!!

Μήνυμα προς επισκέπτες.

Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να δείτε όλο το περιεχόμενο του forum.

Αποστολέας Θέμα: Springer μπροστινό = κουδουνίστρα?  (Αναγνώστηκε 1134 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dyve

  • 883cc
  • *
  • Ημερομηνία εγγραφής: Νοέ 2015
  • Μηνύματα: 15
Springer μπροστινό = κουδουνίστρα?
« στις: Μάιος 04, 2016, 12:21:45 πμ »
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω μία απορία. Όλοι γνωρίζουμε το εν λόγο διαχρονικό πηρούνι. Επειδή έχω δοκιμάσει δύο από τα κορυφαία συνεργεία Harley στην Αθήνα των οποίων η άποψη ταυτίζεται (φίλε, έτσι κάνουν τα Springer), τείνω να πεισθώ και εγώ, ότι ο Αμερικάνος δεν ξέρει τη δουλειά του. Μα είναι δυνατόν να σχεδίασε ένα μπροστινό πριν από δεκαετίες (και καλά, τότε δεν υπήρχε τεχνολογία και μέσα) και να μην το εξέλιξε όλα αυτά τα χρόνια? Θα το άφηνε να κουδουνίζει? και ποιός θα το αγόραζε? Κάτι δεν πάει καλά εδώ. Μήπως ξέρει κανείς να μου πει πως θα εκμηδενίσω ή έστω ελαχιστοποιήσω τους θορύβους από τα ελατήρια, τη βάση του μπροστινού φτερού και τη δαγκάνα? Και δεν είμαι υπερβοιλικός, ορισμένες φορές δεν ακούω καν τον κινητήρα. Σημείωση: το πηρούνι είναι του 1995 και προ μηνός έγινε φύλλο και φτερό (βίδες) για συντήρηση.   

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Springer μπροστινό = κουδουνίστρα?
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 04, 2016, 10:49:14 πμ »
πόσο να το εξέλιξε αφού τελικά το σταμάτησε.  :-\
Γνωρίζω 2 άτομα που έχουν θα κάνω μια ερώτηση και θα επανέλθω. Ο ένας είναι και εδώ τριγύρο... :)

Αποσυνδεδεμένος Minos

  • 110ci
  • *****
  • Ημερομηνία εγγραφής: Οκτ 2012
  • Μηνύματα: 2.368
  • Ηλικία: 41
  • Τόπος: Αθήνα
    • http://www.hdforum.gr/
  • Μηχανή/Μοντέλο:
    XL1200N
  • Όνομα: MINOS
  • Χρονολογία/Km:
    2010
Απ: Springer μπροστινό = κουδουνίστρα?
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 04, 2016, 02:45:04 μμ »
λοιπόν η αναβάθμιση σχετικά με τα παλιά Springer ('40, '50) από ότι ενημερώθηκα έχει να κάνει με αλλαγές από κουζινέτα σε ρουλεμάν στους συνδέσμους και την προσθήκη αμορτισέρ ανάμεσα στα ελατήρια ψηλά. Το δικό σου να υποθέσω είναι με ρουλεμάν σωστά? Έχει και κάποιο μικρό αμορτισέρ ανάμεσα στα ελατήρια?
Από ότι μου είπε ο γνωστός μου (κάτοχος Springer) την ακούν πολυ εύκολα τα ρουλεμάν και θέλουν αντικατάσταση αλλά ακόμα περισσότερο την ακούει το αμορτισέρ για το οποίο έχουν βγει βελτιωτικά. Αν έχει χαλάσει το αμορτισέρ και λουτουργεί μόνο το ελατήριο του τότε θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση.

Να φανταστείς ότι στα πιο παλιά Springer με κουζινέτα, ο φίλος τα γρασάρει (τα κουζινέτα) κάθε μήνα...για να είναι αποδεκτά, ενώ έχει εγκαταστήσει και αμορτισέρ μέσα στα ελατήρια. :)

Αυτά έμαθα, ελπίζω να βοήθησα...