killer

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2015
  • Μηνύματα: 1.172
  • Ηλικία: 47
  • Τόπος: Αθηνα
  • the south will rise again-rockabilly rebel
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    ROAD KING EVOLUTION FLHRCI
  • Όνομα: Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    1998/22000 miles
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 06:59:22 μμ »
Πέρνα μια βόλτα από Rockin Customs ρώτα τον Κυριάκο θα σου δώσει κάποια λύση είναι καλός μάστορας και ξέρει να χειριστή καλά τα σίδερα
KILLER

Αποσυνδεδεμένος roussel

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Μάι 2012
  • Μηνύματα: 4.144
  • Ηλικία: 36
  • Τόπος: Λάρισα λέω και κλαίω
  • loud pipes, save lives
    • river-site.blogspot.gr
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    100th anniversary 883
  • Όνομα: Γιάνς
  • Χρονολογία/Km:
    2003
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 07:20:06 μμ »
Φαντάζομαι η πιο συνηθισμένη και απλή λυση είναι η γεφυρα απο μπότα σε μπότα, ακριβώς πάνω από το φτερό. Δυο ημικυκλικά έδρανα για βάσεις δεξιά κ αριστερά στις μπότες με δυο βίδες έκαστο, η γέφυρα με αντίστοιχα ημικυκλικά έδρανα και τα σφίγγεις μεταξύ τούς με βίδες. Σα κουζινετα δλδ κατάλαβες. Νομίζω είναι το πιο απλό.
loud pipes save lives---we believe in going our own way no matter where the world is going

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 16, 2016, 11:37:09 μμ »
Οπως είπε και ο Γιάννης πιο πανω η γεφυρα ειναι μια πολυ καλή λύση. Και αν φοράς Wide Glide τιμονοπλακες υπάρχουν οι αντίστοιχες γεφυρες.
Αυτο που περιγράφεις ως βαρκάρισμά να είσαι σιγουρος οτι δεν εχει καμία σχέση το ape που φοράς. Επίσης δεν μας είπες πότε το παρατηρείς.
Αν εμφανίζεται μόνο στις στροφές τοτε εχουν μερίδιο ευθυνης και τα πίσω αμορτησερ και φυσικά τα μπροστά.
Αρα αν θές να κανεις τη μηχανή να μπαίνει, η πιο φτηνή λύση είναι Progresive ελατήρια μπροστά και αντίστοιχες αναρτήσεις πισω συν τη τιμονοπλακα.
(Ενοείται πως δεν εχεις προβλήματα με οβαλ στις ροδες, ζυγοσταθμίσεις κλπ.)

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 17, 2016, 09:20:55 πμ »
Οπως είπε και ο Γιάννης πιο πανω η γεφυρα ειναι μια πολυ καλή λύση. Και αν φοράς Wide Glide τιμονοπλακες υπάρχουν οι αντίστοιχες γεφυρες.
Αυτο που περιγράφεις ως βαρκάρισμά να είσαι σιγουρος οτι δεν εχει καμία σχέση το ape που φοράς. Επίσης δεν μας είπες πότε το παρατηρείς.
Αν εμφανίζεται μόνο στις στροφές τοτε εχουν μερίδιο ευθυνης και τα πίσω αμορτησερ και φυσικά τα μπροστά.
Αρα αν θές να κανεις τη μηχανή να μπαίνει, η πιο φτηνή λύση είναι Progresive ελατήρια μπροστά και αντίστοιχες αναρτήσεις πισω συν τη τιμονοπλακα.
(Ενοείται πως δεν εχεις προβλήματα με οβαλ στις ροδες, ζυγοσταθμίσεις κλπ.)
Οι τιμονόπλακες μου ειναι χειροποιειτες οποτε δεν ξερω αν οι διαστάσεις ειναι ιδιες με wide glide. Αν εχεις τις διαστάσεις στειλτες μου για να τις συγκρινω μπας και.
το ξερω ότι δεν εχει καμια σχεση με το ape. απλα με το ape το φαινομενο ειναι λιγο πιο εντονο. Μου το εκανε και με το προηγουμενο τιμονι που ηταν χαμηλο.
ποτε εμφανιζεται... σε ευθεια αν παιξω το τιμόνι και στις στροφες.
Τα πίσω αμορτισερ σιγουρα δεν φταινε γιατι και με τα παλια και με τα καινουρια που εβαλα κανει το ιδιο. Και πισω δεν νιωθω το βαρκαρισμα, αλλα μονο μπροστα. Ξερω πως ειναι όταν εχω και πισω το φαινομενο αυτο, το ειχα σε αλλη μηχανη που ειχα .
Στο μπροστινό έχει γινει πλήρες σερβις σε μηχανικό της harley, εχουν αλλαχτει τα πάντα και τα ελλατηρια εχουν μετρηθει και ειναι ενταξει. μεχρι και ρουλεμαν τροχου αλλαχτηκαν.
Ζυγοσταθμιση θα ηθελε αν ειχα τρεμουλο, το οποιο δεν εχω.

Αποσυνδεδεμένος erkelen

  • 103ci
  • ****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Φεβ 2014
  • Μηνύματα: 511
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
  • Οι Μαλ@@@ες ζουν ανάμεσα μας
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    DYNA WIDE GLIDE
  • Όνομα: Αμπατζής Νίκος
  • Χρονολογία/Km:
    2005/50000
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 17, 2016, 03:57:08 μμ »
Bill το θεμα εχει πολυ συζυτηση. Μονο με καφε και τσιγάρο λυνεται.

Αποσυνδεδεμένος iconan

  • 1200cc
  • **
  • Ημερομηνία εγγραφής: Ιούν 2016
  • Μηνύματα: 80
  • Ηλικία: 39
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    SPORTSTER 883
  • Όνομα: SHERIFF BILL
  • Χρονολογία/Km:
    1991
Απ: Κουπια ψάχνει ο βαρκαρης.
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 18, 2016, 12:16:59 μμ »
Bill το θεμα εχει πολυ συζυτηση. Μονο με καφε και τσιγάρο λυνεται.
Καποια στιγμή θα τα καταφέρω να ερθω σε καποια απο τις συναντησεις σας σιγουρα!